El Consell de Govern, a la sessió ordinària del
dia d'avui, en virtut de les competències que li corresponen
segons l'article 21.2.12 dels
Estatuts de la Universitat de les Illes Balears, ha aprovat, a
proposta del Consell de Direcció, la supressió del
Departament de Ciències de l'Educació i, en conseqüència,
la creació, en substitució seva, de dos nous departaments,
de conformitat amb el que estableixen els articles 52
i següents dels Estatuts de la Universitat.
Els termes de l'acord són els següents:
Article 1. Se suprimeix el Departament de Ciències
de l'Educació i es creen, en substitució seva, dos
nous departaments: el Departament de Pedagogia i Didàctiques
Específiques i el Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia
de l'Educació.
Article 2. El Departament de Pedagogia i Didàctiques
Específiques és integrat per les àrees de
coneixement de Teoria i Història de l'Educació,
Didàctica de l'Expressió Musical, Música,
Didàctica de l'Expressió Plàstica i Educació
Física i Esportiva; mentre que el Departament de Pedagogia
Aplicada i Psicologia de l'Educació és integrat
per les àrees de coneixement de Didàctica i Organització
Escolar i Psicologia Evolutiva i de l'Educació.
El professorat que imparteix l'àrea de coneixement de
Doctrina Catòlica i la seva Didàctica s'integrarà
en el
Departament de Pedagogia i Didàctiques Específiques.
Article 3. Els departaments esmentats agruparan tots els
docents pertanyents a les àrees de coneixement corresponents.
Article 4. La denominació dels departaments esmentats
serà Pedagogia i Didàctiques Específiques
i Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació, de conformitat
amb les previsions de l'article 52.5
dels Estatuts de la Universitat («La denominació dels
departaments serà la més adequada al conjunt d'àrees
de coneixement que agrupin»).
Disposició final primera
S'autoritza el Consell de Direcció a prendre les mesures
oportunes per desenvolupar aquest acord.
Disposició final segona
Aquest acord normatiu entrarà en vigor el dia 15 d'abril
de 2005.
Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement i tingui
els efectes que corresponguin.
|