En aplicació de la normativa vigent en matèria
de calendari lectiu i de l'article 21.2.35
dels Estatuts d'aquesta universitat, s'aprova el calendari següent
per a l'any acadèmic 2005-2006.
Calendari per a
l'any acadèmic 2005-2006
1. Aquesta normativa regula el calendari per a l'any acadèmic
2005-2006.
2. Es considera període no lectiu el mes d'agost de 2006.
3.a) El període de classes tant de les assignatures anuals
com de les quadrimestrals serà el comprès entre
el 3 d'octubre de 2005 i el 27 de gener de 2006 i entre el 20
de febrer i el 31 de maig de 2006.
Les facultats i escoles podran iniciar el mes de setembre les
activitats específiques adreçades a l'alumnat de
nou ingrés.
b) El exàmens ordinaris de les assignatures del primer
quadrimestre i els parcials, si escau, de les assignatures anuals
es faran del 30 de gener al 18 de febrer de 2006, ambdós
inclosos. El dia 28 de gener de 2006 només podran tenir
lloc exàmens d'assignatures de lliure configuració
o exàmens extraordinaris de febrer.
Els exàmens ordinaris de les assignatures del segon quadrimestre
i els anuals es faran entre l'1 i el 30 de juny de 2006, ambdós
inclosos.
c) Tant per a les assignatures quadrimestrals com per a les anuals,
els exàmens de setembre es faran entre els dies 1 i 21
de setembre de 2006.
4. En compliment del Reglament acadèmic, els terminis
per lliurar les actes amb les qualificacions degudament indicades
i signades acabaran els dies que s'especifiquen: convocatòria
de febrer, dia 3 de març de 2006; convocatòria de
juny, dia 14 de juliol de 2006; i convocatòria de setembre,
dia 6 d'octubre de 2006.
5. No s'impartiran classes del 23 de desembre de 2005 al 8 de
gener de 2006, ambdós inclosos, i del 13 al 23 d'abril
de 2006, també inclosos.
6. Són dies festius tots els que es determinin amb caràcter
general i els que ho siguin dels municipis de Palma o Eivissa
o Alaior, per als centres i dependències allà situats.
Serà festa oficial de tots els centres de la Universitat
el dia 25 de novembre de 2005.
Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement i tingui
els efectes que corresponguin.
|