logo UIB Universitats - FOU

FULL OFICIAL

Núm. 330 - Any  XXV - I. DISPOSICIONS GENERALS Divendres, 21 de maig de 2010
Rectorat

9415. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 23 de març de 2010, per la qual es creen i se suprimeixen fitxers de dades de caràcter personal gestionats per la Universitat de les Illes Balears.

La Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, estableix un conjunt de mesures per garantir i protegir el dret fonamental a l’honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge, previst a la Constitució espanyola a l’article 18, aplicable tant als fitxers informatitzats com als manuals estructurats que continguin dades de caràcter personal.

És responsabilitat de les administracions públiques la creació o supressió dels fitxers de dades de caràcter personal que utilitzen en l’exercici de les seves funcions.

L’article 20 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, estableix que la creació, modificació o supressió dels fitxers de les administracions públiques només pot realitzar-se mitjançant una disposició general publicada al Butlletí Oficial de l’Estat o al diari oficial corresponent.

Les resolucions del Rectorat 2385/1994, de 22 de juliol, 7455/2006, de 10 de gener, i 8351/2008, 8352/2008 i 8353/2008, de 12 de febrer, establiren els fitxers de dades de caràcter personal existents en aquell moment a la Universitat. En el temps transcorregut des de llavors s’han produït diverses variacions en els fitxers esmentats, per la qual cosa es fa necessària una revisió i consolidació dels fitxers existents a la Universitat de les Illes Balears.

En virtut de tot això i ateses les competències atribuïdes per l’article 30.1.s) dels Estatuts de la Universitat de les Illes Balears, dispòs la creació i supressió de fitxers de dades de caràcter personal gestionats per la Universitat de les Illes Balears en els termes que s’indiquen tot seguit:

Article 1. Objecte

La present resolució té per objecte la regulació dels fitxers que contenen dades de caràcter personal existents a la Universitat de les Illes Balears i que estan inclosos en l’àmbit d’aplicació de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

Article 2. Creació de fitxers

Es creen els fitxers de dades de caràcter personal de la Universitat de les Illes Balears que s’indiquen a l’annex I d’aquesta resolució, en els termes i condicions de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre.

Article 3. Supressió de fitxers

Se suprimeixen els fitxers de dades de caràcter personal de la Universitat de les Illes Balears que s’indiquen a l’annex II d’aquesta resolució, en els termes i condicions de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre.

Article 4. Responsables dels fitxers

Els responsables dels fitxers esmentats adoptaran les mesures necessàries per assegurar que les dades de caràcter personal que contenen s’utilitzen per a les finalitats per a les quals varen ser creats, que són les concretades en aquesta resolució, així com les conduents a fer efectives les altres garanties i obligacions i els altres drets reconeguts a la llei orgànica esmentada i a les altres normes vigents.

Article 5. Cessions de dades

Les dades de caràcter personal només podran ser comunicades a un tercer per al compliment de les finalitats directament relacionades amb les funcions legítimes del cedent i del cessionari amb el consentiment previ de la persona interessada. No és necessari el consentiment indicat en els casos recollits als articles 11.2 i 21.1 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre.

Els responsables dels fitxers, en relació amb la cessió que s’autoritzi, advertiran als cessionaris que hauran de destinar-los a les finalitats per a les quals se cedeixen, d’acord amb el que preveu l’article 11.5 en relació amb l’article 4.2 de la llei orgànica esmentada.

Article 6. Accés, rectificació i cancel·lació

Les persones afectades pels fitxers esmentats podran exercir el seu dret d’accés, rectificació i cancel·lació de dades, quan pertoqui, a l’òrgan que per cada un dels fitxers s’especifica a l’annex I d’aquesta resolució.

DISPOSICIÓ ADDICIONAL

Única. Inscripció

La creació o supressió dels fitxers que s’indiquen en aquesta resolució s’ha de notificar a l’Agència de Protecció de Dades per a la seva inscripció en el Registre General de Protecció de Dades, en compliment del que disposa l’article 39.2 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre.

DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA

Única. Derogació normativa

Queden derogades les Resolucions del Rectorat 2385/1994, de 22 de juliol (FOU núm. 98, de 29 de juliol), i 7455/2006, de 10 de gener (FOU núm. 261, de 27 de gener), reguladores dels fitxers de tractament automatitzat de dades de caràcter personal de la Universitat.

DISPOSICIÓ FINAL

Única. Entrada en vigor

Aquesta resolució entrarà en vigor el mateix dia que es publiqui al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Annex I

Fitxers que es creen nous

  1. Nom del fitxer: SERVEI D’ALUMNES
    1. Finalitat i usos prevists: Gestió de dades dels alumnes de batxillerat per a les proves d’accés a la Universitat i composició dels tribunals de PAU.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: Estudiants, PDI, professors d’ensenyament secundari.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant formularis facilitats al col·lectiu esmentat per part del Servei d’Alumnes i transmissió electrònica de les dades.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF, adreça postal, adreça electrònica, telèfon, signatura, dades de característiques personals, dades acadèmiques i professionals, detalls de l’ocupació.
    6. Dades especialment protegides: No es preveuen.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: No es preveuen.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Servei d’Alumnes.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell bàsic.
  2. Nom del fitxer: ESTUDIANTS DE PREGRAU
    1. Finalitat i usos prevists: Gestió acadèmica dels estudiants de pregrau de la Universitat de les Illes Balears.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: Estudiants.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant formularis facilitats al col·lectiu esmentat per part dels distints centres de la Universitat.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF, adreça postal, telèfon, signatura, imatge, dades de característiques personals, dades acadèmiques i professionals.
    6. Dades especialment protegides: Dades de salut.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: Ministeri d’Educació, Conselleria d’Educació i Cultura, bancs, caixes d’estalvis i caixes rurals.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Gerència.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell mitjà.
  3. Nom del fitxer: ESTUDIANTS DE POSTGRAU
    1. Finalitat i usos prevists: Gestió administrativa i acadèmica dels estudiants que cursen estudis de postgrau a la Universitat de les Illes Balears.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal, altres serveis de la mateixa Universitat.
    3. Col·lectius afectats: Estudiants.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant formularis facilitats al col·lectiu esmentat per part del Centre d’Estudis de Postgrau.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF, adreça postal, adreça electrònica, telèfon, dades de característiques personals, dades acadèmiques i professionals, dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
    6. Dades especialment protegides: No es preveuen.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: Ministeri d’Educació.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Centre d’Estudis de Postgrau.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell mitjà.
  4. Nom del fitxer: PERSONAL DOCENT I INVESTIGADOR (PDI)
    1. Finalitat i usos prevists: Gestió laboral i administrativa del personal docent i investigador de la Universitat de les Illes Balears.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: PDI.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant formularis facilitats al col·lectiu esmentat per part dels centres de la Universitat.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF, adreça postal, telèfon, signatura, imatge, número de Seguretat Social / mutualitat, dades de característiques personals, dades acadèmiques i professionals, detall de l’ocupació, dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
    6. Dades especialment protegides: Dades de salut.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: Ministeri d’Educació, Conselleria d’Educació i Cultura, bancs, caixes d’estalvis i caixes rurals, Hisenda Pública i Administració tributària, organismes de la Seguretat Social, sindicats i juntes de personal.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Servei de Recursos Humans i Servei de Nòmines i Seguretat Social.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell mitjà.
  5. Nom del fitxer: PERSONAL D’ADMINISTRACIÓ I SERVEIS (PAS)
    1. Finalitat i usos prevists: Gestió laboral i administrativa del personal d’administració i serveis de la Universitat de les Illes Balears.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: PAS, borsa d’interins.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant formularis facilitats al col·lectiu esmentat per part del Servei de Recursos Humans i del Servei de Nòmines i Seguretat Social.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF, adreça postal, telèfon, signatura, número de Seguretat Social / mutualitat, dades de característiques personals, detalls de l’ocupació, dades acadèmiques i professionals, dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
    6. Dades especialment protegides: Dades de salut.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: Organismes de la Seguretat Social, bancs, caixes d’estalvis i caixes rurals, Ministeri d’Administracions Públiques.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Servei de Recursos Humans i Servei de Nòmines i Seguretat Social.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell mitjà.
  6. Nom del fitxer: NÒMINES
    1. Finalitat i usos prevists: Satisfer les retribucions i percepcions corresponents del personal de la Universitat de les Illes Balears.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: PDI, PAS, alumnes col·laboradors, becaris, professors convidats, professors en règim d’any sabàtic.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant formularis facilitats al col·lectiu esmentat per part del Servei de Nòmines i Seguretat Social.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF/passaport, adreça postal, telèfon, signatura, número de Seguretat Social / mutualitat, dades de característiques personals, detalls de l’ocupació, dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
    6. Dades especialment protegides: Dades de salut, d’afiliació sindical.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: Organismes de la Seguretat Social, bancs, caixes d’estalvis i caixes rurals, mútues d’accidents de treball, SOIB, INEM, MUFACE, classes passives de l’Estat, Oficina d’Estrangeria.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Servei de Nòmines i Seguretat Social.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell bàsic.
  7. Nom del fitxer: SERVEI D’INFORMACIÓ
    1. Finalitat i usos prevists: Permetre la vinculació amb la comunitat universitària i gaudir d'avantatges diversos a la societat en general.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: PDI, estudiants, PAS, persones de contacte, sol·licitants.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant un formulari facilitat al col·lectiu esmentat per part de la Universitat de les Illes Balears i transmissió electrònica de les dades.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF, adreça postal, correu electrònic, telèfon, signatura, dades acadèmiques i professionals i detalls d’ocupació.
    6. Dades especialment protegides: No es preveuen.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: No es preveuen.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Servei d’Informació.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell bàsic.
  8. Nom del fitxer: SERVEI LINGÜÍSTIC
    1. Finalitat i usos prevists: Gestió dels serveis oferts pel Servei Lingüístic de la Universitat de les Illes Balears.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: PDI, estudiants, PAS, sol·licitants.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant formularis facilitats al col·lectiu esmentat per part del Servei Lingüístic i transmissió electrònica de les dades.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF, adreça postal, adreça electrònica, telèfon, signatura, número de registre de personal, detalls de l’ocupació, dades acadèmiques i professionals, dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
    6. Dades especialment protegides: No es preveuen.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: No es preveuen.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Servei Lingüístic.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell bàsic.
  9. Nom del fitxer: SERVEI DE PREVENCIÓ
    1. Finalitat i usos prevists: Prevenció de riscs laborals i vigilància de salut de la Universitat de les Illes Balears.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: PDI, estudiants, PAS.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant formularis facilitats al col·lectiu esmentat per part del Servei de Prevenció i entrevistes personals.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, signatura, dades de característiques personals i dades acadèmiques i professionals.
    6. Dades especialment protegides: Dades de salut.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: Empreses amb coordinació d’activitats empresarials en matèria de prevenció de riscs laborals.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Servei de Prevenció.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell alt.
  10. Nom del fitxer: SERVEI MÈDIC
    1. Finalitat i usos prevists: Història clínica i laboral dels estudiants, PAS, PDI i altres usuaris del Servei Mèdic.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: PDI, estudiants, PAS, pacients.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant formularis facilitats al col·lectiu esmentat per part del Servei Mèdic i entrevistes personals.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF, adreça postal, telèfon, signatura, dades de característiques personals.
    6. Dades especialment protegides: Dades de salut.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: No es preveuen.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Servei Mèdic.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell alt.
  11. Nom del fitxer: INFORMACIÓ I SUPORT A PNE
    1. Finalitat i usos prevists: Gestionar les demandes de suport d’estudiants, PDI i PAS amb discapacitat o necessitats especials de suport educatiu. Préstec de productes de suport.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal, centres d’ensenyament secundari.
    3. Col·lectius afectats: PDI, estudiants, PAS.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant formularis facilitats als col·lectius esmentats per part de l’Oficina Universitària de Suport a Persones amb Necessitats Especials.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF, adreça postal, imatge, signatura, telèfon, adreça electrònica, dades de característiques personals, dades acadèmiques i professionals.
    6. Dades especialment protegides: Dades de salut.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: No es preveuen.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Oficina Universitària de Suport a Persones amb Necessitats Especials.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell alt.
  12. Nom del fitxer: EDIFICI SA RIERA
    1. Finalitat i usos prevists: Gestió acadèmica i administrativa dels usuaris de l’oferta formativa de l’edifici Sa Riera.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: PDI, estudiants, PAS, sol·licitants.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant formularis facilitats al col·lectiu esmentat per part dels serveis administratius i transmissió electrònica de les dades.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF, adreça postal, adreça electrònica, telèfon, dades de característiques personals, dades acadèmiques i professionals, detalls de l’ocupació, dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
    6. Dades especialment protegides: No es preveuen.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: Conselleria d’Educació i Cultura, Ministeri d’Educació.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Serveis administratius de l’edifici Sa Riera.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell mitjà.
  13. Nom del fitxer: SERVEI D’ACTIVITATS CULTURALS
    1. Finalitat i usos prevists: Gestió administrativa dels usuaris dels cursos i activitats organitzats pel Servei.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: PDI, estudiants, PAS, sol·licitants.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant formularis facilitats al col·lectiu esmentat per part del Servei d’Activitats Culturals.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF, adreça postal, adreça electrònica, telèfon, imatge, dades de característiques personals, dades acadèmiques i professionals, detalls de l’ocupació, dades econòmiques, financeres i d’assegurances, transaccions de béns i serveis.
    6. Dades especialment protegides: No es preveuen.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: No es preveuen.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Servei d’Activitats Culturals.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell mitjà.
  14. Nom del fitxer: EDICIONS UIB
    1. Finalitat i usos prevists: Gestió i facturació als clients de la llibreria. Comerç electrònic.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: PDI, estudiants, PAS, clients.
    4. Procediment de recollida: Transmissió electrònica de les dades i entrevistes amb els col·lectius esmentats.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF, adreça postal, adreça electrònica, telèfon, dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
    6. Dades especialment protegides: No es preveuen.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: No es preveuen.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Edicions UIB.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell bàsic.
  15. Nom del fitxer: IUNICS
    1. Finalitat i usos prevists: Gestió administrativa de l’Institut Universitari d’Investigacions en Ciències de la Salut (IUNICS).
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: PDI, estudiants, PAS, usuaris.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant un formulari facilitat als col·lectius esmentats.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF, adreça postal, telèfon, adreça electrònica, dades acadèmiques i professionals, dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
    6. Dades especialment protegides: No es preveuen.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: No es preveuen.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Institut Universitari d’Investigacions en Ciències de la Salut.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell mitjà.
  16. Nom del fitxer: LABORATORI DE CONDUCTA I SISTEMES DINÀMICS
    1. Finalitat i usos prevists: Avaluació i tractament dels pacients i usuaris objecte d’estudi per part del Laboratori.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: Pacients i usuaris.
    4. Procediment de recollida: Entrevistes realitzades al col·lectiu esmentat.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms.
    6. Dades especialment protegides: Dades de salut.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: No es preveuen.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Laboratori de Conducta i Sistemes Dinàmics.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell alt.
  17. Nom del fitxer: LABORATORI DE SISTEMÀTICA HUMANA
    1. Finalitat i usos prevists: Gestió dels participants en les investigacions de l’EVOCOG.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: Sol·licitants.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant formularis facilitats al col·lectiu esmentat per part del Laboratori de Sistemàtica Humana.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, dades de característiques personals.
    6. Dades especialment protegides: Dades sobre religió.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: No es preveuen.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Laboratori de Sistemàtica Humana.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell alt.
  18. Nom del fitxer: PERSONAL IFISC
    1. Finalitat i usos prevists: Gestió del personal adscrit a l’Institut de Física Interdisciplinària i Sistemes Complexos (IFISC).
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: PDI, altres investigadors.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant entrevistes personals i transmissió electrònica de dades a l’IFISC.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF, adreça postal, adreça electrònica, telèfon, imatge, dades de característiques personals, detalls de l’ocupació, dades acadèmiques i professionals.
    6. Dades especialment protegides: No es preveuen.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: Consell Superior d’Investigacions Científiques.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Institut de Física Interdisciplinària i Sistemes Complexos.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell bàsic.
  19. Nom del fitxer: SINDICATURA DE GREUGES
    1. Finalitat i usos prevists: Gestió de les queixes, observacions, suggeriments i altres qüestions vinculades a les funcions del Síndic de Greuges.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: PDI, estudiants, PAS.
    4. Procediment de recollida: Mitjançant entrevistes personals i formulari facilitat al col·lectiu esmentat per part del servei.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF, adreça postal, correu electrònic, signatura, telèfon, característiques personals, dades acadèmiques i professionals.
    6. Dades especialment protegides: Dades de salut.
    7. Sistema de tractament: Mixt (automatitzat i no automatitzat).
    8. Destinataris: No es preveuen.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Sindicatura de Greuges.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Sindicatura de Greuges.
    12. Mesures de seguretat: Nivell alt.
  20. Nom del fitxer: REGISTRE GENERAL
    1. Finalitat i usos prevists: Registre d’entrada i sortida de documentació.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: Sol·licitants.
    4. Procediment de recollida: Entrevista amb la persona interessada i formulari electrònic.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Nom i cognoms, DNI/NIF.
    6. Dades especialment protegides: No es preveuen.
    7. Sistema de tractament: Automatitzat.
    8. Destinataris: No es preveuen.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Secretaria General.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell bàsic.
  21. Nom del fitxer: VIDEOVIGILÀNCIA
    1. Finalitat i usos prevists: Control d’accés a dependències i edificis de la Universitat de les Illes Balears.
    2. Origen de les dades: La mateixa persona interessada o el seu representant legal.
    3. Col·lectius afectats: PDI, estudiants, PAS, visitants.
    4. Procediment de recollida: Enregistrament d’imatges a través de càmeres de videovigilància.
    5. Estructura bàsica i tipus de dades: Imatge/veu.
    6. Dades especialment protegides: No es preveuen.
    7. Sistema de tractament: Automatitzat.
    8. Destinataris: No es preveuen.
    9. Transferències internacionals: No es preveuen.
    10. Òrgans responsables del fitxer: Centre de Tecnologies de la Informació.
    11. Serveis o unitats davant els quals es puguin exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició: Secretaria General.
    12. Mesures de seguretat: Nivell bàsic.

Annex II

Fitxers que se suprimeixen

  1. Fitxer: ALUMNES
    1. Òrgan, ens o autoritat administrativa responsable del fitxer: Gerència de la Universitat de les Illes Balears.
    2. Codi d’inscripció: 1942456492.
    3. Motius de la supressió: consolidació dels fitxers existents a la Universitat de les Illes Balears.
    4. Destinació de la informació: en continuarà fent el tractament la Universitat de les Illes Balears.
    5. Diari de publicació: Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 186, de 5 d’agost de 1994.
  2. Fitxer: BEQUES
    1. Òrgan, ens o autoritat administrativa responsable del fitxer: Gerència de la Universitat de les Illes Balears.
    2. Codi d’inscripció: 1942456493.
    3. Motius de la supressió: consolidació dels fitxers existents a la Universitat de les Illes Balears.
    4. Destinació de la informació: en continuarà fent el tractament la Universitat de les Illes Balears.
    5. Diari de publicació: Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 186, de 5 d’agost de 1994.
  3. Fitxer: TÍTOLS
    1. Òrgan, ens o autoritat administrativa responsable del fitxer: Gerència de la Universitat de les Illes Balears.
    2. Codi d’inscripció: 1942456494.
    3. Motius de la supressió: consolidació dels fitxers existents a la Universitat de les Illes Balears.
    4. Destinació de la informació: en continuarà fent el tractament la Universitat de les Illes Balears.
    5. Diari de publicació: Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 186, de 5 d’agost de 1994.
  4. Fitxer: PROVEÏDORS I CLIENTS
    1. Òrgan, ens o autoritat administrativa responsable del fitxer: Gerència de la Universitat de les Illes Balears.
    2. Codi d’inscripció: 1942456495.
    3. Motius de la supressió: consolidació dels fitxers existents a la Universitat de les Illes Balears.
    4. Destinació de la informació: en continuarà fent el tractament la Universitat de les Illes Balears.
    5. Diari de publicació: Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 186, de 5 d’agost de 1994.
  5. Fitxer: GESTIÓ DE PERSONAL I NÒMINA
    1. Òrgan, ens o autoritat administrativa responsable del fitxer: Gerència de la Universitat de les Illes Balears.
    2. Codi d’inscripció: 1942456496.
    3. Motius de la supressió: consolidació dels fitxers existents a la Universitat de les Illes Balears.
    4. Destinació de la informació: en continuarà fent el tractament la Universitat de les Illes Balears.
    5. Diari de publicació: Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 186, de 5 d’agost de 1994.
  6. Fitxer: CANDIDATS
    1. Òrgan, ens o autoritat administrativa responsable del fitxer: Gerència de la Universitat de les Illes Balears.
    2. Codi d’inscripció: 2061490282.
    3. Motius de la supressió: canvi del responsable del fitxer.
    4. Destinació de la informació: Fundació Universitat-Empresa de les Illes Balears.
    5. Diari de publicació: Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 21, de 11 de febrer de 2006.

Palma, 23 de març de 2010
La Rectora, Montserrat Casas