8870. ACORD NORMATIU del dia de 19 desembre de 2008 pel qual s'aproven diverses modificacions del catàleg de llocs de treball del personal funcionari i laboral d’administració i serveis de la UIB.
Per l’Acord normatiu 3367/1996, de 18 de desembre (FOU núm. 129, de 27 de desembre), es va aprovar el catàleg de llocs de treball del personal funcionari i laboral d’administració i serveis de la UIB. La darrera modificació d’aquest catàleg fou aprovada per l’Acord normatiu 8772/2008, de 26 de setembre (FOU núm. 302, de 17 d’octubre).
Ateses les necessitats i els serveis que s’han d’oferir a la comunitat universitària tant pel que fa a la quantitat com a la qualitat, es fa necessari introduir algunes modificacions al catàleg de llocs de treball que permetin adaptar-se a aquesta realitat.
Per tot això, el Consell de Govern, a la sessió ordinària del dia d’avui, en virtut dels articles 21.2.37, 145 i 146 dels Estatuts de la UIB i a proposta del Consell de Direcció, acorda d’introduir al catàleg les modificacions següents:
- Es modifica la denominació de la unitat administrativa «Serveis Cientificotècnics» i passa a ser «edifici dels Serveis Cientificotècnics i instituts universitaris de recerca».
- Es modifica la denominació de la unitat administrativa «edificis Mateu Orfila i Rotger, Guillem Colom Casasnovas i cientificotècnic» i passa a ser «edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas».
- Es modifiquen els llocs de treball de lliure designació que s’indiquen a continuació:
- La plaça codi núm. 92, grup A2/C1, cap de la secretaria del Rector, del Rectorat, passa a tenir un complement de destí de nivell 22 i un complement específic de 9.150,51 euros.
- La plaça codi núm. 8, grup C1, secretari del Gerent, de Gerència, passa a tenir un complement de destí de nivell 22.
- La plaça codi núm. 840, grup A2/C1, administrador de centre, de l’edifici Ramon Llull, passa a pertànyer al grup A1/A2 i tenir un complement de destí de nivell 25.
- La plaça codi núm. 304, grup A2/C1, administrador de centre, de l’edifici Guillem Cifre de Colonya, passa a pertànyer al grup A1/A2 i tenir un complement de destí de nivell 25.
- La plaça codi núm. 305, A2/C1, administrador de centre, de l’edifici Sa Riera, passa a pertànyer al grup A1/A2 i tenir un complement de destí de nivell 25.
- Les places: codi núm. 371, grup A2/C1, administrador de centre dels edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casanovas, codi núm. 5022, grup A2/C1, administrador de centre de l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos, i codi núm. 820, grup A2/C1, administrador de centre de l’edifici Anselm Turmeda, es definiran a extingir en el moment que quedin vacants.
- Per necessitat del servei es fa una redistribució d’efectius:
- La plaça 5019, grup II, tècnic mitjà, del Rectorat, queda adscrita al Servei de Sistemes d’Informació Geogràfica i Teledetecció.
- La plaça 5163, del Rectorat, queda adscrita a Gerència.
- La plaça 5018, del Rectorat, queda adscrita a Gerència.
- La plaça 5086, del Rectorat, queda adscrita a l’ICE.
- La plaça 5003, de l’edifici Anselm Turmeda, queda adscrita al Centre de Tecnologies de la Informació. Aquesta plaça tindrà jornada de matí.
- Es creen les places de funcionaris dels cossos generals següents:
- 1 plaça grup A2/C1, nivell 22. Cap d’àrea. Edifici Gaspar Melchor de Jovellanos. Forma de provisió: concurs específic. Lloc de treball: S.
- 1 plaça grup A2/C1, nivell 22. Cap d’àrea. Edifici Guillem Cifre de Colonya. Forma de provisió: concurs específic. Lloc de treball: S.
- 1 plaça grup A2/C1, nivell 22. Cap d’àrea. Edifici Ramon Llull. Forma de provisió: concurs específic. Lloc de treball: S.
- 1 plaça grup A2/C1, nivell 22. Cap d’àrea. Edifici Sa Riera. Forma de provisió: concurs específic. Lloc de treball: S.
- 1 plaça grup A2/C1, nivell 22. Cap d’àrea. Edifici Anselm Turmeda. Forma de provisió: concurs específic. Lloc de treball: S.
- 1 plaça grup A2/C1, nivell 22. Cap d’àrea. EdificiS Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas. Forma de provisió: concurs específic. Lloc de treball: S.
- 1 plaça grup C1/C2, nivell 19. Cap de negociat. Seu d’Eivissa i Formentera. Forma de provisió: LD. Lloc de treball: G.
- 1 plaça grup C1/C2, nivell 18. Cap de negociat. Rectorat. Forma de provisió: concurs. Lloc de treball: G.
- 1 plaça grup A1/A2, nivell 25, administrador de centre. Edificis Mateu Orfila i Rotger i Guillem Colom Casasnovas. Forma de provisió: LD. Lloc de treball: S.
- 1 plaça grup A1/A2, nivell 25, administrador de centre. Edifici Anselm Turmeda. Forma de provisió: LD. Lloc de treball: S.
- 1 plaça grup A1/A2, nivell 25, administrador de centre. Edifici Gaspar Melchor de Jovellanos. Forma de provisió: LD. Lloc de treball: S.
- 1 plaça grup C1/C2, nivell 14, lloc base. Rectorat. Forma de provisió: concurs. Lloc de treball: G. Jornada: JP1.
- Es creen les places de funcionaris dels cossos específics següents:
- 1 plaça grup A2/C1, nivell 21. Responsable d’àrea. Rectorat (Oficina de Suport a la Recerca). Forma de provisió: concurs. Lloc de treball: G.
- 1 plaça grup A2/C1, nivell 21. Responsable d’àrea. Servei d’Informació. Forma de provisió: concurs. Lloc de treball: G.
- Per a l’any 2009 es modifica el catàleg i s’hi incorpora, per una banda, l’escala a la qual pertany cada plaça, i per l’altra, la denominació de lloc de treball, segons el nivell de responsabilitat recollit a l’Acord normatiu del dia 10 de juny de 2008 pel qual s’aprova l’ordre de funcions dels diferents cossos i escales del personal funcionari de la UIB.
- Es modifiquen les dependències funcionals de les places següents:
Totes les places adscrites a la Seu d’Eivissa i Formentera passen a dependre funcionalment de la plaça 5181. - Per a l’any 2009 es milloren el nivell de destinació i/o les retribucions complementàries de determinades places que es varen crear per l’Acord normatiu 8281/2007, de 17 de desembre, i que passaren de contractes laborals a funcionaris interins segons l’Acord executiu 8297/2007, de 18 de desembre, segons compromís establert entre la Gerència i la Junta de PAS d’anar millorant gradualment la dotació econòmica d’aquestes places.
- El nivell de destinació mínim per a les places del grup C2 passa a ser el 14.
- El nivell de destinació mínim per a les places del grup E passa a ser el 12.
- Es modifica la jornada de les places següents i passen a ser JP2:
- La plaça 5045 de la Seu de Menorca.
- La plaça 5046 i la plaça 5121 de la Seu d’Eivissa i Formentera.
El catàleg actualitzat s’adjunta com a annex del present acord, amb retribucions referides a l’any 2009.
Ho faig publicar perquè se’n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.
Palma, 19 de desembre de 2008
La Rectora, Montserrat Casas