logo UIB Universitats - FOU

FULL OFICIAL

Núm. 522 - Any  XXXVI - I. DISPOSICIONS GENERALS Divendres, 23 de juliol de 2021
Consell de Direcció

14100. ACORD EXECUTIU del dia 23 de juny de 2021 pel qual es modifica l’Acord executiu 9166/2009, de 14 de juliol, pel qual es modifica la comissió d’inversions de la UIB.

El Consell de Direcció, a la sessió ordinària del dia 4 de març de 2008, va crear, mitjançant l'Acord executiu 8392/2008, la comissió d’inversions de la UIB. Posteriorment, l’Acord executiu 9166/2009, de 14 de juliol, va modificar aquesta comissió quant a funcions i composició. Més endavant, mitjançant els acords executius 10736/2013, de 23 de juliol, i 11332/2015, de 31 de març, es va modificar la composició de la comissió aprovada per l’Acord executiu 9166/2009, de 14 de juliol.

L’actuació d’aquesta comissió al llarg d’aquests anys ha suposat una millora i agilitació de la gestió de les decisions relatives a les inversions que li són pròpies.

Per altra banda, els canvis produïts a l’actual equip de govern i en l’àmbit normatiu obliguen a modificar la comissió esmentada.

Per tant, el Consell de Direcció, a la sessió ordinària del dia d'avui i fent ús de la competència que li atribueix l'article 27.1.a) i h) dels Estatuts d'aquesta universitat, ha acordat de modificar l’Acord executiu 9166/2009 en els termes següents:

Article 1. Modificació

Tot seguit s’indica com queden modificats els articles de l’acord esmentat.

1. Es modifica la redacció de l’article 2, que queda de la forma següent:

«La comissió d’inversions serà integrada per les persones següents:

»a) El vicerector d’Economia i Infraestructures, que la presidirà.

»b) La vicerectora d’Innovació i Transformació Digital.

»c) El vicerector de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació.

»d) El delegat del Rector d’Universitat Saludable i Campus.

»e) La Gerenta.»

2. La nova redacció de l’article 3 és aquesta:

«En tot allò que no preveu aquesta normativa s’aplicaran les lleis 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP), i 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic (LRJSP).»

Article 2. Publicació del text modificat

Es disposa la publicació com a annex del text íntegre de l’articulat resultant de la modificació de l’Acord executiu 9166/2009.

Ho faig publicar perquè se’n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Palma, 23 de juny de 2021
El Rector,
Jaume Carot

Annex

Article 1. Creació i funcions

  1. Es crea la comissió d’inversions, com a òrgan assessor del Consell de Direcció en matèria d’inversions.
  2. La comissió d’inversions té les funcions següents:
    1. Aprovar les despeses a càrrec del capítol 6 corresponents a les partides d’inversions en equipaments i construccions dels programes pressupostaris 422D, 541A i 635A (excloses les partides analítiques de software lliure i de software) del Pressupost de la UIB que no superin els límits següents:
      • 50.000 euros per a obres.
      • 18.000 euros per a subministraments i serveis.
    2. Elevar al Consell de Direcció la proposta d’aprovació de les despeses indicades a la lletra anterior que superin els límits esmentats.
    3. Planificar, coordinar i fer propostes en relació amb les despeses del capítol d’inversions a mitjà i llarg termini, i assessorar el Rector sobre aquesta qüestió.
    4. Proposar i aplicar mecanismes de control intern en l’execució de les despeses del capítol 6 d’inversions.
    5. Totes les altres funcions que hom li atribueixi.
  3. El Consell de Direcció serà informat de l’aprovació de les inversions esmentades a la lletra a) de l’apartat anterior.

Article 2. Composició

La comissió d’inversions serà integrada per les persones següents:

  1. El vicerector d’Economia i Infraestructures, que la presidirà.
  2. La vicerectora d’Innovació i Transformació Digital.
  3. El vicerector de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació.
  4. El delegat del Rector d’Universitat Saludable i Campus.
  5. La Gerenta.

Article 3. Aplicació

En tot allò que no preveu aquesta normativa s’aplicaran les lleis 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP), i 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic (LRJSP).