El Consell Executiu del dia d'avui, fent ús de les atribucions
que li confereixen els articles 23.1.a) i i) dels Estatuts de
la Universitat, ha acordat de fer públic el Reglament de les
delegacions d'alumnes,
aprovat a la sessió extraordinària del Consell d'Estudiants
del dia 5 de març de 1996.
Reglament de les delegacions d'alumnes
Article 1. Les delegacions d'alumnes de la UIB són espais
on els representants dels estudiants i els diferents col·lectius
estudiantils duen a terme les tasques que els són pròpies.
Article 2. Tenen accés a les delegacions d'alumnes tots
els estudiants que estiguin matriculats a la UIB.
Article 3. Poden disposar d'un horari a les delegacions
d'alumnes:
a) La Comissió Permanent del Consell d'Estudiants.
b) Els representants dels estudiants a la Junta de Govern.
c) Les juntes de Representants d'Estudis.
d) Els diferents col·lectius d'estudiants.
Els horaris corresponents als apartats b), c) i d) no poden
excedir les quatre hores setmanals. La Comissió Permanent del
Consell d'Estudiants pot disposar del nombre d'hores que cregui
convenient per al desenvolupament de les seves funcions a la
Delegació d'Alumnes «central», que serà la que estableixi en
el seu moment la Comissió Permanent del Consell d'Estudiants.
Article 4. Per disposar d'un horari a les delegacions
d'alumnes, s'haurà de sol·licitar prèviament per escrit al secretari
del Consell d'Estudiants quan la Comissió Permanent faci pública
la convocatòria d'horaris. En tot cas hi haurà dues convocatòries:
una a l'octubre i l'altra al febrer. En el cas dels col·lectius
estudiantils, la Comissió Permanent es reserva el dret de considerar
o no la sol·licitud d'horari segons els criteris que, si escau,
s'establiran.
Article 5. Els horaris que no siguin ocupats seran de
lliure disposició per a tots els usuaris.
Article 6. Les delegacions d'alumnes les gestiona la
Comissió Permanent del Consell d'Estudiants segons el que disposa
el present reglament. Correspon a la Comissió Permanent la competència
per interpretar-lo i suplir, mitjançant les disposicions oportunes,
les deficiències o llacunes que s'hi puguin advertir.
Article 7. Les infraestructures de les delegacions d'alumnes
s'usaran d'acord amb els criteris següents:
No es poden fer servir les delegacions d'alumnes per a ús o
lucre personal.
No es poden utilitzar les delegacions d'alumnes com a sales
d'estudi.
S'ha de fer un ús adequat del material de les delegacions d'alumnes
(telèfon, fax, folis, sobres, segells...).
S'ha de procurar respectar els horaris esablerts i no interferir
en la tasca desenvolupada per cadascun dels usuaris.
Article 8. La Comissió Permanent abastarà les delegacions
d'alumnes del material necessari, sempre d'acord amb el capítol
d'infraestructures del pressupost del Consell d'Estudiants.
Article 9. Les persones o els col·lectius que facin
un ús inadequat de les delegacions d'alumnes segons el que disposa
el present reglament, seran sancionats amb una retirada cautelar
del seu horari o en tot cas del dret d'entrada a les delegacions
d'alumnes durant els temps que la Comissió Permanent determini
(el termini no serà superior a un mes).
En cas d'infracció reiterada, la suspensió serà definitiva
i l'haurà de ratificar el plenari.
Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement i tingui els
efectes que corresponguin.
|