Oficina de Suport en Matèria de Registres
L'objectiu de l'Oficina de Suport en Matèria de Registres és donar suport a l’usuari. Algunes de les principals funcions són les següents:
- Registre de l’apoderament apud acta mitjançant compareixença personal, prevista a l’article 6 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre.
- Suport en l’ús de mitjans electrònics als interessats per formular sol·licituds o altres tràmits, inclosa la identificació i signatura electrònica en lloc seu, prevists a l’article 12.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre.
- Recepció i, quan sigui necessari, digitalització de documents prevists a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre.
- Tramitació de l’emissió de còpies autèntiques previstes a l’article 27 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre.
- Notificació personal prevista a l’article 41 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre.
- Subministrament als interessats de la informació sobre tràmits i sobre el codi d’identificació dels òrgans, centres o unitats administratives als quals han d’adreçar les sol·licituds.
- Qualssevol altres que els interessats necessitin per relacionar-se electrònicament amb la Universitat.
Funcionaris habilitats
Dades de contacte de l'Oficina de Suport en Matèria de Registres
Localització
Palma: Son Lledó, Registre General de la Universitat. Campus universitari, carretera de Valldemossa, km 7.5
Horari d'atenció
De dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
De l'1 de juliol al 15 de setembre de 8.30 a 13.30 hores.
Dates d'obertura de l'oficina
L’oficina estarà habilitada durant tots els terminis en què el procediment preveu la presentació de sol·licituds.
Punts de suport en matèria de registres
- Seu universitària de Menorca: carrer de Santa Rita, 11, Alaior
- Seu d’Eivissa i Formentera: carrer del Calvari, 1, Eivissa
- Hospital Universitari Son Espases: carretera de Valldemossa, 79, planta -1 bloc H