logo UIB Universitats - FOU

FULL OFICIAL

Núm. 465 - Any  XXXIII - II.B. OPOSICIONS I CONCURSOS Divendres, 18 de maig de 2018

12760. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 15 de maig 2018 per la qual es convoca concurs de mèrits, concurs específic i concurs de lliure designació per a la provisió de diversos llocs de treball de personal funcionari d'aquesta universitat.

Aquest Rectorat, fent ús de les competències que li atribueixen la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, els Estatuts de la Universitat, aprovats pel Decret 64/2010, de 14 de maig (BOIB núm. 76, de 22 de maig), els articles 78, 79 i 80 del text refós de l’Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre (BOE núm. 261, de 31 d’octubre), i els articles 77, 78 i 79 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, ha resolt de convocar entre els funcionaris de carrera d’aquesta universitat la provisió, pel procediment de concurs de mèrits, concurs específic i concurs de lliure designació, dels llocs de treball que s’indiquen a l’annex I, d’acord amb les següents

Bases de la convocatòria 

1. Requisits i condicions de participació

  1. En aquest concurs hi poden participar tots els funcionaris de carrera de la Universitat de les Illes Balears sigui quina sigui la seva situació administrativa, sempre que pertanyin a cossos i escales dels grups de classificació professional establerts a l’article 76 del text refós de l’Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre (BOE núm. 261, de 31 d’octubre), sempre que hagin complert el temps mínim legalment establert de permanència en el lloc de treball amb destinació definitiva, a excepció del personal en suspensió ferma, que no hi pot participar mentre duri la suspensió.
  2. Per al personal que hagi superat un procés de promoció interna a un subgrup superior i continuï al mateix lloc que ocupa, per l’aplicació del temps mínim legalment establert de permanència en el lloc de treball, s’entendrà que el procés de promoció interna no suposa un canvi de lloc de treball i, per tant, el termini comptarà des de la presa de possessió de la plaça.
  3. El personal funcionari en situació d’excedència voluntària pot participar a la convocatòria sempre que hagi complert el temps mínim legalment establert a la normativa per sol·licitar el reingrés al servei actiu.
  4. Els sol·licitants han de complir les condicions generals exigides i els requisits prevists a la convocatòria i a la relació de llocs de treball per a cada lloc sol·licitat, com també han de pertànyer a l’escala i especialitat que correspon a la plaça.
  5. Poden participar també en la fase de resultes, sempre que compleixin els requisits exigits a les presents bases, els funcionaris de carrera amb destinació definitiva de les universitats del grup G9 que varen signar el Conveni de mobilitat del personal d’administració i serveis (PAS) del Grup 9 d’universitats, publicat al FOU núm. 293, de 15 de febrer de 2008. Els funcionaris que vinguin d’aquestes universitats han d’acreditar que estan en possessió del certificat de català d’acord amb els criteris següents: subgrups A1 i A2, nivell C1, subgrups C1 i C2, nivell B2, i agrupacions professionals, nivell B1 o equivalent segons la normativa vigent. Els funcionaris que vulguin participar al concurs han de presentar la sol·licitud dins el termini i en la forma establerts al punt 5 d’aquestes bases.
  6. La data de referència per al compliment dels requisits exigits i per a la possessió i valoració dels mèrits que s’al·leguin és el dia que acabi el termini de presentació de sol·licituds.

2. Tipus de concurs

  1. El concurs consisteix en la valoració dels mèrits i les capacitats dels candidats.
  2. En funció de la forma de provisió establerta al catàleg per a cada lloc de treball, el concurs serà de mèrits, específic o de lliure designació.
  3. A fi de facilitar la conciliació de la vida personal, familiar i laboral, s’ha de computar, a l’efecte de valorar el treball desenvolupat i els corresponents mèrits, el temps que els candidats hagin estat en les situacions d’excedència, reducció de jornada, permisos o altres beneficis relacionats amb la maternitat o paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars.

3. Concurs de mèrits

  1. El concurs consistirà en la valoració únicament i exclusivament dels mèrits dels aspirants exigits en aquestes bases, d’acord amb el barem recollit a l’annex II d’aquesta convocatòria.
  2. L'ordre de prioritat per a l'adjudicació de la plaça el determinarà la puntuació obtinguda. En cas d'igualtat en la puntuació total, es tindrà en compte la puntuació obtinguda en els mèrits, segons l’ordre de prioritat següent: activitats de formació i perfeccionament, antiguitat, grau personal, titulació i català. En cas de persistir la igualtat, l’ordre s’establirà per la data d’ingrés com a funcionari de carrera en el cos o escala des del qual es concursa o finalment segons el número obtingut en el procés selectiu.

4. Concurs específic

La provisió d’aquests llocs de treball s’ha de regir per les fases següents:

4.1. Primera fase: concurs general (màxim 100 punts).

Es valorarà d’acord amb el barem que es preveu a l’annex II d’aquesta convocatòria. En aquesta fase es valoraran, si escau, tots els mèrits i titulacions que hagi presentat el candidat, siguin generals o específics.

4.2. Segona fase: concurs específic (màxim 80 punts).

Es valorarà d’acord amb el barem que es preveu a l’annex III d’aquesta convocatòria. Aquesta fase és constituïda per dues parts:

a) Primera part, concurs de mèrits específics (màxim 65 punts): en aquesta part es valoraran els mèrits específics adequats a les característiques del lloc de treball, els quals determinen la idoneïtat dels aspirants d’acord amb el perfil establert a l’annex I.

b) Segona part, proposta d’actuació (màxim 15 punts): l’aspirant ha de presentar un document consistent en una anàlisi de les tasques del lloc que sol·licita i dels requisits, condicions i mitjans necessaris per dur-les a terme segons el seu criteri, sempre d’acord amb la descripció del lloc feta a la convocatòria. La proposta d’actuació ha de constar com a màxim de tres folis.

La valoració de la proposta d’actuació s’efectuarà després de fer una entrevista personal, en la qual la comissió demanarà explicacions a l’aspirant que versaran sobre qualsevol dels punts de la proposta, per tal d’acreditar-ne l’autoria material i acreditar els coneixements de l’aspirant en relació amb l’exercici del lloc de treball. En el cas de no presentar-se a l’entrevista no serà puntuat en aquest apartat.

La valoració del document de proposta d’actuació s’ha d’efectuar mitjançant puntuació obtinguda amb la mitjana aritmètica de les atorgades per cada un dels membres de la comissió de valoració; s’ha de desestimar a aquests efectes la màxima i la mínima atorgada en cas que la diferència entre ambdues sigui superior a dos punts o, si escau, una de les que apareguin repetides com a tals. Les puntuacions atorgades, com també la valoració final, s’han de reflectir a l’acta que s’elevarà a aquest efecte.

La proposta de resolució ha de recaure sobre el candidat que hagi obtingut més puntuació, sumats els resultats finals d’ambdues fases.

4.3. Per a la provisió de places de concurs específic, l’ordre de prioritat d’adjudicació de la plaça el determinarà la puntuació obtinguda. En cas d’igualtat en la puntuació total, es tindrà en compte la puntuació més alta obtinguda a la segona fase de valoració de la part específica de la plaça. En cas d’igualtat en la puntuació, s’aplicaran els criteris establerts per al concurs de mèrits.

5. Concurs de lliure designació

La provisió de llocs de treball per lliure designació consisteix en l’apreciació discrecional de la idoneïtat dels candidats en relació amb les funcions i els requisits exigits per desenvolupar el lloc de treball.

La Gerent avaluarà els candidats i presentarà al Rector la proposta d’adjudicació de les places.

6.  Presentació de sol·licituds i documentació

  1. Les persones interessades han d’emplenar la sol·licitud que s’allotja a la seu electrònica de la UIB, a l’apartat Catàleg de procediments, Gestió de Recursos Humans, que les readreçarà directament a UIBdigital, https://seu.uib.cat/Cataleg-de-Procediments/. S’habilitarà un termini de quinze dies naturals comptats a partir de l’endemà d’haver-se publicat aquesta convocatòria al FOU.
  2. Les persones que estiguin en situació d’excedència o que siguin funcionaris del G9, prèviament han de sol·licitar les credencials per poder fer la sol·licitud al Servei de Recursos Humans d’aquesta universitat, mitjançant un e-mail a l’adreça area.pas@uib.es.
  3. A les sol·licituds s’hi han d’indicar els llocs de treball sol·licitats per ordre de preferència, o la voluntat de concursar directament a la fase de resultes (en aquest cas, no s’ha d’indicar cap lloc de treball). Els interessats poden sol·licitar un màxim de vint llocs de treball, excepte els funcionaris que estan en situació d’adscripció provisional.
  4. El personal funcionari adscrit provisionalment a un lloc de treball té l’obligació de participar en el primer concurs de trasllat que es convoqui, amb les condicions següents:
    1. Quan l’adscripció provisional és a causa d’haver cessat en un lloc de treball de lliure designació o haver-ne estat remogut per manca de capacitat sobrevinguda o manca d’adequació al lloc de treball, la persona afectada ha de sol·licitar la totalitat dels llocs, situats al mateix municipi on estava situat el lloc en què ha cessat o d’on ha estat remogut, que corresponguin al seu cos o la seva escala o especialitat, que no tinguin un complement de destinació inferior en més de dos nivells al del seu grau personal i dels quals compleixi els requisits (estan exceptuades d’aquesta obligació les places en forma de provisió per lliure designació). Si la persona adscrita provisionalment no obté cap lloc de treball, hom li adjudicarà un lloc vacant del mateix municipi i corresponent al seu cos, escala o especialitat, no inferior en més de dos al seu grau personal, o de tres si no hi ha cap lloc dotat i vacant d’aquestes característiques.
    2. Quan l’adscripció provisional és conseqüència del reingrés al servei actiu, per haver estat remogut per compliment inadequat o rendiment insuficient o per altres causes, que no comportin inhibició, la persona afectada està obligada a participar en la convocatòria i a sol·licitar tots els llocs de treball que s’hi inclouen situats al mateix municipi de residència per als quals compleixi els requisits (estan exceptuades d’aquesta obligació les places en forma de provisió per lliure designació). Si la persona adscrita provisionalment no obté cap lloc de treball, hom li adjudicarà un lloc vacant del mateix municipi i corresponent al seu cos, escala o especialitat, no inferior en més de dos al seu grau personal, o de tres si no hi ha cap lloc dotat i vacant d’aquestes característiques.
  5. Si la persona adscrita provisionalment no participa en el concurs o no sol·licita totes les places a les quals està obligada d’acord amb els criteris establerts als punts anteriors, la Universitat li adjudicarà un lloc de treball vacant, sense més restriccions que l’interval de nivells establerts per a cada subgrup a la normativa de Funció Pública i els requisits de la plaça, sempre que siguin de la mateixa illa.
  6. Els aspirants que sol·licitin un lloc de treball amb forma de provisió de concurs específic han de presentar, juntament amb la sol·licitud, la proposta d’actuació.
  7. Els requisits del personal de la UIB es comprovaran d'ofici a través de les dades que figuren a l'expedient personal del Servei de Recursos Humans. Els funcionaris del G9 han d’adjuntar a la sol·licitud, en format electrònic, la declaració jurada de compliment de tots els requisits, annex IV.
  8. Els requisits i els mèrits corresponents al personal funcionari de la UIB s’han d’acreditar de la forma següent:
    1. La Universitat ha d’incorporar d’ofici a l’expedient del concurs un certificat de l’extracte dels mèrits (full de serveis) que figuren a l’expedient administratiu personal de cada aspirant, amb referència al darrer dia del termini per a la presentació de sol·licituds.
    2. El personal que vulgui participar en la convocatòria ha de comprovar a través d’UIBdigital que les dades referents als requisits i mèrits que figuren al seu expedient administratiu (full de serveis) són correctes: si ho són, no s’ha d’aportar més documentació. En el supòsit que el full de serveis sigui incomplet, caldrà adjuntar a la sol·licitud la documentació que falta en format electrònic. El fet que al full de serveis hi constin cursos de formació i altres mèrits no pressuposa que s’hagin de valorar obligatòriament: la comissió de valoració decidirà si es valoren o no, segons els criteris establerts al barem.
  9. Un cop acabat el termini de presentació de sol·licituds, els interessats han de fer el seguiment de totes les publicacions i resolucions a través del tauler d’anuncis allotjat a la seu electrònica de la UIB.
  10. Els funcionaris de la UIB i del G9 que vulguin participar directament en la fase de resultes, han d’aportar la documentació a la qual es fa referència als punts 6.7 i 6.8 de les bases d’aquesta convocatòria dins el termini establert i en la forma escaients.

7. Llista d’admesos i exclosos

  1. En el termini de deu dies naturals des de la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, el Rector dictarà resolució i es farà pública per declarar aprovada la llista provisional d’admesos i exclosos. A la resolució s’indicarà la relació d’aspirants, on constaran el DNI i, si escau, la causa d’exclusió.
  2. Els aspirants exclosos i/o no esmentats disposaran d’un termini de cinc dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació de la resolució, per poder esmenar els defectes que hagin motivat l’exclusió, en cas que siguin esmenables. Transcorreguts els cinc dies, es farà pública la llista definitiva.

8. Comissió de valoració

  1. La comissió de valoració serà formada per set membres: un president, que designa el Rector de la UIB, dos vocals designats per la Gerència, dos vocals designats per la Junta de PAS, un vocal designat per sorteig, que es realitzarà segons els criteris establerts a l’annex V d’aquestes bases, i una persona del Servei de Recursos Humans que actuarà com a secretari, amb veu però sense vot. S’ha de garantir la composició equilibrada quant al nombre d’homes i dones.
  2. Als membres de la comissió de valoració hom els aplicarà el règim d’abstenció i recusació dels articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.
  3. Per actuar vàlidament, la comissió requerirà la presència de la meitat més un dels membres. És requisit imprescindible la presència del president i del secretari.
  4. Correspon a la comissió de valoració d’interpretar i aplicar el barem (annexos II i III), així com de fer les propostes d’adjudicació dels llocs de treball objecte del concurs.
  5. Les persones que són membres de les comissions han de ser funcionaris de carrera i han de pertànyer, excepte la persona que actuï com a secretari, a un subgrup de titulació igual o superior a la que s’exigeix per ingressar en els cossos o les escales als quals corresponen els llocs de treball que s’han d’avaluar a la seva comissió. Per a les places que poden ser ocupades per dos grups o subgrups diferents, s’entendrà que l’exigència de pertànyer al mateix grup o superior es refereix al grup més baix d’ocupació.
  6. L’assistència a les sessions és obligatòria, i l’incompliment d’aquesta obligació sense causa justificada pot ser constitutiu d’una falta disciplinària.
  7. A les comissions de valoració s’hi podran incorporar assessors especialistes. Aquests assessors s’han de limitar a prestar la seva col·laboració en les seves àrees específiques.
  8. El sorteig dels vocals es farà després de la publicació de la llista provisional d’admesos i exclosos. Tots els membres de les comissions els nomena el Rector. La seva composició es farà pública juntament amb la llista definitiva d’aspirants admesos i exclosos a la convocatòria.

9. Concurs de resultes

  1. Les places que sortiran a la fase de resultes seran aquelles que hagin quedat vacants després del concurs, sempre que la forma de provisió sigui de concurs de mèrits o concurs específic, a excepció de les places que tinguin assignats requisits al catàleg de llocs de treball i les que la Gerència consideri necessari desdotar, o bé que ja estan en procés de desdotar-se en el moment que el titular la deixa vacant.
  2. Al mateix temps que es publica la llista definitiva d’adjudicacions del primer concurs, es publicarà la llista de places que s'ofereixen per a la fase de resultes. El procediment per resoldre aquesta fase de resultes serà el mateix que per al concurs.
  3. En aquest concurs hi poden participar tots els funcionaris que hagin participat a la primera convocatòria i no hagin obtingut un lloc de treball o aquells funcionaris que a la primera convocatòria hagin manifestat la seva voluntat d’anar directament a la fase de resultes i que compleixin els requisits establerts a l’article 1 d’aquesta convocatòria.
  4. S’obrirà un termini de set dies naturals per a la fase de resultes. Es poden presentar a aquesta fase els funcionaris que compleixin els requisits del punt 8.3 de les bases de la present convocatòria; tan sols han de fer una sol·licitud, sol·licitud que s’allotja a la seu electrònica de la UIB, a l’apartat Catàleg de procediments, Gestió de Recursos Humans, que els readreçarà directament a UIBdigital, amb indicació dels llocs de treball sol·licitats per ordre de preferència i en els mateixos termes del punt 6 d’aquestes bases. Dins aquest termini no es pot presentar documentació, ja que s’haurà presentat en el termini indicat al punt 5.1 d’aquestes bases, i tan sols en cas que es demani una plaça singularitzada, s’haurà de presentar la proposta d’actuació.

10. Proposta d’adjudicació provisional i revisió dels mèrits

  1. Una vegada aplicat el barem a les sol·licituds presentades al concurs i a la fase de resultes, la comissió de valoració publicarà el resultat de la puntuació total obtinguda pels concursants, amb l’adjudicació provisional de les places (a excepció de les places en forma de provisió per lliure designació).
  2. Quant a les places per a les quals només hi ha un candidat, el Servei de Recursos Humans revisarà que es compleixin els requisits exigits a la plaça, i en cas que es compleixin, l’adjudicació serà directa, no s’entrarà a valorar els mèrits.
  3. També s’han de fer públiques, per a coneixement general, les puntuacions de tots els participants referides a cada un dels llocs de treball sol·licitats, amb el desglossament dels punts dels diferents apartats del barem de mèrits.
  4. Les persones interessades, en vista de l’esmentada adjudicació provisional, poden formular reclamacions, adreçades al president de la comissió de valoració, en el termini de cinc dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de la data d’exposició pública de l’adjudicació provisional.
  5. Les persones proposades i que han adjuntat documentació a la sol·licitud, dins el termini dels cinc dies naturals de què disposen per formular les reclamacions hauran de personar-se al Servei de Recursos Humans amb la documentació original, per acarar-la. El fet de no poder acreditar l’original d’un document suposarà que es deixarà sense valorar, amb les corresponents conseqüències en la puntuació definitiva.
  6. Les comissions de valoració han de resoldre els escrits de reclamacions presentats, i la seva estimació o desestimació s’haurà de fer de forma motivada. Així mateix, rectificaran d’ofici tots els errors que observin.

11. Resolució de la convocatòria

  1. Un cop resoltes les possibles reclamacions, es publicarà la llista definitiva amb les adjudicacions del concurs i de la fase de resultes i es remetrà al Rector per a la resolució definitiva als efectes que corresponguin.
  2. El concurs es resoldrà per resolució del Rector de la Universitat de les Illes Balears en un termini no superior a 9 mesos, a comptar de l’endemà de l’acabament del termini de presentació de sol·licituds.

El Rector pot, excepcionalment, ampliar fins a dos mesos més el termini de resolució. A la resolució que exhaureixi el procediment hi figuraran les dades del funcionari i del lloc adjudicat.

12. Presa de possessió

  1. El termini per prendre possessió de la nova destinació és de tres dies hàbils, si no implica canvi de residència, o d'un mes, si comporta canvi de residència o el reingrés al servei actiu.
  2. L'esmentat termini començarà a comptar a partir de l’endemà del cessament. El termini per cessar és de tres dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació de les adjudicacions al FOU. Les places adjudicades a la fase de resultes estaran condicionades, si escau, als efectes d’aquests terminis, i a la presa de possessió dels funcionaris que hagin obtingut places a la fase anterior.
  3. La publicació al FOU de la resolució del concurs, amb adjudicació del lloc, servirà de notificació a les persones interessades.
  4. La Gerent de la Universitat, excepcionalment, pot diferir la incorporació al nou lloc de treball, per necessitats de servei, fins a un màxim de tres mesos.
  5. L’adjudicació d’un lloc de treball mitjançant un sistema de provisió ordinari té caràcter definitiu i, per tant, implica la titularitat del lloc.

13. Irrenunciabilitat de les destinacions

  1. Amb la finalització de la presentació de sol·licituds caduca el termini per renunciar al concurs o desistir de participar-hi. Acabat aquest termini, no es pot renunciar a les destinacions que s’adjudicaran.
  2. Les destinacions adjudicades es consideraran de caràcter voluntari i no generaran dret a cap tipus d’indemnització.

14. Norma final

  1. La interpretació de les presents bases i la resolució de les incidències que es plantegin pel fet d’aplicar-les corresponen a la comissió de valoració.
  2. La present convocatòria i els actes que se’n derivin poden ser impugnats d’acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de de les administracions públiques.
  3. A efectes de terminis, el mes d’agost i els períodes de Nadal i Setmana Santa són inhàbils.

Ho faig publicar perquè se´n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Palma, 15 de maig de 2018
El Rector,
Llorenç Huguet

Annex I

Places convocades a concurs de mèrits 

UNITAT

Codi plaça

Denominació del lloc per nivell de responsabilitat

Cos

Subgrup

Nivell

Jornada

Àrea de Gestió

Compl. específic

Compl. de productivitat

Compl. p. equiparada

Compl. de roba

Illa

Requisits

Especialitat

Gerència

5244

Lloc base

CE (AS)

E

12

JM

8

 

 

 

658,14

Mallorca

 

 

Gerència

25

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JT

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Servei d'Alumnes i Gestió Acadèmica

5288

Responsable d'àrea

CG

A2/C1

21

JM

4

5.338,06

1.967,64

 

 

Mallorca

 

 

Servei d'Alumnes i Gestió Acadèmica

35

Responsable d'àrea

CG

A2/C1

21

JM

4

5.338,06

1.967,64

 

 

Mallorca

 

 

Servei d'Alumnes i Gestió Acadèmica

5133

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

4

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Servei de Control i Comptabilitat

5081

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

1

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Servei de Patrimoni, Contractació, Infraestructura i Unitat Tècnica

5257

Responsable d'àrea

CE (AS)

A2/C1

21

JM

1

3.133,34

3.650,39

681,98

 

Mallorca

Titulació adaptada especialitat

Delineant

Servei de Patrimoni, Contractació, Infraestructura i Unitat Tècnica

70

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JM

1

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Servei de Patrimoni, Contractació, Infraestructura i Unitat Tècnica

912

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

1

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Servei de Patrimoni, Contractació, Infraestructura i Unitat Tècnica

2046

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

1

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Servei de Patrimoni, Contractació, Infraestructura i Unitat Tècnica

5126

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

1

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Servei de Patrimoni, Contractació, Infraestructura i Unitat Tècnica

5095

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JM

10

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Oficial d'oficis

Servei de Patrimoni, Contractació, Infraestructura i Unitat Tècnica

5140

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JM

1

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

Oficial d'oficis

Servei de Recursos Humans

154

Responsable d'àrea

CG

A2/C1

20

JM

1 i 2

1.337,70

5.409,52

 

 

Mallorca

 

 

Servei de Recursos Humans

5270

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JM

2

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Servei de Recursos Humans

5271

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JM

2

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Servei de Recursos Humans

5106

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JM

2

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Servei de Nòmines i Seguretat Social

667

Cap de negociat

CG

C1/C2

19

JM

2

1.658,36

5.409,52

 

 

Mallorca

 

 

Servei de Nòmines i Seguretat Social

5218

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JM

2

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Servei de Nòmines i Seguretat Social

84

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JM

2

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Servei de Nòmines i Seguretat Social

5051

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

2

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Rectorat

174

Cap de Negociat

CG

C1/C2

18

JM

10

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Rectorat

69

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JM

1

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Rectorat

5213

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JP1

9

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Rectorat

5275

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JM

9

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Rectorat

5283

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JM

9

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Rectorat

5276

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JM

9

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Rectorat

5274

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JM

9

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Rectorat

5225

Lloc base (OSNE)

CE (AS)

C1

16

DH

10

2.992,28

1.516,33

935,94

 

Mallorca

Experiència en persones amb discapacitat

 

Rectorat

42

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JM

9

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Rectorat

5129

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

9

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Oficina de Suport a la Recerca

5177

Responsable d'àrea

CE (AS)

A2/C1

21

JM

3

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

Estudis d'informàtica i telecomunicacions

 

Oficina de Suport a la Recerca

5214

Responsable d'àrea

CG

A2/C1

21

JP1

3

5.338,06

1.967,64

 

 

Mallorca

 

 

Oficina de Suport a la Recerca

5101

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JM

1

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Oficina de Suport a la Recerca

5212

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

1

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Oficina de Suport a la Recerca

5131

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

1

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Oficina de Suport a la Recerca

5132

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

3

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Oficina de Suport a la Recerca

5047

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

3

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Oficina de Suport a la Recerca

5272

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JM

3

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Oficina de Suport a la Recerca

5059

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

1

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Oficina de Suport a la Docència

5067

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

4

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Servei de Relacions Internacionals

693

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

4

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

Nivell B1 d'anglès, francès, italià i/o d'altres

 

Servei de Relacions Internacionals

334

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

4

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

Nivell B1 d'anglès, francès, italià i/o d'altres

 

Servei de Relacions Internacionals

5180

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

4

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Servei d'Estadística i Qualitat Universitària

5219

Responsable d'àrea

CE (AS)

A2/C1

21

JM

10

3.133,34

3.650,40

681,96

 

Mallorca

Coneixements i experiència en disseny de programes formatius adaptats a l'espai europeu d'educació superior

 

Servei d'Estadística i Qualitat Universitària

5128

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

10

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas

121

Responsable d'àrea

CG

A2/C1

20

JM

4

1.337,70

5.409,52

 

 

Mallorca

 

 

Edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas

932

Cap de negociat

CE (AS)

C1/C2

18

JM

3

1.979,22

5.038,20

2.386,50

658,14

Mallorca

Experiència en tècniques de laboratori

Oficial de laboratori

Edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas

680

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JM

4 i 9

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas

148

Cap de negociat

CE (AS)

C2

16

JM

3

1.337,70

5.038,20

2.498,78

658,14

Mallorca

Experiència en tècniques de laboratori

Oficial de laboratori

Edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas

5063

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP2

4 i 9

2.389,79

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas

132

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JT

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas

141

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JT

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas

1035

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JT

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas

5137

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JP1

3

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

Experiència en tècniques de laboratori

Oficial de laboratori

Edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas

5138

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JP1

3

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

Experiència en tècniques de laboratori

Oficial de laboratori

Edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas

5139

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JMT

3

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

Experiència en tècniques de laboratori

Oficial de laboratori

Edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas

22

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JM

3

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

Experiència en tècniques de laboratori

Oficial de laboratori

Edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas

5248

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JT(TP)

3

668,85

2.519,10

318,06

658,14

Mallorca

Experiència en tècniques de laboratori

Oficial de laboratori

Edifici dels Serveis Cientificotècnics instituts universitaris de recerca

5200

Responsable d'àrea

CE (AS)

A2/C1

21

JM

3 i 6

3.133,34

1.516,33

1.187,54

 

Mallorca

Estudis d'informàtica i telecomunicacions

 

Edifici dels Serveis Cientificotècnics i instituts universitaris de recerca

5278

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JM

1 i 3

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edifici dels Serveis Cientificotècnics i instituts universitaris de recerca

2016

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

1 i 3

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edifici dels Serveis Cientificotècnics i instituts universitaris de recerca

5217

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

1 i 3

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edifici dels Serveis Cientificotècnics i instituts universitaris de recerca

5163

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JM

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Edifici Anselm Turmeda

5066

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP2

4

2.389,79

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Anselm Turmeda

5092

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JT

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Edifici Anselm Turmeda

5094

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JT

3

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

FP en Electricitat/Electrònica

Oficial de laboratori

Edifici Anselm Turmeda

164

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JM

3

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

Estudis d'informàtica

Oficial de laboratori

Edifici Anselm Turmeda

5223

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JP1 (TP)

3

668,85

2.519,10

318,06

658,14

Mallorca

Formació professional en especialitats de la família de manteniment i serveis de producció

Oficial de laboratori

Edifici Ramon Llull

169

Responsable d'àrea

CG

A2/C1

21

JM

4 i 9

5.338,06

1.967,64

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Ramon Llull

171

Cap de negociat

CG

C1/C2

19

JM

4 i 9

1.658,36

5.409,52

636,12

 

Mallorca

 

 

Edifici Ramon Llull

5279

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JM

4 i 9

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Ramon Llull

5280

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JM

1

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Ramon Llull

5062

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP2

4 i 9

2.389,79

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Ramon Llull

184

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JM

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Edifici Ramon Llull

5048

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JP1

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Edificis Guillem Cifre de Colonya i Beatriu de Pinós

5273

Responsable d'àrea

CG

A2/C1

20

JM

9

1.337,70

5.409,52

 

 

Mallorca

 

 

Edificis Guillem Cifre de Colonya i Beatriu de Pinós

881

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JM

4

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edificis Guillem Cifre de Colonya i Beatriu de Pinós

517

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

1

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edificis Guillem Cifre de Colonya i Beatriu de Pinós

666

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JM

9

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Edificis Guillem Cifre de Colonya i Beatriu de Pinós

682

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JM

9

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Edificis Guillem Cifre de Colonya i Beatriu de Pinós

5060

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP2

4

2.389,79

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edificis Guillem Cifre de Colonya i Beatriu de Pinós

5061

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP2

4

2.389,79

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edificis Guillem Cifre de Colonya i Beatriu de Pinós

5114

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JT

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Edificis Guillem Cifre de Colonya i Beatriu de Pinós

5222

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JP1 (TP)

3

668,85

2.519,10

318,06

 

Mallorca

Formació professional sanitària i experiència clínica

Oficial de laboratori

Edifici Sa Riera

5263

Responsable d'àrea

CG

A2/C1

20

JM

1

1.337,70

5.409,51

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Sa Riera

5116

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

1 i 3

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Sa Riera

211

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JT

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Edifici Gaspar Melchor de Jovellanos

172

Responsable d'àrea

CG

A2/C1

20

JM

4

1.337,70

5.409,52

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Gaspar Melchor de Jovellanos

5064

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

4 i 9

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Gaspar Melchor de Jovellanos

5065

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP2

4

2.389,79

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Gaspar Melchor de Jovellanos

5083

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP2

4

2.389,79

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Gaspar Melchor de Jovellanos

5025

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JM

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Edifici Gaspar Melchor de Jovellanos

5026

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JT

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Edifici Gaspar Melchor de Jovellanos

5027

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JT

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Edifici Gaspar Melchor de Jovellanos

5245

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JT

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Edifici Antoni Maria Alcover i Sureda

5206

Responsable d'àrea

CE (AS)

A2/C1

21

JM

4 i 6

3.133,34

3.650,40

1.187,54

 

Mallorca

Estudis d'informàtica ò telecomunicacions

 

Edifici Antoni Maria Alcover i Sureda

5226

Responsable d'àrea

CE (AS)

A2/C1

21

JP1

4 i 6

3.133,44

1.516,33

1.187,54

 

Mallorca

Estudis d'informàtica i telecomunicacions

 

Edifici Antoni Maria Alcover i Sureda

266

Responsable d'àrea

CG

A2/C1

21

JM

4 i 9

5.338,06

1.967,64

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Antoni Maria Alcover i Sureda

192

Responsable d'àrea

CG

A2/C1

20

JM

4 i 9

1.337,70

5.409,52

 

 

Mallorca

Coneixement B1 d'anglès

 

Edifici Antoni Maria Alcover i Sureda

2041

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JM

4

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Antoni Maria Alcover i Sureda

1034

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

4

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Antoni Maria Alcover i Sureda

5082

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

4 i 9

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Antoni Maria Alcover i Sureda

5130

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

4

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Antoni Maria Alcover i Sureda

5117

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

4

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

Nivell B1 d'anglès

 

Edifici Antoni Maria Alcover i Sureda

5211

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP2

1 i 4

2.389,79

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edifici Antoni Maria Alcover i Sureda

5091

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JT

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Centre de Tecnologies de la Informació

222

Responsable d'àrea

CE (TIC)

A2/C1

21

JM

6

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

 

 

Centre de Tecnologies de la Informació

5037

Responsable d'àrea

CE (TIC)

A2/C1

21

JM

6

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

 

 

Centre de Tecnologies de la Informació

221

Responsable d'àrea

CE (TIC)

A2/C1

21

JM

6

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

 

 

Centre de Tecnologies de la Informació

5057

Responsable d'àrea

CE (TIC)

A2/C1

21

JM

6

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

 

 

Centre de Tecnologies de la Informació

5144

Responsable d'àrea

CE (TIC)

A2/C1

21

JM

6

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

 

 

Centre de Tecnologies de la Informació

5145

Responsable d'àrea

CE (TIC)

A2/C1

21

JM

6

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

 

 

Centre de Tecnologies de la Informació

5146

Responsable d'àrea

CE (TIC)

A2/C1

21

JM

6

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

 

 

Centre de Tecnologies de la Informació

5147

Responsable d'àrea

CE (TIC)

A2/C1

21

JM

6

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

 

 

Centre de Tecnologies de la Informació

5208

Responsable d'àrea

CE (TIC)

A2/C1

21

JM

6

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

 

 

Centre de Tecnologies de la Informació

5072

Responsable d'àrea

CE (TIC)

A2/C1

21

JM

6

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

 

 

Centre de Tecnologies de la Informació

5266

Responsable d'àrea

CE (TIC)

A1/A2

21

JM

6

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

 

 

Centre de Tecnologies de la Informació

5267

Responsable d'àrea

CE (TIC)

A1/A2

21

JM

6

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

 

 

Centre de Tecnologies de la Informació

5268

Responsable d'àrea

CE (TIC)

A1/A2

21

JM

6

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

 

 

Centre de Tecnologies de la Informació

5210

Responsable d'àrea

CE (TIC)

A2/C1

21

JM

6

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

 

 

Centre de Tecnologies de la Informació

5281

Cap de negociat

CE (AS)

C2

16

JM

6 i 8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Oficina Web

5269

Responsable d'àrea

CE (TIC)

A1/A2

21

JM

6

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

 

 

Edicions UIB

231

Responsable d'àrea

CE (AS)

C1

21

DH

10

3.133,34

3.650,40

681,96

 

Mallorca

Experiència i coneixements en gestió, promoció i vendes en l'àmbit editorial

 

Edicions UIB

5125

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

10

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

Edicions UIB

5110

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JP1

10

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Mallorca

Carnet de conduir B

Auxiliar de serveis

Servei de Comunicació, Promoció i Imatge

5159

Lloc base

CE (AS)

C1

16

JP1

10

2.992,28

1.516,33

935,94

 

Mallorca

 

 

Servei de Comunicació, Promoció i Imatge

5282

Cap de negociat

CE (AS)

C1

16

JM

10

2.992,28

1.516,33

935,94

 

Mallorca

Coneixements i experiència professional en fotografia digital i tractament de la imatge periodística i publicitària

 

Servei de Comunicació, Promoció i Imatge

20

Lloc base

CE (AS)

C1/C2

16

JM

10

2.992,28

1.516,33

935,94

 

Mallorca

 

 

Servei de Recursos Audiovisuals

715

Responsable d'àrea

CE (AS)

A2/C1

21

DH

6 i 10

3.133,34

3.650,40

681,96

 

Mallorca

Coneixements i experiència professional en recursos audiovisuals

 

Servei de Recursos Audiovisuals

5141

Lloc base

CE (AS)

C2

14

DH

10

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

Coneixements i experiència profesional en recursos audiovisuals

Oficial d'oficis

Servei de Biblioteca i Documentació

247

Responsable d'àrea

CE (SBD)

A2/C1

21

JM

5

3.133,34

3.650,40

681,96

 

Mallorca

 

 

Servei de Biblioteca i Documentació

263

Responsable d'àrea

CE (SBD)

A2/C1

21

JT

5

3.133,34

3.650,40

681,96

658,14

Mallorca

 

 

Servei de Biblioteca i Documentació

755

Responsable d'àrea

CE (SBD)

A2/C1

21

JT

5

3.133,34

3.650,40

681,96

 

Mallorca

 

 

Servei de Biblioteca i Documentació

5073

Responsable d'àrea

CE (SBD)

A2/C1

21

JT

5 i 6

3.133,34

3.650,40

1.187,54

 

Mallorca

Estudis d'informàtica i telecomunicacions

 

Servei de Biblioteca i Documentació

5289

Responsable d'àrea

CE (SBD)

A2/C1

21

JM

5

3.133,34

3.650,40

681,96

 

Mallorca

 

 

Servei de Biblioteca i Documentació

248

Cap de negociat

CE (SBD)

C1/C2

18

JT

5

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Servei de Biblioteca i Documentació

249

Lloc base

CE (SBD)

C2

14

JT

5

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Servei de Biblioteca i Documentació

262

Lloc base

CE (SBD)

C2

14

JT

5

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Servei de Biblioteca i Documentació

264

Lloc base

CE (SBD)

C2

14

JT

5

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Servei de Biblioteca i Documentació

265

Lloc base

CE (SBD)

C2

14

JT

5

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Servei de Biblioteca i Documentació

1027

Lloc base

CE (SBD)

C2

14

JT

5

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Servei de Biblioteca i Documentació

4018

Lloc base

CE (SBD)

C2

14

JT

5

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Servei de Biblioteca i Documentació

5076

Lloc base

CE (SBD)

C2

14

JP1

5

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Servei de Biblioteca i Documentació

5077

Lloc base

CE (SBD)

C2

14

JT

5

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Servei de Biblioteca i Documentació

5135

Lloc base

CE (SBD)

C2

14

JT

5

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Servei de Biblioteca i Documentació

5136

Lloc base

CE (SBD)

C2

14

JT

5

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Servei de Biblioteca i Documentació

260

Lloc base

CE (SBD)

C2

14

JP1

5

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Hospital Universitari Son Espases

5231

Responsable d'àrea

CE (AS)

A2/C1

21

JMT

6

3.133,34

4.559,16

1.187,54

 

Mallorca

Estudis d'informàtica o telecomunicacions

 

Hospital Universitari Son Espases

5232

Responsable d'àrea

CE (AS)

A2/C1

21

JMT

3

3.133,34

4.559,16

2.936,24

658,14

Mallorca

Estudis de formació professional o experiència en tècniques de laboratori

 

Hospital Universitari Son Espases

5233

Responsable d'àrea

CE (AS)

A2/C1

21

JMT

3

3.133,34

4.559,16

2.936,24

658,14

Mallorca

Estudis de formació professional o experiència en tècniques de laboratori. Estudis d'anatomia patològica i citologia

 

Hospital Universitari Son Espases

5237

Responsable d'àrea

CE (AS)

A2/C1

21

JMT

3

3.133,34

4.559,16

2.936,24

658,14

Mallorca

Estudis de formació professional o experiència en tècniques de laboratori. Estudis d'anatomia patològica i citologia

 

Hospital Universitari Son Espases

5229

Responsable d'àrea

CG

A2/C1

21

JM

1, 4 i 9

5.338,06

1.967,64

 

 

Mallorca

 

 

Hospital Universitari Son Espases

5230

Cap de negociat

CG

C1/C2

18

JM

4 i 9

1.337,70

5.038,20

636,12

 

Mallorca

 

 

Hospital Universitari Son Espases

5235

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JT

8

1.337,70

5.038,20

907,96

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

Seu de Menorca

5162

Lloc base

CE (AS)

C1

16

JP2

6

2.992,28

2.427,99

935,94

 

Menorca

 

 

Seu de Menorca

5045

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP2

4

2.389,79

5.038,20

 

 

Menorca

 

 

Seu de Menorca

5120

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP2

4

2.389,79

5.038,20

 

 

Menorca

 

 

Seu de Menorca

4020

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JT

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Menorca

 

Auxiliar de serveis

Seu d'Eivissa i Formentera

5161

Responsable d'àrea

CE (AS)

C1

21

JP2

6

2.992,28

3.033,81

2.278,91

 

Eivissa

 

 

Seu d'Eivissa i Formentera

5046

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP2

4

2.389,79

5.038,20

 

 

Eivissa

 

 

Seu d'Eivissa i Formentera

5121

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

4

1.337,70

5.038,20

 

 

Eivissa

 

 

Seu d'Eivissa i Formentera

5112

Lloc base

CE (AS)

C2

14

JT

8

1.337,70

5.038,20

636,12

658,14

Eivissa

 

Auxiliar de serveis

Servei de Campus Digital

2002

Responsable d'àrea

CE (AS)

A2/C1

21

JM

4

3.133,34

3.650,40

681,96

 

Mallorca

Experiència en gestió, en programes de formació contínua en línia

 

Servei de Campus Digital

5006

Responsable d'àrea

CE (AS)

A2/C1

21

JM

4

3.133,34

3.650,40

681,96

 

Mallorca

 

 

Servei de Campus Digital

2007

Cap de negociat

CG

C1/C2

16

JP1

3

1.337,70

5.038,20

 

 

Mallorca

 

 

* Segons el punt 3 de l’Acord normatiu 12211/2017, de 30 de març, pel qual s’aproven diverses modificacions del catàleg de llocs de treball del personal funcionari i laboral d’administració i serveis de la UIB, aquest complement està lligat a l’ocupació efectiva de les places per funcionaris del subgrup més baix.  

Places convocades a concurs específic  

UNITAT

Codi plaça

Denominació del lloc per nivell de responsabilitat

Cos

Subgrup

Nivell

Jornada

Àrea de Gestió

Compl. específic

Compl. de productivitat

Compl. p. equiparada

Compl. de roba

Illa

Requisits

Especialitat

Gerència

5224

Cap d'àrea  

CE (AS)

A1/A2

22

JM

6, 9 i 10

4.134,90

3.800,52

1.204,05

 

Mallorca

Estudis d'informàtica o telecomunicacions i experiència en avaluació de projectes

 

Perfil: experiència en administració electrònica i gestió i justificació de fons amb finançament afectat. Coneixements de comptabilitat analítica.

Servei d'Alumnes i Gestió Acadèmica

2020

Cap d'àrea  

CG

A2/C1

23

JM

4 i 7

8.193,78

1.800,48

1.459,98

 

Mallorca

 

 

Perfil: Experiència en organització i gestió de les proves d’accés a la Universitat.

Servei de Patrimoni, Contractació, Infraestructura i Unitat Tècnica

303

Cap de secció 

CG

A1/A2

25

JM

1 i 7

12.400,36

2.362,80

 

 

Mallorca

 

 

Perfil: coneixement de la normativa vigent en matèria de contractació administrativa. Amplis coneixements i experiència de l'aplicació CTB (al nivell d’usuari) i gestió de factura electrònica. Amplis coneixements i experiència de l'aplicació SOLDES (al nivell d'administrador i usuari). Amplis coneixements i experiència de l’aplicació GPA (al nivell d'administrador i usuari). Coneixements en matèria de gestió d'assegurances de danys materials, responsabilitat civil, flota de vehicles, vida i assistència sanitària amb motiu d'accident. Gestió de la contractació de béns, obres i serveis pel sistema de contractació centralitzada estatal del Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques. Gestionar i mantenir l'arxiu de béns patrimonials de la Universitat. Organitzar i planificar les tasques sobre gestió econòmica de les inversions i de les despeses a càrrec dels serveis generals i altres analítiques, tant del capítol VI com del capítol II del pressupost de la Universitat, la gestió de les quals està a càrrec de l’SPCIiUT. Distribuir, organitzar, supervisar i controlar el treball de la secció. Coordinar les tasques relacionades amb altres serveis o unitats.

Servei de Patrimoni, Contractació, Infraestructura i Unitat Tècnica

5194

Cap d'àrea  

CE (AS)

A1

23

DH

7 i 10

4.730,74

3.800,52

6.234,84

 

Mallorca

Enginyer

Enginyer superior

Perfil: supervisar i controlar les obres majors, donant suport a la direcció facultativa, si escau, de les obres contractades. Estudiar, definir i valorar les obres menors i les instal·lacions. Gestionar i supervisar el servei de manteniment i fer-ne el seguiment. Fer els informes tècnics i estudis d'idoneïtat sobre aspectes relacionats amb la infraestructura i les valoracions d'ofertes, així com col·laborar amb l'OGAS respecte a les actuacions d'infraestructura i d'urbanisme. Coordinar les tasques, juntament amb la cap del Servei, dels membres de la Unitat Tècnica.

Servei de Nòmines i Seguretat Social

920

Cap de secció 

CG

A1/A2

25

JM

2 i 7

12.400,36

2.362,80

 

 

Mallorca

 

 

Perfil: coneixements de contractació, nòmina i Seguretat Social. Experiència mínima de 12 mesos en el maneig de l’aplicació Hominis (expedients econòmics i d’investigació). Coneixements de la contractació i gestió a càrrec del capítol VI.

Servei de Nòmines i Seguretat Social

76

Cap d'àrea  

CG

A2/C1

23

JM

2 i 7

8.193,78

1.800,48

 

 

Mallorca

 

 

Perfil: personal amb experiència en Seguretat Social. Coneixement i experiència en aplicacions informàtiques de transmissió de dades telemàtiques a TGSS (Sistema Red), (DELT@), (JUBIL@)... Experiència en la tramitació de maternitat i paternitat, jubilacions, incapacitats temporals i permanents, etc., a l'INSS. Experiència en l'ús de la seu electrònica de la Seguretat Social. Coneixement i experiència en l'aplicació CTB.

Servei de Prevenció

5021

Cap d'àrea  

CE(AS)

A2/C1

22

JM

10

2.315,46

3.800,52

78,12

329,16

Mallorca

Diplomada en infermeria. Esp: Infermeria del treball

Infermer/a

Perfil: experiència demostrable en infermeria d'empresa.

Rectorat

5256

Cap de secció   (OSNE)

CE (AS)

A1/A2

25

DH

7 i 10

4.134,90

3.183,12

 

 

Mallorca

Estudis de Psicopedagogia, Pedagogia o Psicologia. Experiència en inclusió de persones amb discapacitats i dificultats específiques d'aprenentatge

 

Perfil: estudis de psicopedagogia, pedagogia o psicologia. Experiència en inclusió de persones amb discapacitats i dificultats específiques d’aprenentatge a la Universitat, per realitzar tasques d’organització, programació, estudi, proposta, coordinació, gestió, control i inspecció, assessoraments i representació, pròpies de l’Oficina Universitària de Suport a Persones amb Necessitats Especials.

Rectorat

90

Cap d'àrea  

CG

A2/C1

23

JM

7 i 9

8.193,78

1.800,48

 

 

Mallorca

 

 

Perfil: coneixements sobre la normativa de transparència i accés a la informació pública.

Rectorat

5221

Cap d'àrea  

CG

A1

23

JM

7 i 9

8.193,78

1.800,48

 

 

Mallorca

Llicenciat en dret

 

Perfil: coneixements jurídics lligats a l’activitat universitària. Experiència en administració electrònica. Coneixements de la normativa sobre protecció de dades.

 

Rectorat

5014

Cap d'àrea   (OCDS)

CE (AS)

A1/A2

22

JM

10

2.315,46

3.800,52

78,12

 

Mallorca

 

 

Perfil: formació i experiència en el terreny de la cooperació internacional al desenvolupament. Formació i experiència en la gestió de programes de cooperació universtària i educació per al desenvolupament i de mobilitat internacional i voluntariat, així  com gestió personal. Formació específica de postgrau en cooperació, gènere i desenvolupament, nivell mitjà d'anglès/francès, coneixement d'informàtica i bases de dades.

Oficina de Suport a la Recerca

5241

Cap de secció 

CE (AS)

A1/A2

25

JM

1,3 i 7

4.134,90

3.800,52

3.183,12

 

Mallorca

Coneixements alts d'anglès

 

Perfil: organitzar i planificar les tasques sobre la gestió tècnica i econòmica dels projectes de recerca. Coneixement i assessoria de la normativa vigent en matèria de subvencions estatals, europees i internacionals. Fomentar la participació del PDI de la UIB en projectes de recerca individuals i en cooperació. Assessorar el PDI en la presentació de sol·licitud de projectes de recerca. Coordinar la informació que s’envia a la comunitat sobre les convocatòries d’ajuts a la recerca. Seguiment de les convocatòries i instruccions d’execució i de justificació. Coneixements i experiència en gestió tècnica i econòmica de projectes de recerca (autonòmics, nacionals i internacionals). Coneixements i experiència en la utilització d’eines telemàtiques de justificació de projectes.

Oficina de Suport a la Recerca

10

Cap de secció 

CG

A1/A2

25

DH

1,3 i 7

12.400,36

2.362,80

 

 

Mallorca

 

 

Perfil: organitzar i planificar les tasques  sobre la gestió econòmica de les subvencions. Dur a terme les tasques de gestió i el seguiment dels processos dels requeriments i dels procediments de reintegrament dels organismes finançadors. Donar suport al personal investigador. Comunicar a les àrees descentralitzades els canvis que afecten la gestió econòmica dels expedients comptables de les subvencions. Coneixements de la normativa vigent de gestió econòmica i pressupostària. Coneixement  de la normativa vigent en matèria de subvencions. Amplis coneixements de l’aplicació CTB.  Seguiment de les convocatòries  i de les instruccions d’execució i justificació de les subvencions.

Oficina de Suport a la Docència

5260

Cap d'àrea  

CG

A2/C1

23

JM

4, 7 i 9

8.193,78

1.800,48

 

 

Mallorca

 

 

Perfil: organitzar, coordinar i gestionar les tasques derivades de les funcions assignades a l’Oficina de Suport a la Docència. Donar suport a la direcció de l’Oficina. Coneixements de gestió acadèmica i experiència en tasques de suport a la docència.

Servei de Relacions Internacionals

5215

Cap d'àrea  

CG

A1/A2

23

JM

1,4 i 7

8.193,78

1.800,48

 

 

Mallorca

Nivell B2, d'anglès, francès, italià i/o d'altres llengües

 

Perfil: coordinar, planificar, supervisar i justificar la gestió econòmica i comptable dels programes de mobilitat, convenis, convocatòries i pressupost del Servei (SRI), així com dels projectes europeus de cooperació educativa. Seguiment de la normativa vigent de gestió econòmica i pressupostària. Maneig de l'aplicació CTB. Coneixements dels programes de mobilitat d'estudiants, PDI i PAS gestionats pel Servei. Preperació i seguiment d'algunes de les convocatòries pròpies del Servei. Coneixements alts d'anglès i altres idiomes.

Servei d'Estadística i Qualitat Universitària

507

Cap de secció 

CE (AS)/CG

A1/A2

25

DH

7 i 10

4.134,90

3.800,52

3.183,12

 

Mallorca

 

 

Perfil: coneixements i experiència en: sistemes de gestió de qualitat, certificacions i auditories. Processos d’avaluació de qualitat, en general, i específicament de títols oficials (verificació, acreditació i seguiment). Estadística aplicada, gestió de bases de dades, anàlisi d’enquestes. Elaboració d’informes.

Servei Lingüístic

3012

Cap d'àrea  

CE (AS)

A1/A2

23

DH

7 i 10

4.730,74

3.800,52

2.920,08

 

Mallorca

Llicenciat en Filologia Anglesa

 

Perfil: experiència mínima de dos anys fent classes de llengua anglesa.Tasques relacionades amb la categoria (revisió de textos, etc.). Es valorarà màster en llengües i literatures modernes.

Servei Lingüístic

5259

Cap d'àrea  

CE (AS)

A1/A2

22

JM

10

2.315,46

3.800,52

78,12

 

Mallorca

Estudis de Filologia Catalana / Filologia Hispànica

 

Perfil: nivell B2 d’anglès.Experiència en recerca terminològica multilingüe. Experiència en planificació lingüística.

Edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas

926

Cap d'àrea   

CG

A2/C1

23

JM

1 i 7

8.193,78

1.800,48

 

 

Mallorca

 

 

Perfil: gestió de comptabilitat pressupostària, gestió de projectes de recerca i pressuposts de despeses de departaments. Justificació de projectes d’investigació. Seguiment de la normativa vigent de gestió econòmica i pressupostària. Maneig de l’aplicació CTB.

Edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas

135

Cap d'àrea

CE (AS)

A2/C1

22

JM

3

3.133,34

4.559,16

4.983,57

658,14

Mallorca

Experiència en tècniques de laboratori

 

Perfil: formació en química i formació bàsica en prevenció de riscs laborals. Coneixements del software de control d'espectròmetre FTIR, cromatògrafs de gasos, HPLC, espectrofotòmetre d’absorció UV-Vis, espectrofotòmetre d’absorció atòmica i fluorímetre. Experiència en gestió de laboratoris. Coneixement bàsic d’anglès.

Serveis Cientificotècnics

5249

Cap d'àrea  

CE (AS)

A1/A2

22

JMT

3

4.730,74

3.800,52

3.838,20

329,16

Mallorca

Licenciat ò graduat de la branca de Ciències

 

Perfil: experiència acreditada en espectrometria de massa (contractes personals competitius nacionals/internacionals, publicacions científiques internacionals originals, participació en projectes de recerca nacionals/internacionals). Es valorarà el títol de llicenciat o estudis de grau de Química, Biologia, Bioquímica o Farmàcia. Formació acadèmica (màster i/o doctorat).

Serveis Cientificotècnics

5155

Cap d'àrea  

CE(AS)

A1

22

DH

3

4.730,74

3.800,52

3.838,20

329,16

Mallorca

Llicenciat o graduat en veterinària

Veterinari

Perfil: experiència demostrable.

Edifici Anselm Turmeda

5240

Cap d'àrea  

CG

A2/C1

22

JM

9

5.512,78

1.800,48

 

 

Mallorca

 

 

Perfil: donar suport administratiu a la direcció de l'Escola Politècnica. Executar la introducció dels horaris de les assignatures dels diversos plans d’estudis i revisar aquesta introducció. Participar en les diferents comissions de garantia de qualitat dels estudis i de l’edifici. Organitzar les tasques administratives pròpies de la seva àrea. Preparar certificats que firma el secretari del centre. Supervisar les gestions fetes a la seva àrea. Col·laborar amb l’administradora de centre. Assumir les funcions assignades.

Edifici Ramon Llull

168

Cap d'àrea  

CG

A2/C1

23

JM

1 i 7

8.193,78

1.800,48

 

 

Mallorca

 

 

Perfil: experiència en organització, coordinació, planificació, superació i orientacióde les tasques pròpies d'una àrea administrativa. Coneixements avançats del pressupost i de la gestió econòmica i comptable de la UIB. Gestió de l'habilitat pagador i justificació de pagaments en formaització. Coneixements de l'aplicació CTB. Execució de la comptabilitat de despeses i control de projectes. Participació en la comissió de CTB i en la Comissió de Garantia de Qualitat de la Universitat.

Edifici Antoni Maria Alcover i Sureda

5255

Cap d'àrea  

CG

A2/C1

23

JM

4 i 7

8.193,78

1.800,48

 

 

Mallorca

 

 

Perfil: experiència en organització, coordinació, planificació, superació i orientació del doctorat. Coordinació de la gestió administrativa dels estudis de doctorat. Relació amb els serveis, unitats, departaments, instituts, professorat i alumnat de les titulacions de doctorat. Seguiment i gestió dels alumnes de doctorat i/ amb les CAD, C. Executiu i EDUIB.
Coneixements i maneig d’AGORA i l’eina informàtica de gestió del doctorat. Coneixement de les normatives de doctorat.

Centre de Tecnologies de la Informació

13

Cap d'àrea  

CE (TIC)

A1/A2

23

JM

6 i 7

4.730,74

3.800,52

5.209,68

 

Mallorca

 

 

Perfil: estudis oficials d’informàtica o telecomunicacions per realitzar funcions de tècnic en tecnologies de la informació i les comunicacions. Organitzar, coordinar, planificar, supervisar i orientar les tasques pròpies de l’àrea. Capacitat d’aplicació dels nous coneixements. Resolució de problemes. Responsabilitat i productivitat. Integració, treball en equip, implicació i motivació. Planificació i organització. Compromís amb l’excel·lència.

Centre de Tecnologies de la Informació

212

Cap d'àrea  

CE (TIC)

A1/A2

23

JM

6 i 7

4.730,74

3.800,52

5.209,68

 

Mallorca

 

 

Perfil: estudis oficials d’informàtica o ielecomunicacions per realitzar funcions de tècnic en tecnologies de la informació i les comunicacions. Organitzar, coordinar, planificar, supervisar i orientar les tasques pròpies de l’àrea. Capacitat d’aplicació dels nous coneixements. Resolució de problemes. Responsabilitat i productivitat. Integració, treball en equip, implicació i motivació. Planificació i organització. Compromís amb l’excel·lència.

Centre de Tecnologies de la Informació

5205

Cap d'àrea  

CE (TIC)

A1/A2

23

JM

6 i 7

4.730,74

3.800,52

5.209,68

 

Mallorca

 

 

Perfil: estudis oficials d’informàtica o telecomunicacions per realitzar funcions de tècnic en tecnologies de la informació i les comunicacions. Organitzar, coordinar, planificar, supervisar i orientar les tasques pròpies de l’àrea. Capacitat d’aplicació dels nous coneixements. Resolució de problemes. Responsabilitat i productivitat. Integració, treball en equip, implicació i motivació. Planificació i organització. Compromís amb l’excel·lència.

Centre de Tecnologies de la Informació

5227

Cap d'àrea  

CE (TIC)

A1/A2

23

JM

6 i 7

4.730,74

3.800,52

5.209,68

 

Mallorca

 

 

Perfil: estudis oficials d’informàtica o telecomunicacions per realitzar funcions de tècnic en tecnologies de la informació i les comunicacions. Organitzar, coordinar, planificar, supervisar i orientar les tasques pròpies de l’àrea. Capacitat d’aplicació dels nous coneixements. Resolució de problemes. Responsabilitat i productivitat. Integració, treball en equip, implicació i motivació. Planificació i organització. Compromís amb l’excel·lència.

Centre de Tecnologies de la Informació

5242

Cap d'àrea  

CE (TIC)

A1/A2

23

JM

6 i 7

4.730,74

3.800,52

5.209,68

 

Mallorca

 

 

Perfil: estudis oficials d’informàtica o telecomunicacions per realitzar funcions de tècnic en tecnologies de la informació i comunicacions. Organitzar, coordinar, planificar, supervisar i orientar les tasques pròpies de l'àrea. Capacitat d’aplicació dels nous coneixements. Resolució de problemes. Responsabilitat i productivitat. Integració, treball en equip, implicació, iniciativa i motivació. Planificació i organització. Compromís amb l'excel·lència.

Servei de Comunicació, Promoció i Imatge

5156

Cap d'àrea  

CE (AS)

A2/C1

22

DH

10

2.315,46

3.800,52

78,12

 

Mallorca

Coneixements i experiència en el món de la comunicació i la informació. Esp. en comunicació científica

 

Perfil: estudis de comunicació. Experiència en mitjans de comunicació. Experiència en redacció de notícies de recerca i en divulgació de la ciència. Certificat de nivell B2 d’anglès i certificat de nivell C2 de català.

Servei de Biblioteca i Documentació

1023

Cap de secció 

CE (SBD)

A2/C1

23

JM

5 i 7

8.193,78

1.800,48

 

 

Mallorca

 

 

Perfil: capacitat per dur a terme diverses funcions, tant d'atenció, informació i formació als usuaris com tasques tècniques relacionades amb la catalogació, les adquisicions o la difusió d'informació, d'acord amb les necessitats canviants de les biblioteques universitàries. Es valorarà la flexibilitat i la capacitat d'adaptació a diverses funcions. Es valorarà la formació i l'actualització de coneixements en els diversos camps de  la biblioteconomia i la documentació.

Servei de Biblioteca i Documentació

5055

Cap de secció 

CE (SBD)

A1/A2

22

JM

5 i 6

3.133,34

3.800,52

1.187,54

 

Mallorca

Estudis d'informàtica i telecomunicacions

 

Perfil: experiència en administració de sistemes informàtics de gestió d’arxius i biblioteques.

Places convocades a concurs de lliure designació 

Unitat

Codi plaça

Denominació del lloc per nivell de responsabilitat

Cos

Subgrup

Nivell

Jornada

Àrea de gestió

Compl. específic

 Compl. productivitat

Compl. p. equiparada

Compl. de roba

Illa

Requisits

Especialitat

 
 

Servei Lingüístic

5265

Cap del servei

CE (AS)

A1/A2

25

DH

10 i 7

4.134,90

3.800,52

3.183,12

 

Mallorca

Llicenciatura o grau de Filologia Catalana  / llicenciat en Filosofia i Lletres. Secció Filologia Catalana

 

 

Edificis Guillem Cifre de Colonya i Beatriu de Pinós

304

Administrador de centre

CG

A1/A2

25

DH

1,4,7 i 9

12.400,36

1.800,48

1.043,52

 

Mallorca

 

 

 

Edifici Gaspar Melchor de Jovellanos

5023

Cap de negociat

CE (AS)

C2

18

DH

8

1.979,22

5.038,20

2.407,63

658,14

Mallorca

 

Auxiliar de serveis

 

Servei de Comunicació, Promoció i Imatge

5261

Cap de secció

CE (AS)

A1/A2

25

DH

7 i 10

4.134,90

3.800,52

3.183,12

 

Mallorca

Experiencia en disseny gràfic i comunicació interna

 

 

Servei de Campus Digital

5254

Cap de seccio

CE (AS)

A1/A2

25

DH

4 i 7

2.315,46

3.800,52

78,12

 

Mallorca

Formació en Tecnologia Educativa (Moodle)

 

 

 

Cos

CG

Cos general

       

Àrees de gestió

         
 

CE (AS)

Cos específic (altres serveis)

     

1

Àrea de gestió econòmica, contractació, comptabilitat i control intern

 

CE (TIC)

Cos específic (TIC)

         

2

Àrea de nòmines i Seguretat Social i recursos humans

 

CE (SBD)

Cos específic (SBD)

       

3

Àrea de suport a la investigació

   
               

4

Àrea de gestió acadèmica, estudiants de mobilitat i suport a la docència

Jornada

DH

Disponibilitat horària

       

5

Àrea de biblioteques i arxiu

     
 

JM

Jornada de matí

         

6

Àrea de tecnologies de la informació i comunicacions

 

JM(TP)

Jornada de matí a temps parcial

     

7

Àrea de personal directiu

     
 

JMT

Jornada de matí i horabaixa

     

8

Àrea de consergeries

     
 

JMT (TP)

Jornada matí i horabaixa a temps parcial

   

9

Àrea jurídica, administrativa i de suport institucional

 

JT

Jornada d'horabaixa

       

10

Àrea tècnica multidisciplinària

   
 

JT(TP)

Jornada d'horabaixa a temps parcial

                 
 

JP1

Jornada partida un dia per setmana

                 
 

JP1 (TP)

Jornada partida un dia per setmana a temps parcial

             
 

JP2

Jornada partida dos dies per setmana

                 

Annex II 

Barem de la fase del concurs 

S'estructura en dos blocs, bloc I i bloc II, i la puntuació màxima de la suma dels dos blocs serà de 100 punts.

Per a tots els mèrits que s’hagin de valorar i que corresponguin a places que poden ser ocupades per dos subgrups, servirà de referència el subgrup més baix.

Bloc I. Màxim 60 punts 

a)   Antiguitat. Es valorarà d’acord amb els criteris següents (no es tindran en compte els serveis prestats com a professor):

  • 0,16 punts per mes o fracció per serveis prestats a la UIB, al mateix servei o unitat administrativa al qual pertany la plaça a la qual s’opta i en el mateix subgrup o superior com a serveis reconeguts.
  • 0,12 punts per mes o fracció per serveis prestats a la UIB, al mateix servei o unitat administrativa al qual pertany la plaça a la qual s’opta i en qualsevol subgrup inferior com a serveis reconeguts.
  • 0,12 punts per mes o fracció per serveis prestats a la UIB, en altres serveis o unitats administratives i en el mateix subgrup o superior com a serveis reconeguts.
  • 0,08 punts per mes o fracció per serveis prestats a la UIB, en altres serveis o unitats administratives i en qualsevol subgrup inferior com a serveis reconeguts.
  • 0,08 punts per mes o fracció per serveis prestats en altres administracions públiques i al mateix subgrup o superior com a serveis reconeguts.
  • 0,04 punts per mes o fracció per serveis prestats en altres administracions públiques en un subgrup inferior com a serveis reconeguts.

b) Grau personal. Es valorarà el darrer grau consolidat o adquirit segons la taula següent:

Nivell  

Punts

12 a 14:

4

15:

5

16:

6

17:

7

18:

8

19:

10

20:

12

21:

15

22:

19

23:

23

24:

26

25:

28

26:

29

27 a 30:

30

Bloc II. Màxim 60 punts 

c)   Titulació acadèmica oficial, amb un màxim de 10 punts:

 

C2

C1

A2

A1

 

1ª*

2ª**

2ª**

1ª*

2ª**

1ª*

2ª**

Doctorat

10

-

10

-

10

-

10

-

Màster oficial

10

-

10

-

6

10

4

10

Títol propi de postgrau

10

-

10

-

5

3

3

3

Llicenciatura

10

-

10

-

4

10

-

8

Grau, 4 anys

10

-

10

-

-

10

-

6

Diplomatura

10

-

8

10

-

8

-

4

Cicles formatius de grau superior

8

10

5

2

-

2

-

2

Batxillerat o equivalent

5

1

-

1

-

1

-

1

ESO, graduat escolar o equivalent

-

0,5

-

0,5

-

0,5

-

0,5

 * Només es tindrà en compte la titulació més alta i s’ignoraran totes les que hagin estat necessàries per a la seva obtenció.
** Puntuació en cas de segones titulacions i posteriors de la tipologia indicada, a sumar a la puntuació de la titulació més alta.

d) Activitats de formació i perfeccionament. Màxim 44 punts:

Es valoraran les activitats formatives (cursos, jornades, congressos, conferències, seminaris, etc.) de les que s’aporti diploma o certificat d’assistència o aprofitament segons els criteris següents:

a) Es valoraran totes les dirigides al PAS dins el Pla de Formació de la UIB excepte les excloses al punt b.4).

b) Les activitats formatives següents es valoraran sempre que el tribunal consideri que tenen relació amb les funcions generals assignades als cossos del PAS de la UIB:

1) Activitats ofertes per altres unitats de la UIB, escoles d’administracions públiques o altres organismes públics.

2) Activitats ofertes per empreses o entitats (sindicats, organitzacions empresarials, etc.) sempre que comptin amb finançament públic (cursos impartits en el marc dels acords de formació contínua amb l’Administració, Fundació Tripartita, Fons Social Europeu, etc.).

3) Activitats ofertes per empreses o entitats que el tribunal consideri que són de reconegut prestigi en la temàtica de l’activitat formativa.

4) De les anteriors, no es tindrà en compte cap activitat formativa d’idiomes, llevat que s’hagi d’aplicar en relació amb les funcions generals assignades als cossos del PAS de la UIB.   

Valoració

Antiguitat

Fins a 5 anys

De 5 a 10 anys

Més de 10 anys

Cursos impartits

0,100 × hora

0,070 × hora

0,040 × hora

Certificat d'aprofitament

0,067 × hora

0,047 × hora

0,027 × hora

Certificat d'assistència

0,033 × hora

0,023 × hora

0,013 × hora

Per fixar la valoració que correspon a cada curs es tindrà en compte la data en què s’ha impartit el curs, i en cas que la data d’inici i la d’acabament no siguin del mateix any, es considerarà l’any d’acabament del curs. En cas que al certificat no consti la data d’impartició, es tindrà en compte la data d’expedició.

Els certificats on no es faci constar el nombre d’hores de durada del curs es valoraran igual que els cursos d’una hora. Pel que fa a altres activitats formatives (jornades, seminaris, etc.) per a les quals no consti el nombre d’hores realitzades, es valoraran a raó d’una hora per dia de durada de l’activitat.

Els certificats de competències participatives i personals expedits pel CertiUni, sempre que estiguin valorats amb un nivell mínim de «mitjà», es valoraran com un curs de formació de 20 hores d’aprofitament.

e) Coneixements de català. Només es valorarà el nivell més alt a l’exigit per al subgrup. En cas de presentar-ne més d’un, es valorarà el més alt. El nivell E se sumarà al nivell més alt. Màxim 5 punts:

Nivell

C2

C1

A2

A1

C1

2 punts

2 punts

-

-

C2

4 punts

4 punts

2 punts

2 punts

E (llenguatge administratiu)

1 punt

1 punt

1 punt

1 punt

f)  Altres idiomes. Només es valorarà el nivell més alt. Màxim 6 punts:

Nivell

Anglès

Altres idiomes

A1 (bàsic 1)

1

0,5

A2 (bàsic 2)

1,5

1

B1 (intermedi 1)

2

1

B1+ (intermedi 2)

2,5

2

B2 (avançat)

3

2,5

B2+

3,5

3

C1

4

3,5

C2

4,5

4

 g) Altres mèrits. Puntuació màxima d’1,5 punts: 

Mèrit

Antiguitat

Fins a 5 anys

De 5 a 10 anys

Més de 10 anys

Per estades en altres universitats,

Estades Solidàries (voluntariat/mobilitat)

0,2

0,1

0,05

Per premi en un concurs de millora

1

0,5

0,25

Per accèssit a concurs de proposta de millora /

Per presentació de ponències i pòsters

0,5

0,3

0,1

h) Avaluació per competències:

La valoració de l’avaluació per competències quedarà fixada a la normativa que reguli l’avaluació de l’acompliment.

Fins que l’anterior normativa no estigui desenvolupada, es valorarà la participació al procés d’avaluació per competències amb 0,5 punts. Les persones que no s’hagin pogut avaluar per motius aliens a la seva voluntat, també tindran dret a aquests punts.

i)    Altres mèrits a tenir en compte:

a)  Funcionaris que hagin participat en el darrer procés selectiu per accedir al subgrup superior convocat a la UIB i hagin aprovat la fase d’oposició sense obtenir plaça: 0,5 punts.
b)   Els funcionaris de carrera que concursin a una plaça classificada en dos subgrups, si pertanyen al subgrup superior: 0,5 punts.

Annex III 

Barem concurs específic 

Puntuació màxima 80 punts

1. Valoració del treball realitzat (màxim: 40 punts)

1.1.   Nivell del lloc ocupat

a)   Per haver ocupat com a funcionari un lloc de treball a la Universitat de les Illes Balears amb un nivell del complement de destinació superior al del lloc al qual es concursa, realitzant tasques pròpies del mateix cos al qual pertany el lloc de treball al qual es concursa: 0,14 punts per mes.

b)  Per haver ocupat com a funcionari un lloc de treball a la Universitat de les Illes Balears amb un nivell de complement de destinació igual al del lloc al qual es concursa, realitzant tasques pròpies del mateix cos al qual pertany el lloc de treball al qual es concursa: 0,10 punts per mes.

c)  Per haver ocupat com a funcionari un lloc de treball a la Universitat de les Illes Balears amb un nivell de complement de destinació inferior, fins a un màxim de quatre nivells, al del lloc al qual es concursa, realitzant tasques pròpies del mateix cos al qual pertany el lloc de treball al qual es concursa: 0,07 punts per mes.

d)   Per haver ocupat amb contracte laboral un lloc de treball a la Universitat de les Illes Balears, o com a funcionari amb un nivell de complement de destinació inferior a més de quatre nivells, realitzant tasques pròpies del mateix cos al qual pertany el lloc de treball al qual es concursa: 0,05 per mes.

El total màxim de punts que es pot obtenir globalment en aquest apartat és de 30 punts.

1.2. Àrea de gestió del lloc ocupat: en aquest apartat es valorarà haver ocupat un lloc de treball relacionat directament amb l’àrea de gestió a què pertany la plaça a la qual es concursa, amb el benentès que les diferents àrees de gestió no tenen per què coincidir amb les unitats administratives establertes al catàleg, sinó amb les tasques encomanades a cada lloc de treball, i sempre d’acord amb la classificació establerta a l’Acord executiu del dia 5 de novembre de 2009 pel qual s’aprova l’estructura dels llocs de treball del personal d’administració i serveis per àrees de gestió.

a) Per haver ocupat un lloc de treball dins els 3 anys anteriors a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds: 0,31 punts per mes, fins a un màxim d’11 punts.

b) Per haver ocupat un lloc de treball dins un període superior a 3 anys i inferior a 6 anys abans de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds: 2,5 punts.

c) Per haver ocupat un lloc de treball dins un període superior a 6 anys abans de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds: 1,5 punts.

Per poder obtenir la puntuació establerta als apartats b) i c) és necessari acreditar una ocupació mínima del lloc de treball d’un any.

El total màxim de punts que es pot obtenir globalment en aquest apartat és de 15 punts.

2. Formació específica (barem de l’annex II). Màxim: 40 punts

Formació relacionada amb l’àrea de gestió de la plaça.

Entre els dos apartats 1 i 2 el màxim serà de 65 punts.

3. Proposta d’actuació de l’aspirant

Per a la valoració de la proposta d’actuació es tindran en compte, de forma motivada, els criteris següents:

  • Introducció, anàlisi del lloc de treball i adequació del candidat: 3,75 punts
  • Condicions i mitjans per al desenvolupament del lloc: 3,75 punts
  • Pla d’organització i treball: 3,75 punts
  • Entrevista: 3,75 punts

La valoració s’ha de fer de forma motivada i tindrà un màxim de 15 punts.

Annex IV

Declaració responsable de complir els requisits de la convocatòria

Nom i cognoms

 

DNI

 

- Que és funcionari/ària de carrera de la Universitat ................................................................

- Que pertany al cos ........................ escala...................................... i subgrup..................

- Que compleix el temps mínim establert de permanència en el lloc de treball amb destinació definitiva.

- Que compleix el requisit de coneixements de català, d’acord amb el punt 1.5 de la convocatòria.

 

................................,  ........... d ..................................  de 2018

 

Firma,

Annex V 

Criteris de les comissions de valoració 

Es constituiran les comissions de valoració següents:

Places de cossos generals

Una comissió de valoració per a totes les places que siguin dels subgrups A1, A1/A2, A2 i A2/C1.

Una comissió de valoració per a totes les places que siguin dels subgrups C1, C1/C2 i C2.

Places de cossos específics

Una comissió de valoració per a totes les places que siguin del cos específic de biblioteca i arxiu.

Una comissió de valoració per a totes les places que siguin del cos específic de tecnologies de la informació i comunicacions.

Dues comissions de valoració per a les places que siguin del cos específic d’altres serveis:

  • Una per a les places que siguin dels subgrups A1, A1/A2, A2 i A2/C1.
  • Una per a les places que siguin dels subgrups C1, C1/C2 i C2.

Criteris del sorteig

Els vocals, elegits per sorteig, que han de formar part de les diferents comissions de valoració seran elegits entre tots els funcionaris de carrera que pertanyin al cos i subgrup que correspongui i un cop se n’hagi exclòs el personal que ocupi places de lliure designació i els membres de la Junta de PAS.

Els membres designats per la Gerència i per la Junta de PAS seran els encarregats de realitzar el sorteig.