FULL OFICIAL
Universitat de les
Illes Balears
Any XX
Núm. 253
Divendres, 24 de juny de 2005
Any
Núm.
Acord
Cercar
?
DISPOSICIONS GENERALS
Rectorat
7256 RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 21 de juny de 2005 per la qual es fa pública la relació d'acords marc ratificats pel Consell de Govern del dia 5 de maig de 2005.

El Consell de Govern, a la sessió ordinària del dia 5 de maig de 2005, va ratificar els acords marc que s'indiquen a l'annex.

El text complet d'aquests documents es pot consultar al Servei d'Afers Generals de la Universitat i a <http://www.uib.es/secc6/convenis.html>.

Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Annex

Entitat

Responsable

Objecte

Aprovació del Consell de Direcció

Data de la signatura

Vigència

Fundació Kovacs

Francisco Muñoz (vicerector d'Investigació i Política Científica)

Cooperació mitjançant els convenis específics, acords o contractes que convinguin de subscriure en cada cas

19.04.05

14.06.05

Un any

Federació Balear de Natació

Francisco Muñoz (vicerector d'Investigació i Política Científica)

Fomentar i afavorir el desenvolupament de la cooperació d'ambdues institucions pel que fa a la recerca per part de la UIB en el camp de l'activitat física, de la nutrició i de la salut i a l'aplicació i confirmació dels resultats de recerca a través de la FBN

22.03.05

20.06.05

Quatre anys

Palma,  21 de juny 2005
El Rector, Avel·lí Blasco



 

 
Acord anterior
  Acord següent

Acords que fan referència a aquest.