FULL OFICIAL
Universitat de les
Illes Balears
Any XX
Núm. 254
Divendres, 29 de juliol de 2005
Any
Núm.
Acord
Cercar
?
DISPOSICIONS GENERALS
Rectorat
7294 RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 26 de juliol de 2005 per la qual es fa pública la relació de convenis, protocols i contractes generals ratificats pel Consell de Govern del dia 16 de març de 2005.

El Consell de Govern, a la sessió ordinària del dia 16 de març de 2005, va ratificar els convenis, protocols i contractes generals que s'indiquen a l'annex.

El text complet d'aquests documents es pot consultar al Servei d'Afers Generals de la Universitat i a <http://www.uib.es/secc6/convenis.html>.

Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Annex

Entitat

Responsable

Objecte

Contingut econòmic

Aprovació del Consell de Direcció

Data de la signatura

Vigència

IP Learning e-ducativa, SL

Gabriel Fontanet (delegat del Rector per a les tecnologies de la informació)

Cessió gratuïta al Grup de Tecnologia Educativa de la UIB d'una llicència del Campus Virtual e-ducativa, valorada en 15.000 euros, en règim de Llicència amb Actualitzacions Gratuïtes

22.02.05

02.06.05

Tres anys

Conselleria d'Interior

Josep I. Aguiló (vicerector de Planificació Economico-administrativa)

Ampliar l'àmbit d'impartició del curs de postgrau d’Especialista Universitari en Dret Local a Menorca i Eivissa mitjançant el sistema de videoconferència, com també la quantia que aporta la Conselleria d'Interior a la UIB per poder impartir-lo

23.000 euros

15.02.05

15.06.05

2005

Palma,  26 de juliol 2005
El Rector, Avel·lí Blasco



 

 
Acord anterior
  Acord següent

Acords que fan referència a aquest.