FULL OFICIAL
Universitat de les
Illes Balears
Any XVI
Núm. 191
Divendres, 15 de juny de 2001
Any
Núm.
Acord
Cercar
?
ALTRES DISPOSICIONS
Rectorat
5406. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 22 de maig de 2001 per la qual es fa públic el complement específic per mèrits docents .

Vistes les sol·licituds presentades per demanar l'avaluació de mèrits docents prevista al Reial decret 1086/1989, de 28 d'agost, sobre retribucions del professorat universitari (BOE de 28 d'agost), i a proposta de la Comissió d'Avaluació, reunida el dia 2 de maig de 2001, aquest Rectorat ha resolt de concedir els components per mèrits docents als professors que s'indiquen a l'annex adjunt, una vegada ponderats els diferents períodes de temps.

Els efectes econòmics es produiran des de l'1 de gener de 2001, de conformitat amb el que estableix l'article 2.5.6 del Reial decret 1086/1989.

Contra aquesta resolució s'hi pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos a partir de l'endemà de la data de notificació, d'acord amb el que disposa l'article 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa o, potestativament i amb caràcter previ, recurs administratiu de reposició davant el Rector en el termini d'un mes (articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener). Tot això sens perjudici d'utilitzar qualsevol altre recurs que es consideri oportú.

Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Palma,  22 de maig de 2001

El Rector, Llorenç Huguet



Acords que fan referència a aquest.