El Consell Executiu, a la sessió del dia d'avui, en virtut
de les competències que li corresponen segons l'article
23.1.i)
dels Estatuts de la Universitat i d'acord amb el que preveuen
la disposició final primera («Es faculta el Consell
Executiu perquè dicti les disposicions necessàries
per desenvolupar el present Acord normatiu») i els articles
79 a 90 (Del Registre) de l'Acord normatiu 1308/1991, de 29
de gener, pel qual s'aprova el regiment de govern de la Universitat
de les Illes Balears, i en aplicació de les atribucions
definides al segon paràgraf de la disposició addicional
primera («Així mateix, [el Secretari General] queda
habilitat per establir registres auxiliars d'eficàcia limitada
si les circumstàncies o els interessos acadèmics ho
aconsellen») de l'Acord executiu 3727/1997,
de 25 de novembre, sobre organització i funcionament del
Registre de la Universitat de les Illes Balears, ha acordat
de crear un registre auxiliar al Servei d'Alumnes.
Aquest registre auxiliar
és el que s'utilitza actualment al Servei d'Alumnes i tindrà numeració
independent. L'objectiu del registre esmentat és doble: per una banda, garantir
el millor servei possible de la Universitat, i per l'altra, contribuir a una millor
eficàcia en la tramitació dels expedients i en l'activitat administrativa
del Servei d'Alumnes, ateses les característiques peculiars que presenta.
Aquest registre auxiliar tindrà una eficàcia limitada a les següents
tasques del Servei d'Alumnes: accés a la Universitat (proves de selectivitat,
majors de 25 anys i revisió de les proves), beques, preinscripció de
la matrícula, reclamacions, recursos i aquelles altres situacions que el
facin necessari o convenient, sempre que ho hagi autoritzat prèviament el
Secretari General. Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement
i tingui els efectes que corresponguin. |