FULL OFICIAL
Universitat de les
Illes Balears
Any XVII
Núm. 195
Divendres, 19 d'octubre de 2001
Any
Núm.
Acord
Cercar
?
ALTRES DISPOSICIONS
Rectorat
5527. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 18 de setembre de 2001 per la qual es renova la comissió de serveis a la doctora Tomasa Calvo Sánchez .

En virtut de l'article 6 del Reial decret 898/1985, de 30 d'abril, del que preveuen els Estatuts d'aquesta universitat i d'acord amb l'informe favorable de la Junta de Govern de la Universitat d'Alcalá de data 24 de juliol de 2001, es renova la comissió de serveis per al curs 2001-2002 a la doctora Tomasa Calvo Sánchez, professora titular d'universitat de l'àrea de coneixement de Ciència de la Computació i Intel·ligència Artificial, a la Universitat d'Alcalá, amb efectes des de l'1 d'octubre de 2001 fins al 30 de setembre de 2002.

Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Palma,  18 de setembre de 2001

El Rector, Llorenç Huguet



Excma. Sra. Vicerectora de Professorat i Departaments, Il·lm. Sr. Director del Departament de Ciències Matemàtiques i Informàtica i Il·lm. Sr. Gerent de la Universitat.

Acords que fan referència a aquest.