logo UIB Universitats - FOU

FULL OFICIAL

Núm. 294 - Any  XXIII - I. DISPOSICIONS GENERALS Divendres, 14 de març de 2008
Consell de Direcció

8392. ACORD EXECUTIU del dia 4 de març de 2008 pel qual es crea la comissió d’inversions de la Universitat.

El Consell de Direcció, a la sessió ordinària del dia d'avui, fent ús de la competència que li atribueix l'article 23.1.a) i h) dels Estatuts d'aquesta universitat, ha acordat de crear la comissió d’inversions de la Universitat en els termes següents:

El creixement, any rere any, de la Universitat quant a noves infraestructures i la reforma constant de les existents fan palesa la necessitat d’un òrgan que agiliti la canalització de la tramitació i aprovació de les inversions necessàries per equipar aquestes infraestructures. Així mateix i en el marc de millora contínua de la gestió universitària en què s’ha implicat la UIB, no es pot oblidar que la millora de l’eficàcia i l’eficiència de la gestió interna és un dels objectius establerts al Pla estratègic de la Gerència.

Tot el que s’ha dit fins ara ha demostrat la necessitat de crear una comissió que aprovi, amb més celeritat, determinades inversions que per la seva naturalesa i quantia no necessiten l’aprovació explícita d’algun dels òrgans de govern col·legiats ordinaris de la Universitat. D’aquesta manera, el Consell de Direcció delega l’aprovació d’aquestes inversions en la comissió que ara es crea.

Article 1. Creació i funcions

  1. Es crea la comissió d’inversions, que tindrà com a funció aprovar les despeses a càrrec del capítol 6 corresponents a les partides d’inversions en equipaments i construccions dels programes pressupostaris 422D, 541A i 635A (excloses les partides analítiques de software lliure i de software) del Pressupost de la UIB que no superin els límits següents:
    1. 50.000 euros per a obres.
    2. 18.000 euros per a subministraments i serveis.
  2. El Consell de Direcció serà informat de l’aprovació de les inversions esmentades a l’apartat anterior. Les despeses d’inversions de quantia superior a les indicades anteriorment les aprovarà el Consell de Direcció.

Article 2. Composició

La comissió d’inversions serà integrada per les persones següents:

  1. El vicerector de Planificació Economicoadministrativa, que la presidirà.
  2. La vicerectora d’Infraestructures Universitàries.
  3. El vicerector d’Estudiants i Campus.
  4. La Gerent.
  5. La cap del Servei de Patrimoni, Contractació i Infraestructura, que actuarà com a secretària.

Article 3. Aplicació

En tot allò que no preveu aquesta normativa s'aplicarà la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (LRJAP i PAC).

Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Palma, 4 de març de 2008
La Rectora, Montserrat Casas