Interrupció temporal de serveis / Interrupción temporal de servicios

El divendres 12 de setembre, a partir de les 15:00 hores, alguns serveis de la Seu Electrònica (la carpeta ciutadana, el verificador de documents i la tramitació telemàtica dels procediments del catàleg) no estaran disponibles per tasques de manteniment tècnic programat.


 

El viernes 12 de septiembre, a partir de las 15:00 horas, algunos servicios de la Sede Electrónica (la carpeta ciudadana, el verificador de documentos y la tramitación telemática de los procedimientos del catálogo) no estarán disponibles debido a tareas de mantenimiento técnico programado.

Resolució de dia 16 de maig, per la qual es convoquen places d'estabilització de personal docent i investigador en la modalitat de professorat associat. Curs 2025-26

  • Título Resolució de dia 16 de maig, per la qual es convoquen places d'estabilització de personal docent i investigador en la modalitat de professorat associat. Curs 2025-26
  • Descripción Bases de la convocatòria, relació de places convocades a Palma i les seus de Menorca i d'Eivissa i Formentera i resolució de tramitació d'urgència
  • Categorías Personal-PDI  
  • Emisor Servei de Recursos Humans
  • Fecha de publicación 16/05/2025 12:00

Anexos

Historial de modificaciones

Fecha Cambios Diligencia
16/05/2025 12:00 Diligencia de publicación Descargar
Copia auténtica