logo UIB Universitats - FOU

FULL OFICIAL

Núm. 313 (extraordinari) - Any  XXIV - I. DISPOSICIONS GENERALS Dijous, 11 de juny de 2009
Consell de Direcció

9092. ACORD EXECUTIU del dia 10 de juny de 2009 pel qual es convoquen eleccions parcials de representants del personal d’administració i serveis a la Junta de l’Escola Universitària de Turisme.

En virtut dels articles 45, 85 i 88.2 dels Estatuts i de l’article 47 de l’Acord 7649/2006, de 26 de setembre (FOU núm. 271, de 13 d’octubre), pel qual es reforma la normativa electoral de la Universitat, atès el contingut de l’article 45.1.e) dels Estatuts («1. Formaran part de la junta de facultat o escola: [...] e) Dos representants del PAS adscrit a la facultat o escola») i vist que s’ha produït una baixa impossible de suplir, reunida la Comissió Electoral el dia 8 de juny de 2009, en ús de la competència que li atribueix l’article 9.a) de la normativa electoral, s’acorda de convocar eleccions parcials de representants del personal d’administració i serveis a la Junta de l’Escola Universitària de Turisme, tenint en compte la normativa electoral que figura a l’annex d’aquest acord.

Ho faig publicar perquè se’n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Annex

  1. La Junta d’Escola és l’òrgan de govern de l’Escola Universitària de Turisme, de conformitat amb el que estableix l’article 44 dels Estatuts. Les decisions que adopti en l’àmbit de les seves competències vinculen els altres òrgans de l’Escola.
    El nombre de representants del personal d’administració i serveis per a la junta d’escola s’ha establert a l’article 45.1.e) dels Estatuts («1. Formaran part de la junta de facultat o escola: [...] e) Dos representants del PAS adscrit a la facultat o escola»).
    Els representants del personal d’administració i serveis a la Junta de l’Escola Universitària de Turisme es publicaren mitjançant la Resolució del Rectorat 8419/2008, de 26 de febrer (FOU núm. 294, de 14 de març), dels quals en aquest moment només un manté la condició de representant, per la qual cosa és convenient d’elegir el que manca.
    El representant ha de ser elegit mitjançant sufragi universal lliure, igual, directe i secret entre el personal d’administració i serveis adscrit a l’Escola Universitària de Turisme. S’entén per membres del personal d’administració i serveis adscrit a l’Escola i, per tant, tindran la consideració d’electors, les persones que, en el moment de la convocatòria, ocupin, prestant serveis de forma efectiva, llocs de treball inclosos a la relació de llocs de treball corresponents a l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos, així com el personal del Servei de Biblioteca i Documentació que presti serveis, en les indicades condicions, a l’edifici esmentat i a l’edifici Arxiduc Lluís Salvador.
  2. El representant electe que cobreixi la vacant produïda ocuparà el càrrec durant el període de temps que falti per a l’acabament del mandat, de conformitat amb el que estableix l’article 36.2 de la normativa electoral de la Universitat.
  3. La condició de membre de la junta d’escola es perd en els casos enumerats a l’article 35.1 de la normativa electoral de la Universitat.
  4. En tot cas, els requisits exigits per exercir el dret de sufragi actiu s’han de reunir en la data de la convocatòria de les eleccions, mentre que els exigits per exercir el dret de sufragi passiu s’han de reunir en la data de convocatòria de les eleccions i mantenir fins al dia de la votació.
  5. a) El representant del personal d’administració i serveis ha de ser elegit, per i entre els electors, en una reunió que convocarà a l’efecte l’administradora de centre.
    b) La data límit per realitzar l’elecció és el dia 26 de juny de 2009.
  6. A la Junta de l’Escola Universitària de Turisme li corresponen dos representants del PAS de l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos, dels quals només se n’ha d’elegir un.
  7. La llista actualitzada del cens electoral es farà pública en llocs visibles de l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos i a la pàgina web de la Universitat (http://www.uib.es/ca/infsobre/estructura/eleccions/pas_juntes09/), del dia 11 al 18 de juny de 2009. La presentació de reclamacions sobre el cens davant la Comissió Electoral s’ha de fer mitjançant escrit presentat al Registre General de la UIB, de 9 a 14 hores, adreçat a la Secretaria General de la Universitat del dia 12 al 18 de juny de 2009. La Comissió Electoral resoldrà les reclamacions al cens el dia 22 de juny de 2009.
  8. La mesa electoral ha d’estar constituïda per l’administradora de centre, que presidirà la mesa, el membre del PAS de més edat que assisteixi a la reunió convocada a l’efecte i el membre del PAS de menys edat també assistent, que farà de secretari.
    Per votar cal identificar-se amb l’original del DNI, del carnet de la UIB o d’un document de valor d’identificació anàleg.
  9. D’acord amb l’article 34.1.d) de la normativa electoral de la Universitat de les Illes Balears, en cas d’empat quedarà proclamat el candidat en funció de la seva antiguitat.
  10. El vot anticipat s’ha d’exercir d’acord amb el que disposa l’article 18 de la normativa electoral de la Universitat de les Illes Balears.
  11. Un cop hagi tingut lloc l’elecció, s’ha de comunicar immediatament el nom de la persona elegida a la Rectora i al Secretari General.

Palma, 10 de juny de 2009
La Rectora, Montserrat Casas