FULL OFICIAL
Universitat de les
Illes Balears
Any XIX
Núm. 228
Dimecres, 12 de desembre de 2003
Any
Núm.
Acord
Cercar
?
OPOSICIONS I CONCURSOS
Rectorat
6456. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 25 de novembre de 2003 per la qual es convoca concurs de trasllat per a la provisió d'un lloc de treball de personal funcionari d'aquesta universitat.

Aquest Rectorat, fent ús de les competències que li atribueixen la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, els Estatuts de la Universitat, aprovats pel Decret 168/2003, de 26 de setembre, i el Reial decret 364 /1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració general de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració general de l'Estat, de conformitat amb el que estableix l'Acord normatiu 4080/1998, de 19 de juny, pel qual s'aprova el Reglament de provisió de llocs de treball, promoció interna i reingrés del personal funcionari d'administració i serveis de la UIB (FOU núm. 148, de 26 de juny), i a causa de les necessitats existents de servei, ha resolt de convocar entre els funcionaris de carrera d'aquesta universitat la provisió, pel procediment de concurs de trasllat, del lloc de treball que s'indica a l'annex I, d'acord amb les següents.

Bases de la convocatòria

1. Requisits i condicions de participació

1.1. En aquest concurs hi poden participar tots els funcionaris de carrera que estiguin en servei actiu i prestin serveis a la Universitat de les Illes Balears en la data de publicació d'aquesta convocatòria al FOU que pertanyin als cossos i escales establerts a l'article 25 de la Llei 30/1984, de 2 d'agost. Així mateix hi poden participar els funcionaris d'escales pròpies de la Universitat de les Illes Balears, qualsevol que sigui la seva situació administrativa.

1.2. També hi poden participar els funcionaris de la Universitat de les Illes Balears en excedència voluntària. En cas que es trobin en situació d'excedència voluntària per interès particular, només hi poden participar si a l'acabament del termini de presentació de sol·licituds fa més de dos anys que es troben en aquesta situació.

1.3. Estan obligats a participar-hi els funcionaris que prestin serveis a la Universitat de les Illes Balears que tinguin atribuït mitjançant adscripció provisional l'exercici d'un lloc de treball.

1.4. Els funcionaris que tinguin adjudicat un lloc de treball amb caràcter definitiu no poden participar en el concurs si no han passat almenys dos anys des de l'adjudicació.

1.5. Els sol·licitants han de complir els requisits prevists a la relació de llocs de treball per a cada lloc sol·licitat, així com pertànyer al lloc sol·licitat a l'àrea funcional del seu cos o escala (administració, biblioteques i arxius).

1.6. Els funcionaris que tinguin reconeguda alguna minusvalidesa poden participar en aquest concurs d'acord amb el que disposa l'article 7 de l'Acord normatiu 4080/1998, de 19 de juny.

2. Mèrits

2.1. Els mèrits per a l'adjudicació del lloc de treball es valoraran d'acord amb el barem que es preveu a l'article 8 de l'Acord normatiu 4080/1998.

3. Presentació de sol·licituds i documentació

3.1. Les persones interessades han d'adreçar les sol·licituds al Magnífic i Excel·lentíssim Senyor Rector de la Universitat de les Illes Balears dins el termini de quinze dies hàbils comptats a partir de l'endemà d'haver-se publicat aquesta convocatòria al FOU, i les han de presentar al Registre General de la Universitat de les Illes Balears de 9 a 14 hores, o en la forma prevista a l'Acord executiu del dia 25 de novembre de 1997 sobre organització i funcionament del Registre d'aquesta universitat o a les oficines a les quals es refereix l'article 38 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

3.2. Les sol·licituds s'han d'ajustar al model que figura com a annex II d'aquesta convocatòria, les facilita el Servei de Personal i també es poden trobar a la pàgina web del dit servei, i s'hi ha d'indicar el lloc de treball sol·licitat.

3.3. Els aspirants han de presentar, juntament amb la sol·licitud, fotocòpia del DNI, fotocòpia compulsada de la titulació acadèmica i un curriculum vitae en el qual han de constar degudament certificats i compulsats els mèrits i circumstàncies que vulguin que es valorin.

La data de referència per al compliment dels requisits exigits i per a la possessió i valoració dels mèrits que s'al·leguin és el dia que acabi el termini de presentació de sol·licituds.

3.4. Amb el venciment del termini de presentació de sol·licituds caduca el termini per renunciar o desistir de participar en el concurs. Acabat el termini, no es pot renunciar a la destinació que s'adjudiqui.

El destí adjudicat es considerarà de caràcter voluntari i no generarà dret a cap tipus d'indemnització.

4. Admesos i exclosos

4.1. En el termini de deu dies hàbils des de la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, el Rector dictarà resolució, que es publicarà al tauler d'anuncis de Son Lledó i a la pàgina web del Servei de Personal d'aquesta universitat, en què es declararà aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos. A la resolució s'indicarà la relació d'aspirants, i hi ha de constar el nom i els cognoms, el DNI i, si escau, la causa d'exclusió.

4.2. Els aspirants exclosos i/o no esmentats disposen d'un termini de cinc dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de la resolució, per poder reparar els defectes que hagin motivat l'exclusió, en cas que siguin reparables. Transcorreguts els cinc dies, es farà pública la llista definitiva al tauler d'anuncis de Son Lledó i a la pàgina web del Servei de Personal.

5. Comissió de valoració

5.1. La comissió de valoració serà formada pels membres que preveu l'article 9 de l'Acord normatiu 4080/1998, la relació dels quals es publicarà al tauler d'anuncis del Rectorat simultàniament amb la llista d'admesos i exclosos.

5.2. Els membres de la comissió de valoració actuaran conforme amb el que estableix l'article 9, segon, tercer, quart i cinquè paràgraf, de l'Acord normatiu 4080 /1998.

6. Resolució del concurs i preses de possessió

6.1. El present concurs es resoldrà per resolució del Rector de la Universitat de les Illes Balears, en la forma prevista a l'article 10 de l'Acord normatiu 4080 /1998.

6.2. El termini per prendre possessió és el que estableix l'article 11 de l'Acord normatiu 4080/1998.

7. Norma final

7.1. La interpretació de les presents bases i la resolució de les incidències que es plantegin pel fet d'aplicar-les corresponen a la comissió de valoració.

7.2. La present convocatòria i els actes que se'n derivin poden ser impugnats d'acord amb el que preveu la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Annex I

Codi plaça

Denominació lloc

Unitat

Grup

Nivell

5020

Cap de secció de biblioteques

Servei de Biblioteca i Documentació

A/B

25

Annex II

Palma,  25 de novembre de 2003
El Rector, Avel·lí Blasco



 

Acords que fan referència a aquest.