En aplicació de la
normativa vigent en matèria de calendari lectiu i de
l'article 21.1.38)
dels Estatuts d'aquesta universitat, s'aprova el calendari lectiu
següent per al curs 2002-2003.
Calendari
lectiu per al curs 2002-2003
1. Aquesta
normativa regula el calendari lectiu per al curs 2002-2003.
2. Es considera
període no lectiu el mes d’agost de 2003.
3.a) El
període de classes de les assignatures quadrimestrals
serà el comprès entre el 30 de setembre de 2002
i el 24 de gener de 2003 i entre el 17 de febrer i el 31 de
maig de 2003, i el de les assignatures anuals serà el
comprès entre el 30 de setembre de 2002 i el 30 de maig
de 2003.
b) El exàmens
ordinaris de les assignatures del primer quadrimestre i els
parcials, si escau, de les assignatures anuals es faran del
27 de gener al 15 de febrer de 2003, ambdós inclosos.
El dia 25 de gener de 2003 només podran tenir lloc exàmens
d’assignatures de lliure configuració o exàmens
extraordinaris de febrer.
Els exàmens
ordinaris de les assignatures del segon quadrimestre i els anuals
es faran entre el 2 i el 30 de juny de 2003, ambdós inclosos.
El dia 31 de maig de 2003 només podran tenir lloc exàmens
d’assignatures de lliure configuració.
Els degans
i directors de centre podran reduir el període intersemestral
d’exàmens dels cursos composts per assignatures anuals
i avançar, en la mateixa mesura, la data de començament
dels exàmens finals.
c) Tant
per a les assignatures quadrimestrals com per a les anuals,
els exàmens de setembre es faran entre els dies 1 i 20
de setembre de 2003.
4. No s’impartiran
classes del 21 de desembre de 2002 al 6 de gener de 2003, ambdós
inclosos, i del 17 al 27 d’abril de 2003, també inclosos.
El dia 18 de març de 2003 és el XXV aniversari
de la creació de la UIB i serà festa oficial.
5. Són
dies festius tots els que es determinin amb caràcter
general i els que ho siguin de la ciutat de Palma. Serà
festa oficial de tots els centres de la Universitat el dia 27
de novembre de 2002.
Ho faig
publicar perquè se'n prengui coneixement i tingui els
efectes que corresponguin.
|