FULL OFICIAL
Universitat de les
Illes Balears
Any XIX
Núm. 230
Divendres, 23 de gener de 2004
Any
Núm.
Acord
Cercar
?
DISPOSICIONS GENERALS
Rectorat
6475. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 21 de gener de 2004 per la qual es fa pública la modificació d'un conveni ratificada pel Consell de Direcció del dia 9 de desembre de 2003.

El Consell de Direcció, a la sessió ordinària del dia 9 de desembre de 2003, va ratificar la modificació del conveni que s'indica a l'annex.

El text complet d'aquests documents es pot consultar al Servei d'Afers Generals de la Universitat i a <http://www.uib.es/secc6/convenis.html>.

Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Annex

Entitat

Contacte

Objecte

Contingut econòmic

Data de la signatura

Vigència

Caixa d'Estalvis Sa Nostra (setzè protocol de col·labo-ració)

Joan Antoni Mesquida (vicerector d'Estudiants)

Modificació de les clàusules primera, tercera i cinquena del protocol de col·laboració signat entre ambdues entitats el dia 1 de desembre de 1995, de manera que la convocatòria sigui de tres beques, per fer pràctiques durant sis mesos als departaments de l'Àrea d'Inversions de Sa Nostra

8.100 euros

05.11.03

Sis mesos

Palma,  21 de gener de 2004
El Rector, Avel·lí Blasco



 

Acords que fan referència a aquest.