FULL OFICIAL
Universitat de les
Illes Balears
Any X  
Núm. 102
Divendres, 25 de novembre de 1994 
Any
Núm.
Acord
Cercar
?
DISPOSICIONS GENERALS
Consell Executiu
2494 RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 23 de novembre de 1994 per la qual es fa públic el primer Protocol per al desenvolupament d'un programa de cooperació educativa entre la Universitat de les Illes Balears i l'Agrupación Médica Balear, SA, aprovat pel Consell Executiu del dia 27 de setembre de 1994.

Palma, 16 de novembre de 1994

REUNITS

D'una banda, el Magnífic i Excel·lentíssim Senyor Nadal Batle Nicolau, Rector de la Universitat de les Illes Balears, com a representant d'aquesta, segons el que estableixen la Llei orgànica 11/1983, de 25 d'agost, de reforma universitària, i el Reial decret 1666/1989, de 22 de desembre, en el qual s'aproven els Estatuts de l'esmentada universitat.

I de l'altra, el senyor Miquel Dalmau Diana, president del Consell d'Administració de l'Agrupación Médica Balear, SA, amb CIF núm. A-07009574 i domicili social en el camí de la Vileta, 30, 07011, Palma, en virtut del poder atorgat davant el notari Miquel Tomàs Sorell en data 20 de març de 1991, núm. 1102.

ACORDEN

De realitzar un programa de cooperació educativa a través del qual els estudiants puguin accedir a una preparació clínica especialitzada i pràctica com a complement de la seva formació educativa, amb les següents condicions particulars:

Primera. El present protocol s'acull al que estableix el Reial decret 1497/1981, de 19 de juny, sobre els programes de cooperació educativa.

Segona. Els programes de cooperació educativa s'estableixen amb una durada que no excedirà el 50% del temps íntegre que constitueix el curs acadèmic. El període de durada de pràctiques serà el que indiqui el pla d'estudis vigent, que normalment es desenvolupa des del mes de novembre fins al mes de maig.

Tercera. El Departament de Biologia Fonamental i Ciències de la Salut

presentarà a l'Agrupación Médica Balear, SA, una relació d'entre els alumnes que cursin estudis de segon i tercer any de la diplomatura d'Infermeria.

Quarta. L'alumne es compromet a:

--Aprofitar al màxim les possibilitats de l'activitat que li ofereixin.

--Realitzar els treballs que li encomanin.

--Respectar els reglaments i les normes del lloc on es desenvolupi l'activitat.

--Mantenir absoluta reserva sobre els esdeveniments i els documents del lloc on es desenvolupin les --pràctiques.

Mantenir contacte amb els tutors de l'empresa i la Universitat.

Cinquena. El Departament de Biologia Fonamental i Ciències de la Salut es compromet a:

--Fixar el pla d'activitats de l'alumne.

--Nomenar, en el si del Departament, un o més tutors responsables del programa de formació de l'alumne encarregat de les relacions amb el tutor o els tutors que nomeni l'empresa.

--Nomenar el responsable del control acadèmic dels alumnes.

Sisena. L'empresa es compromet a:

--Nomenar, en el si de l'empresa, un o més tutors responsables del programa de formació de l'alumne encarregat de les relacions amb el tutor o els tutors que nomeni la Universitat.

--Abonar a la Universitat, per les despeses d'execució d'aquest protocol, la quantitat global d'1.560.000 (un milió cinc-centes seixanta mil) pessetes, que es destinaran a la contractació de professorat del Departament de Biologia Fonamental i Ciències de la Salut amb dedicació als alumnes en pràctiques. Aquesta quantitat serà abonada a la Universitat dins la primera setmana del mes de setembre.

Setena. El fet que l'Agrupación Médica Balear, SA, subscrigui el present protocol no suposa l'adquisició d'altres compromisos que els que s'hi estipulen, i en cap cas no se'n derivaran obligacions pròpies d'un contracte laboral.

Vuitena. La persona que desenvolupi la pràctica serà considerada estudiant a tots els efectes.

Novena. Pel que fa a tot allò que no regula el present protocol, seran aplicables les disposicions del Reial decret 1597 /1981, de 19 de juny, sobre programes de cooperació educativa.

Desena. La durada del protocol és d'un curs acadèmic, prorrogable tàcitament en la mesura que no el denunciï cap de les parts per escrit, amb tres mesos d'antelació a la data de renovació.

Onzena. Si escau, se subscriurà una pòlissa d'assegurances que cobreixi aquelles circumstàncies que s'estableixin de mutu acord.

I com a prova de conformitat amb tot l'anterior, se subscriu al lloc i en la data indicats aquest protocol de col·laboració.

Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement i tengui els efectes que corresponguin.

 

Palma, 23 de novembre de 1994

El Rector, Nadal Batle





 

Acords que fan referència a aquest.