FULL OFICIAL
Universitat de les
Illes Balears
Any XIV
Núm. 151
Divendres, 16 d'octubre 1998
Any
Núm.
Acord
Cercar
?
DISPOSICIONS GENERALS
Consell Executiu
4214 ACORD EXECUTIU del dia 13 d'octubre de 1998 pel qual es delega la firma de determinats documents comptables.

El Reial decret 1666/1989, de 22 de desembre, pel qual s'aproven els Estatuts de la Universitat de les Illes Balears, estableix l'estructura orgànica bàsica de la institució.

La conveniència de dotar de la màxima agilitat la gestió de les competències en temes econòmics i l'existència d'una estructura més qualificada al Servei de Comptabilitat i Pressuposts, aconsellen de delegar la firma de diferents documents en diferents responsables, per alliberar la Gerència d'un excés de tramitació en determinats casos. En virtut d'això i de conformitat amb el que estableixen l'article 16 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i els articles 29.22), 37 i 38.5) dels Estatuts, he disposat:

Primer. Delegar en la cap del Servei de Comptabilitat i Pressuposts la firma del Gerent dels documents següents:

a) Ordres de pagament de quantia superior a 50.000 pessetes i inferior a 200.000 pessetes (documents ADOP).

b) Reconeixements d'obligacions i ordres de pagament fets i pendents de formalitzar, de quantia superior a 50.000 pessetes i inferior a 200.000 pessetes (documents O i ADOP per formalització).

c) Reconeixements de drets i ordres d'ingrés, de quantia superior a 50.000 pessetes i inferior a 200.000 pessetes (documents RD i MI).

d) Ordres d'ingrés i pagaments extrapressupostaris, de quantia superior a 50.000 pessetes i inferior a 200.000 pessetes.

e) Ordres de pagament de quantia superior a 50.000 pessetes i inferior a 200.000 pessetes (documents P).

En aquests casos, la signatura prèvia habitual de la cap del Servei de Comptabilitat i Pressuposts es delega en la cap de secció I del Servei per als casos a) i b) i en el cap de secció II per als casos c), d) i e).

Segon. Delegar en el cap de secció II del Servei de Comptabilitat i Pressuposts la firma del Gerent dels documents següents:

a) Reconeixements d'obligacions de quantia inferior a 50.000 pessetes (documents O).

b) Ordres de pagament de quantia inferior a 50.000 pessetes (documents ADOP).

c) Reconeixements d'obligacions i ordres de pagament fets i pendents de formalitzar, de quantia inferior a 50.000 pessetes (documents O i ADOP per formalització).

En aquests casos, la signatura prèvia habitual de la cap del Servei de Comptabilitat i Pressuposts es delega en la cap de secció I del Servei.

Tercer. Delegar en la cap del Servei de Comptabilitat i Pressuposts la firma del Gerent dels documents següents:

a) Reconeixements de drets i ordres d'ingrés, de quantia inferior a 50.000 pessetes (documents RD i MI).

b) Ordres d'ingrés i pagaments extrapressupostaris, de quantia inferior a 50.000 pessetes.

c) Ordres de pagament de quantia inferior a 50.000 pessetes (documents P).

En aquests casos, la signatura prèvia habitual de la cap del Servei de Comptabilitat i Pressuposts es delega en el cap de secció II del Servei.

Quart. Sempre que es faci ús de la delegació continguda a la present disposició s'ha de fer constar al document pertinent.

Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Palma, 13 d'octubre de 1998
El Rector, Llorenç Huguet


Acords que fan referència a aquest.