FULL OFICIAL
Universitat de les
Illes Balears
Any XVII
Núm. 204
Dimecres, 17 de maig de 2002
Any
Núm.
Acord
Cercar
?
OPOSICIONS I CONCURSOS
Rectorat
5722. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 16 de maig de 2002 per la qual es convoca concurs de trasllat per a la provisió de diversos llocs de treball de personal funcionari d’aquesta universitat.

Aquest Rectorat, fent ús de les competències que li atribueixen la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, els Estatuts de la Universitat, aprovats per Decret 32/1999, de 26 de març, i el Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s’aprova el Reglament general d’ingrés del personal al servei de l’Administració general de l’Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l’Administració general de l’Estat, i de conformitat amb el que estableix l’Acord normatiu 4080/1998, de 19 de juny, pel qual s’aprova el Reglament de provisió de llocs de treball, promoció interna i reingrés del personal funcionari d’administració i serveis de la UIB, ha resolt de convocar entre els funcionaris de carrera d’aquesta universitat la provisió, pel procediment de concurs de trasllat, dels llocs de treball que s’indiquen a l’annex I, d’acord amb les següents

Bases de la convocatòria

1. Requisits i condicions de participació

1.1. En aquest concurs hi poden participar tots els funcionaris de carrera que estiguin en servei actiu i prestin serveis a la Universitat de les Illes Balears en la data de publicació d’aquesta convocatòria al FOU, que pertanyin als cossos i escales establerts a l’article 25 de la Llei 30/1984, de 2 d’agost. Així mateix hi poden participar els funcionaris d’escales pròpies de la Universitat de les Illes Balears, qualsevol que sigui la seva situació administrativa.

1.2. També hi poden participar els funcionaris de la Universitat de les Illes Balears en excedència voluntària. En cas que es trobin en situació d’excedència voluntària per interès particular, només hi poden participar si a l’acabament del termini de presentació de sol·licituds fa més de dos anys que es troben en aquesta situació.

1.3. Estan obligats a participar-hi els funcionaris que prestin serveis a la Universitat de les Illes Balears que tinguin atribuït un lloc de treball en adscripció provisional.

1.4. Els funcionaris que tinguin adjudicat un lloc de treball amb caràcter definitiu no poden participar en el concurs si no han passat almenys dos anys des de l’adjudicació.

1.5. Els sol·licitants han de complir els requisits prevists a la relació de llocs de treball per a cada lloc sol·licitat, així com pertànyer al lloc sol·licitat a l’àrea funcional del seu cos o escala (administració, biblioteques, arxius).

1.6. Els funcionaris que tinguin reconeguda alguna minusvalidesa poden participar en aquest concurs d’acord amb el que disposa l’article 7 de l’Acord normatiu 4080/1998, de 19 de juny.

2. Mèrits

2.1. Els mèrits per a l’adjudicació del lloc de treball es valoraran d’acord amb el barem que preveu l’article 8 de l’Acord normatiu 4080/1998.

3. Presentació de sol·licituds i documentació

3.1. Les persones interessades han d’adreçar les sol·licituds al Magnífic i Excel·lentíssim Senyor Rector de la Universitat de les Illes Balears dins el termini de quinze dies hàbils comptats a partir de l’endemà d’haver-se publicat aquesta convocatòria al FOU, i les han de presentar al Registre General de la Universitat de les Illes Balears de 9 a 14 hores, o en la forma prevista a l’Acord executiu del dia 25 de novembre de 1997 sobre organització i funcionament del Registre de la Universitat de les Illes Balears o a les oficines a les quals es refereix l’article 38 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

3.2. Les sol·licituds s’han d’ajustar al model que figura com a annex II d’aquesta convocatòria, les facilitarà el Servei de Personal i també es podran trobar a la pàgina web del Servei de Personal d’aquesta universitat, i s’hi ha d’indicar els llocs de treball sol·licitats per ordre de preferència.

3.3. Els aspirants han de presentar, juntament amb la sol·licitud, fotocòpia del DNI, fotocòpia compulsada de la titulació acadèmica i un curriculum vitae en el qual han de constar degudament certificats i compulsats els mèrits i circumstàncies que vulguin que es valorin.

La data de referència per al compliment dels requisits exigits i per a la possessió i valoració dels mèrits que s’al·leguin és el dia que acabi el termini de presentació de sol·licituds.

3.4. Amb el venciment del termini de presentació de sol·licituds caduca el termini per renunciar o desistir de participar en el concurs. Acabat el termini, no es pot renunciar a les destinacions que s’adjudicaran.

Els destins adjudicats es consideraran de caràcter voluntari i no generaran dret a cap tipus d’indemnització.

4. Admesos i exclosos

4.1. En el termini de deu dies hàbils des de la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, el Rector dictarà resolució, que es publicarà al tauler d’anuncis de Son Lledó i a la pàgina web del Servei de Personal d’aquesta universitat, en què es declararà aprovada la llista provisional d’admesos i exclosos. A la Resolució s’indicarà la relació d’aspirants, on constaran el nom i els cognoms, el DNI i, si escau, la causa d’exclusió.

4.2. Els aspirants exclosos i/o no esmentats disposaran d’un termini de cinc dies hàbils, comptats a partir de l’endemà de la publicació de la resolució, per poder reparar els defectes que hagin motivat l’exclusió, en cas que siguin reparables. Transcorreguts els cinc dies, es farà pública la llista definitiva al tauler d’anuncis de Son Lledó i a la pàgina web del Servei de Personal.

5. Comissió de valoració

5.1. La comissió de valoració serà formada pels membres que preveu l’article 9 de l’Acord normatiu 4080/1998, la relació dels quals es publicarà al tauler d’anuncis del Rectorat simultàniament amb la llista definitiva d’admesos i exclosos.

5.2. Als membres de la comissió de valoració hom els aplicarà el règim d’abstenció i recusació dels articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

5.3. Per actuar vàlidament el tribunal requerirà la presència de la meitat més un dels membres. És requisit imprescindible la presència del president i del secretari.

5.4. Correspon a la comissió d’interpretar i aplicar el barem, així com de fer les propostes d’adjudicació dels llocs de treball objecte del concurs.

5.5. Els membres de la comissió han de pertànyer al cos o escala de grup de titulació igual o superior als exigits per a la convocatòria.

6. Resolució del concurs i preses de possessió

6.1. El present concurs es resoldrà per resolució del Rector de la Universitat de les Illes Balears, en la forma prevista a l’article 10 de l’Acord normatiu 4080/1998.

6.2. El termini per prendre possessió serà el que estableix l’article 11 de l’Acord normatiu 4080/1998.

7. Norma final

7.1. La interpretació de les presents bases i la resolució de les incidències que es plantegin pel fet d’aplicar-les corresponen a la comissió de valoració.

7.2. La present convocatòria i els actes que se’n derivin poden ser impugnats d’acord amb el que preveu la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú

Annex I

Codi

Denominació del lloc

Unitat

Grup

Nivell

302

Cap de secció I

Servei de Contractació, Patrimoni i Infr.

A/B

24

920

Cap de secció II

Servei de Personal

A/B

24

4012

Cap de secció I

Rectorat

A/B

24

5012

Cap de secció Secretaria General

Rectorat

A/B

24

2022

Responsable d’àrea

Servei de Comptabilitat i Pressuposts

B/C

22

388

Cap de secció de biblioteques

Servei de Biblioteca i Documentació

B/C

22

4001

Responsable d’àrea

Servei de Contractació, Patrimoni i Infr.

B/C

22

751

Cap de secció de biblioteques

Servei de Biblioteca i Documentació

B/C

22

191

Responsable d’àrea

Edifici Guillem Cifre de Colonya

B/C

20

862

Responsable d’àrea

Extensió Universitària d’Eivissa

C

20

860

Responsable d’àrea

Extensió Universitària de Menorca

C

20

93

Responsable d’àrea

Rectorat

C

20

990

Responsable d’àrea

Rectorat

C

20

48

Responsable d’àrea

Servei de Comptabilitat i Pressuposts

C

20

488

Auxiliar de biblioteca

Servei de Biblioteca i Documentació

C

20

487

Auxiliar de biblioteca

Servei de Biblioteca i Documentació

C

20

252

Auxiliar de biblioteca

Servei de Biblioteca i Documentació

C

20

54

Cap de negociat

Servei de Comptabilitat i Pressuposts

C/D

16

69

Cap de negociat

Servei de Contractació, Patrimoni i Infr.

C/D

16

1016

Lloc base auxiliar administratiu

Edifici Anselm Turmeda

D

14

176

Cap de negociat

Edifici Guillem Cifre de Colonya

D

14

179

Lloc base auxiliar administratiu

Edifici Ramon Llull

D

14

5013

Lloc base auxiliar administratiu (OSR)

Rectorat

D

14

101

Lloc base auxiliar administratiu

Rectorat

D

14

102

Lloc base auxiliar administratiu (SAC)

Rectorat

D

14

57

Lloc base auxiliar administratiu

Servei de Comptabilitat i Pressuposts

D

14

40

Lloc base auxiliar administratiu

Servei d’Alumnes

D

14

59

Lloc base auxiliar administratiu

Servei de Comptabilitat i Pressuposts

D

14

84

Lloc base auxiliar administratiu

Servei de Personal

D

14

931

Lloc base auxiliar administratiu

Ed. Mateu Orfila i R. i Guillem Colom C.

D

12

3003

Lloc base auxiliar administratiu

Edifici Anselm Turmeda

D

12

334

Lloc base auxiliar administratiu

Edifici Guillem Cifre de Colonya

D

12

3005

Lloc base auxiliar administratiu

Edifici Guillem Cifre de Colonya

D

12

4002

Lloc base auxiliar administratiu

Edifici Guillem Cifre de Colonya

D

12

331

Lloc base auxiliar administratiu

Ed. Mateu Orfila i R. i Guillem Colom C.

D

12

3002

Lloc base auxiliar administratiu

Ed. Mateu Orfila i R. i Guillem Colom C.

D

12

3004

Lloc base auxiliar administratiu

Edifici Ramon Llull

D

12

4003

Lloc base auxiliar administratiu

Edifici Ramon Llull

D

12

5004

Lloc base auxiliar administratiu

Edifici Sa Riera

D

12

206

Lloc base auxiliar administratiu

Edifici Sa Riera

D

12

922

Lloc base auxiliar administratiu

Rectorat

D

12

693

Lloc base auxiliar administratiu

Rectorat

D

12

882

Lloc base auxiliar administratiu

Rectorat

D

12

912

Lloc base auxiliar administratiu

Servei de Contractació, Patrimoni i Infr.

D

12

854

Lloc base auxiliar administratiu

Servei de Personal

D

12

2047

Lloc base auxiliar administratiu

Servei de Personal

D

12

Palma,   16 de maig de 2002
El Rector, Llorenç Huguet



Acords que fan referència a aquest.