Normativa de la seu electrònica
Normativa general
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. (Principals novetats introduïdes per la Llei 39/2015 en matèria de procediment administratiu comú de les administracions públiques).
- Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.
- Reial decret 1671/2009, de 6 de novembre, pel qual se desenvolupa parcialment la Llei 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
- Llei 59/2003, de 19 de desembre, de signatura electrònica.
- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (RGPD).

- Llei 56/2007, de 28 de desembre, de mesures d'impuls de la societat de la Informació.
- Reial decret 3/2010, de 8 de gener, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat en l'àmbit de l'Administració electrònica.
- Reial decret 4/2010, de 8 de gener, pel qual es regula l'Esquema Nacional d'Interoperabilitat en l'àmbit de l'Administració electrònica.
Normativa de la UIB
- Acord normatiu 10444/2012, de 29 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament de la seu electrònica de la UIB.
- Acord normatiu 11504/2015, de 18 de setembre, pel qual s’aprova el Reglament del registre electrònic de la UIB.
- Acord normatiu 12098/2016, de 20 de desembre, pel qual s'aprova la política de seguretat de la informació.
- Acord normatiu 12510/2017, de 7 de novembre, pel qual s'aprova la Política general de gestió documental de la Universitat de les Illes Balears.
- Acord normatiu 12985/2018, de 6 de novembre, pel qual s'aprova la Política de signatura electrònica de la Universitat de les Illes Balears.
- Acord executiu 12905/2018, de 13 de novembre, pel qual es crea i regula el registre de funcionaris habilitats per a la identificació i l'autenticació de ciutadans en l'àmbit de la Universitat de les Illes Balears.