Oficina d'Assistència en Matèria de Registres
Contenido en el idioma por defecto
L'objectiu de l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registres és donar suport a l’usuari facilitant la infraestructura i el suport tècnic per accedir al procediment electrònic de proves selectives, torn lliure.
Serveis que es donen:
- Facilitar un ordinador a l’usuari
- Facilitar la firma electrònica
- Informació sobre el seguiment del procediment
- Escanejar documents
- Imprimir resguard de la sol·licitud registrada i posar-hi el segell de la UIB
Requisits per poder utilitzar el servei
- S’ha de presentar el DNI o document equivalent
- S’han d’aportar els documents acreditatius que s’han d’escanejar
- S’ha de signar l’habilitació del funcionari perquè aquest pugui firmar electrònicament.
Funcionaris habilitats
Dades de contacte
Localització
Palma: Son Lledó, Registre General de la Universitat. Campus universitari, carretera de Valldemossa, km 7.5
Seu universitària de Menorca: carrer de Santa Rita, 11, Alaior
Seu d’Eivissa i Formentera: carrer del Calvari, 1, Eivissa
Horari d'atenció
De dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
Dates d'obertura de l'oficina
L’oficina estarà habilitada durant tots els terminis en què el procediment preveu la presentació de sol·licituds.