9300. ACORD EXECUTIU del dia 15 de desembre de 2009 pel qual es crea la Comissió Tècnica d’Avaluació Docent (CTAD), que vetllarà per l’estructura de l’avaluació docent i la millora de la docència.
La inclusió de la UIB en el programa Docentia de l’ANECA ens ha permès desenvolupar el procés d’avaluació, promoció i reconeixement del personal docent i investigador, inclòs en el sistema de garantia intern de qualitat de la UIB (SIGQ) i que preveu la creació de la Comissió Tècnica d’Avaluació Docent (CTAD) com un òrgan col·legiat.
La CTAD serà responsable de preparar, actualitzar i revisar tècnicament el procés d’avaluació docent, també facilitar la provisió de dades i la informació necessària als diferents agents, i finalment guiar i orientar l’execució del procés.
Així doncs, i d’acord amb el que s’ha plantejat, el Consell de Direcció de la UIB, a la sessió del dia d’avui, fent ús de les competències que li atribueix l’article 24.1.a) i h) dels Estatuts d’aquesta universitat, ha acordat de crear la Comissió Tècnica d’Avaluació Docent.
Article 1. Creació
Es crea la CTAD com a comissió permanent que vetllarà per l’estructura de l’avaluació docent i la millora de la docència.
Article 2. Composició
- La composició de la CTAD ha de ser la següent:
- El vicerector primer, de Planificació i Coordinació Universitària, que la presidirà.
- El vicerector de Professorat i Innovació Pedagògica.
- El vicerector d’Ordenació Acadèmica i Convergència Europea.
- El director del Centre de Tecnologies de la Informació de la UIB.
- La cap del Servei de Recursos Humans.
- La directora del Servei d’Estadística i Qualitat Universitària.
- Altres membres que decideixi el Consell de Direcció, preferentment amb experiència acreditada en matèria d’avaluació docent del professorat.
- Exercirà de secretari un integrant de la CTAD, elegit per i entre els seus membres.
Article 3. Funcions
Les funcions de la CTAD són les següents:
- Preparar, actualitzar i revisar tècnicament el procés d’avaluació, promoció i reconeixement del personal docent i investigador.
- Facilitar la provisió de dades i la informació necessària als distints agents.
- Guiar i orientar l’execució del procés esmentat anteriorment.
Disposició addicional. Denominacions
Totes les denominacions d’òrgans de govern, representació, càrrecs, funcions i membres de la comunitat universitària, com qualssevol que en aquesta normativa apareguin en gènere masculí o femení, s’han d’entendre referides indistintament al gènere masculí o femení, segons el sexe del titular de qui es tracti.
Disposició final. Entrada en vigor
Aquesta normativa entrarà en vigor l’endemà de publicar-se al Full Oficial de la Universitat de les Illes Balears.
Ho faig publicar perquè se’n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.
Palma, 15 de desembre de 2009
La Rectora, Montserrat Casas