FULL OFICIAL
Universitat de les
Illes Balears
Any XX
Núm. 254
Divendres, 29 de juliol de 2005
Any
Núm.
Acord
Cercar
?
OPOSICIONS I CONCURSOS
Rectorat
7319 RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 26 de juliol de 2005 per la qual es convoca concurs de trasllat per a la provisió de diversos llocs de treball de personal funcionari d'aquesta universitat.

Aquest Rectorat, fent ús de les competències que li atribueixen la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, els Estatuts de la Universitat, aprovats per Decret 170/2003, de 26 de setembre (BOIB núm. 136, de 30 de setembre), i el Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració general de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració general de l'Estat, i de conformitat amb el que estableix l'Acord normatiu 4080/1998, de 19 de juny, pel qual s'aprova el Reglament de provisió de llocs de treball, promoció interna i reingrés del personal funcionari d'administració i serveis de la UIB, ha resolt de convocar entre els funcionaris de carrera d'aquesta universitat la provisió, pel procediment de concurs de trasllat, dels llocs de treball que s'indiquen a l'annex I, d'acord amb les següents

Bases de la convocatòria

1. Requisits i condicions de participació

1.1. En aquest concurs hi poden participar tots els funcionaris de carrera que estiguin en servei actiu i prestin serveis a la Universitat de les Illes Balears en la data de publicació d'aquesta convocatòria al FOU, que pertanyin als cossos i escales establerts a l'article 25 de la Llei 30/1984, de 2 d'agost. Així mateix hi poden participar els funcionaris d'escales pròpies de la Universitat de les Illes Balears, qualsevol que sigui la seva situació administrativa.

1.2. També hi poden participar els funcionaris de la Universitat de les Illes Balears en excedència voluntària. En cas que es trobin en situació d'excedència voluntària per interès particular, només hi poden participar si a l'acabament del

termini de presentació de sol·licituds fa més de dos anys que es troben en aquesta situació.

1.3. Estan obligats a participar-hi els funcionaris que prestin serveis a la Universitat de les Illes Balears que tinguin atribuït un lloc de treball en adscripció provisional, en aquest cas han de demanar tots els llocs de treball oferts d'acord amb el punt 1.5 d'aquesta convocatòria.

1.4. Els funcionaris que tinguin adjudicat un lloc de treball amb caràcter definitiu no poden participar en el concurs si no han passat almenys dos anys des de l'adjudicació.

1.5. Els sol·licitants han de complir els requisits prevists a la relació de llocs de treball per a cada lloc sol·licitat, com també el lloc sol·licitat ha de pertànyer a l'àrea funcional del seu cos o escala (administració, biblioteques, arxius).

1.6. Els funcionaris que tinguin reconeguda alguna minusvalidesa poden participar en aquest concurs d'acord amb el que disposa l'article 7 de l'Acord normatiu 4080/1998, de 19 de juny.

2. Mèrits

2.1. Els mèrits per a l'adjudicació del lloc de treball es valoraran d'acord amb el barem que preveu l'article 8 de l'Acord normatiu 4080/1998.

3. Presentació de sol·licituds i documentació

3.1. Les persones interessades han d'adreçar les sol·licituds al Magnífic i Excel·lentíssim Senyor Rector de la Universitat de les Illes Balears dins el termini de quinze dies hàbils comptats a partir de l'endemà d'haver-se publicat aquesta convocatòria al FOU, i les han de presentar al Registre General de la Universitat de les Illes Balears de 9 a 14 hores, o en la forma prevista a l'Acord executiu del dia 25 de novembre de 1997 sobre organització i funcionament del Registre de la Universitat de les Illes Balears o a les oficines a les quals es refereix l'article 38 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

3.2. Les sol·licituds s'han d'ajustar al model que figura com a annex II d'aquesta convocatòria, les facilitarà la consergeria de Son Lledó i també es podran trobar a la pàgina web del Servei de Recursos Humans d'aquesta universitat, i s'hi ha d'indicar els llocs de treball sol·licitats per ordre de preferència.

3.3. Els aspirants han de presentar, juntament amb la sol·licitud, fotocòpia del DNI, i un curriculum vitae en el qual han de constar degudament certificats els mèrits i circumstàncies que vulguin que es valorin.

La data de referència per al compliment dels requisits exigits i per a la possessió i valoració dels mèrits que s'al·leguin és el dia que acabi el termini de presentació de sol·licituds.

3.4. Amb el venciment del termini de presentació de sol·licituds caduca el termini per renunciar o desistir de participar en el concurs. Acabat el termini, no es pot renunciar a les destinacions que s'adjudicaran.

Els destins adjudicats es consideraran de caràcter voluntari i no generaran dret a cap tipus d'indemnització.

3.5. En tot el que no es preveu en aquesta convocatòria referent a les sol·licituds i els requisits de presentació d'instàncies, hom s'atindrà al que disposa l'Acord normatiu 4080/1998.

4. Admesos i exclosos

4.1. En el termini de deu dies hàbils des de la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, el Rector dictarà resolució, que es publicarà al tauler d'anuncis de Son Lledó i a la pàgina web del Servei de Recursos Humans d'aquesta universitat, en què es declararà aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos. A la resolució s'indicarà la relació d'aspirants, on constaran el nom i els cognoms, el DNI i, si escau, la causa d'exclusió.

4.2. Els aspirants exclosos i/o no esmentats disposaran d'un termini de cinc dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la resolució, per poder reparar els defectes que hagin motivat l'exclusió, en cas que siguin reparables. Transcorreguts els cinc dies, es farà pública la llista definitiva al tauler d'anuncis de Son Lledó i a la pàgina web del Servei de Recursos Humans.

5. Comissió de valoració

5.1. La comissió de valoració serà formada pels membres que preveu l'article 9 de l'Acord normatiu 4080/1998, la relació dels quals es publicarà al tauler d'anuncis del Rectorat simultàniament amb la llista definitiva d'admesos i exclosos.

5.2. Als membres de la comissió de valoració hom els aplicarà el règim d'abstenció i recusació dels articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

5.3. Per actuar vàlidament el tribunal requerirà la presència de la meitat més un dels membres. És requisit imprescindible la presència del president i del secretari.

5.4. Correspon a la comissió d'interpretar i aplicar el barem, així com de fer les propostes d'adjudicació dels llocs de treball objecte del concurs.

5.5. Els membres de la comissió han de pertànyer al cos o escala de grup de titulació igual o superior als exigits per a la convocatòria.

6. Resolució del concurs i preses de possessió

6.1. El present concurs es resoldrà per resolució del Rector de la Universitat de les Illes Balears, en la forma prevista a l'article 10 de l'Acord normatiu 4080 /1998.

6.2. El termini per prendre possessió serà el que estableix l'article 11 de l'Acord normatiu 4080/1998.

7. Resultes

7.1. Adjudicades les places indicades a l'annex I, s'exposarà al tauler d'anuncis de Son Lledó i a la pàgina web del Servei de Recursos Humans l'adjudicació dels llocs de treball oferts en aquesta convocatòria, així com la relació de vacants que se'n derivin, sempre que la forma de provisió sigui de concurs.

7.2. Durant un termini de vuit dies naturals, els qui hagin participat en el concurs i no hagin obtingut plaça podran sol·licitar «de resultes» els llocs que figurin a la dita relació.

7.3. Els funcionaris que ocupen un lloc de treball en adscripció provisional i no han obtingut plaça a la primera fase del concurs estan obligats a demanar tots els llocs de treball oferts a la fase de resultes d'acord amb el que estableix el punt 1.5 de les bases d'aquesta convocatòria.

7.4. Les sol·licituds (annex II) s'han de presentar al Registre General de la Universitat de les Illes Balears o a les oficines a les quals es refereix l'article 38 de la Llei 3/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Aquest procediment es regirà a tots els efectes per les normes de la present convocatòria.

8. Norma final

8.1. La interpretació de les presents bases i la resolució de les incidències que es plantegin pel fet d'aplicar-les corresponen a la comissió de valoració.

8.2. La present convocatòria i els actes que se'n derivin poden ser impugnats d'acord amb el que preveu la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.


Annex I


Codi

Denominació del lloc

Unitat

Grup

Nivell

Jornada

C. específic

C. de productivitat

76

Responsable d’àrea (Nòmines)

Serv. de Recursos Humans

B/C

22

JM

7.326,48

1.710,02

926

Responsable d’àrea

Rectorat

B/C

22

JM

7.326,48

1.710,02

5053

Responsable d’àrea

Edif. Anselm Turmeda

B/C

22

JM

7.326,48

1.710,02

150

Responsable d’àrea

Edif. Gaspar Melchor de J.

B/C

22

JM

7.326,48

1.710,02

246

Cap de secció de biblioteques

Serv. de Biblioteca i Documentació

B/C

22

JM

7.326,48

1.710,02

751

Cap de secció de biblioteques

Serv. de Biblioteca i Documentació

B/C

22

JM

7.326,48

*

1023

Cap de secció de biblioteques

Serv. de Biblioteca i Documentació

B/C

22

JM

7.326,48

1.710,02

1024

Cap de secció de biblioteques

Serv. de Biblioteca i Documentació

B/C

22

JM

7.326,48

1.710,02

1025

Cap de secció de biblioteques

Serv. de Biblioteca i Documentació

B/C

22

JM

7.326,48

1.710,02

266

Responsable d’àrea

Edif. Gaspar Melchor de J.

C

21

JM

4.320,96

1.868,73

681

Responsable d’àrea

Edif. Guillem Cifre de C.

C

21

JM

4.320,96

1.868,73

5057

Facultatiu: tècnic especialista (espec. oper.)

Centre de Tecnologies de la Informació

B/C

21

JM

2.436,12

4.422,12

5058

Facultatiu: tècnic especialista (espec. oper.)

Centre de Tecnologies de la Informació

B/C

21

JM

2.436,12

4.422,12

295

Cap de negociat

Serv. de Patrimoni, Contractació i Infraestructura

C/D

18

JM

574,80

5.140,59

192

Cap de negociat

Edif. Guillem Cifre de C.

C/D

18

JM

574,80

5.140,59

83

Cap de negociat

Serv. de Recursos Humans

C/D

18

JM

4.775,53

98

Cap de negociat

Rectorat

C/D

18

JM

4.775,53

2043

Cap de negociat

Rectorat

C/D

18

JM

4.775,53

42

Cap de negociat

Serv. d’Alumnes

D

16

JM

4.226,65

5043

Cap de negociat

Serv. de Recursos Humans

D

16

JM

4.226,65

104

Cap de negociat

Rectorat

D

16

JM

4.226,65

179

Cap de negociat

Edif. Ramon Llull

D

16

JM

4.226,65

5063

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Mateu Orfila i Rotger

D

14

JP2

1.000,00

3.830,14

5062

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Ramon Llull

D

14

JP2

1.000,00

3.830,14

5060

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Guillem Cifre de C.

D

14

JP2

1.000,00

3.830,14

5061

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Guillem Cifre de C.

D

14

JP2

1.000,00

3.830,14

5064

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Gaspar Melchor de J.

D

14

JP2

1.000,00

3.830,14

5065

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Gaspar Melchor de J.

D

14

JP2

1.000,00

3.830,14

5066

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Anselm Turmeda

D

14

JP2

1.000,00

3.830,14

1003

Lloc base auxiliar administratiu

Serv. d’Alumnes

D

14

JP1

3.830,14

5067

Lloc base auxiliar administratiu

Serv. d’Alumnes

D

14

JP1

3.830,14

904

Lloc base auxiliar administratiu

Serv. de Comptabilitat i Pressuposts

D

14

JP1

3.830,14

617

Lloc base auxiliar administratiu

Serv. de Comptabilitat i Pressuposts

D

14

JP1

3.830,14

5059

Lloc base auxiliar administratiu

Serv. de Comptabilitat i Pressuposts

D

14

JP1

3.830,14

701

Lloc base auxiliar administratiu

Serv. de Recursos Humans

D

14

JP1

3.830,14

4010

Lloc base auxiliar administratiu

Serv. de Recursos Humans

D

14

JP1

3.830,14

5051

Lloc base auxiliar administratiu

Serv. de Recursos Humans

D

14

JP1

3.830,14

5052

Lloc base auxiliar administratiu

Serv. de Recursos Humans

D

14

JP1

3.830,14

706

Lloc base auxiliar administratiu

Rectorat

D

14

JP1

3.830,14

2015

Lloc base auxiliar administratiu

Rectorat

D

14

JP1

3.830,14

931

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Mateu Orfila i Rotger

D

14

JP1

3.830,14

3002

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Mateu Orfila i Rotger

D

14

JP1

3.830,14

2029

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Mateu Orfila i Rotger

D

14

JP1

3.830,14

2031

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Anselm Turmeda

D

14

JP1

3.830,14

3004

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Ramon Llull

D

14

JP1

3.830,14

5049

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Ramon Llull

D

14

JP1

3.830,14

334

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Guillem Cifre de C.

D

14

JP1

3.830,14

3005

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Guillem Cifre de C.

D

14

JP1

3.830,14

4002

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Guillem Cifre de C.

D

14

JP1

3.830,14

5047

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Guillem Cifre de C.

D

14

JP1

3.830,14

5033

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Gaspar Melchor de J.

D

14

JP1

3.830,14

5034

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Gaspar Melchor de J.

D

14

JP1

3.830,14

5050

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Gaspar Melchor de J.

D

14

JP1

3.830,14

2074

Lloc base auxiliar administratiu

Edif. Gaspar Melchor de J.

D

14

JP1

3.830,14

861

Lloc base auxiliar administratiu

Seu universitària de Menorca

D

14

JP1

3.830,14

5045

Lloc base auxiliar administratiu

Seu universitària de Menorca

D

14

JP1

3.830,14

863

Lloc base auxiliar administratiu

Seu universitària d’Eivissa-Formentera

D

14

JP1

3.830,14

5046

Lloc base auxiliar administratiu

Seu universitària d’Eivissa-Formentera

D

14

JP1

3.830,14

*El complement de productivitat d'aquesta plaça dependrà del grup al qual pertany el funcionari que l'ocupi:
· Grup B: 2.820,92 euros
· Grup C: 1.710,02 euros


Annex II

Palma,  26 de juliol 2005
El Rector, Avel·lí Blasco



 

 
Acord anterior
  Acord següent

Acords que fan referència a aquest.