logo UIB Universitats - FOU

FULL OFICIAL

Núm. 557 - Any  XXXVIII - I. DISPOSICIONS GENERALS Dilluns, 31 de juliol de 2023
Secretaria General

14997. RESOLUCIÓ de la Secretaria General del dia 27 de juliol de 2023 per la qual es completa el registre de funcionaris habilitats per a la identificació i l'autenticació de ciutadans i per a la realització de còpies autèntiques en l'àmbit de la Universitat de les Illes Balears.

Mitjançant l’Acord executiu 14431/2022, de 23 de març, es va crear i regular el registre de funcionaris habilitats per a la identificació i l'autenticació de ciutadans i per a la realització de còpies autèntiques en l'àmbit de la Universitat de les Illes Balears.

La disposició transitòria única (Registre propi de funcionaris habilitats) de l’Acord executiu esmentat estableix que la UIB disposarà d'un registre propi de funcionaris habilitats i dictarà resolució per la qual es nomenin aquests funcionaris.

Així, mitjançant la Resolució de la Secretaria General 14491/2022, de 19 de maig, per la qual es fa pública la versió consolidada de la instrucció sobre registre i punts de suport en matèria de registre, es varen nomenar i inscriure en el registre de funcionaris habilitats els que consten a l’annex de la dita instrucció, resolució que es va publicar al FOU núm. 536, de 20 de maig de 2022.

A la vista de l’augment dels procediments administratius que actualment s’han de tramitar al registre electrònic i per assegurar que la UIB garantirà que els interessats s’hi puguin relacionar per mitjans electrònics, s’ha considerat oportú de modificar i d’ampliar novament la relació de funcionaris que poden assistir els ciutadans en l'ús de mitjans electrònics.

Per tot el que s’ha dit, en virtut de les competències atribuïdes per la disposició transitòria única de l’Acord executiu 14431/2022, he acordat de modificar i completar la relació de funcionaris de la Universitat de les Illes Balears habilitats per a la identificació i l'autenticació de ciutadans i per a la realització de còpies autèntiques en l'àmbit de la Universitat de les Illes Balears en els termes següents:

Article 1. Incorporació

Al registre de funcionaris habilitats per a la identificació i l'autenticació de ciutadans i per a la realització de còpies autèntiques en l'àmbit de la Universitat de les Illes Balears, creat mitjançant l’Acord executiu 14431/2022 (la relació d’integrants del qual es va fer pública mitjançant la Resolució de la Secretaria General 14491/2022), s’hi incorpora la persona següent:

  • Magdalena Ripoll Nicolau

Article 2. Publicació

Es publica, com a annex, la relació completa de funcionaris del registre de funcionaris habilitats per a la identificació i l'autenticació de ciutadans i per a la realització de còpies autèntiques en l'àmbit d’aquesta universitat, fruit de la present modificació.

Disposició addicional

Única. Denominacions

Totes les denominacions de persones, càrrecs i funcions d’aquesta resolució que apareguin en gènere masculí, s’han d’entendre referides indistintament al gènere masculí o femení, segons el sexe del titular de qui es tracti.

Disposició final

Única. Entrada en vigor

La present disposició entrarà en vigor l’endemà de publicar-se al Full Oficial de la Universitat de les Illes Balears.

Ho faig publicar perquè se’n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Palma, en la data de la signatura electrònica
La Secretària General,
Irene Nadal

Annex

Relació de funcionaris de la Universitat de les Illes Balears habilitats per a la identificació i l’autenticació de ciutadans i per a la realització de còpies autèntiques en l’àmbit d’aquesta universitat

  1. Catalina Roig Adrover
  2. Dolors Panadés Morey
  3. Margarita Calderón Blanco
  4. Margalida M. Moranta Prieto
  5. Margalida Prohens López
  6. M. Isabel Campos Cuenca
  7. Magdalena Obrador Garcia
  8. Ana Francisca Quesada Ruiz
  9. Cristina Rodríguez Blanco
  10. M. Magdalena Munar Tur
  11. M. Antònia Rosselló Llompart
  12. Catalina Maria Oliver Perelló
  13. Irene Mas Garcia
  14. M. José Sánchez Oliver
  15. Ignàsia Moyà Villar
  16. Margalida Mir Buades
  17. Domènec Garcies Gomila
  18. Maria Saletas Ordinas
  19. Isabel Oliver López-Guarch
  20. Gabriel Barceló Simó
  21. Maria Magdalena Cabot Mascaró
  22. Maria López Torres
  23. Marta Giménez García
  24. Joan Vicenç Serra Noguera
  25. Alejandro Forteza Oliver
  26. María Dolores Cazorla García
  27. Margalida Galmés Santandreu
  28. Maria Llabrés Grau
  29. M. Purificación Robles Marín
  30. M. Ángeles García de la Rica
  31. Miquela Juan Puigserver
  32. Alexandra Matas Cano
  33. Jesús Gorrias Pons
  34. Eduardo Vivancos Tarré
  35. Margalida Coll Grau
  36. Virgínia Ramon Álvarez
  37. Paula Hidalgo Marín
  38. Neus Esteva Llodrà
  39. Magdalena Font Batle
  40. Laura González Coll
  41. Adela Casasnovas Torres
  42. Ana Monterrubio Prieto
  43. Ana M. Padilla Salom
  44. M. Carmen Bermúdez de la Chica
  45. Laura Coll Borràs
  46. Maria Fiol Duran
  47. Joana M. Frontera Mesquida
  48. Maties Barceló Ribas
  49. M. Carmen Hurtado Cubero
  50. Marina Arrabal Cormenzana
  51. Rosa M. López Garcia
  52. Víctor Manuel Francès Belda
  53. Josep Antoni Pardo Pons
  54. Mireia Gómez Pons
  55. Núria Hidalgo Taltavull
  56. Rafael de la Fuente Vidal
  57. Joana M. Parera Nicolau
  58. Marina Martín Mas
  59. Antònia Fullana Puigserver
  60. Júlia Mellado Artigas
  61. Maria Gayà Janer
  62. Andreu Gerard Pierre Vivas
  63. Maria Esperança Prats Pou
  64. Encarna Alfaro Vicens
  65. M. Àngels Pascual Martínez
  66. M. Pilar Pieras Guasp
  67. Josefa Martín Pina
  68. M. Marta Palou Salvà
  69. Rosa Subias Cano
  70. Antònia M. Garau Amengual
  71. M. José Escalas Garcia
  72. Margalida Mas Barceló
  73. Antoni Llabrés Tous
  74. Patrícia Pizà Bosch
  75. Apol·lònia M. Capó Siquier
  76. Magdalena Ripoll Nicolau