16107. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 4 de setembre de 2025 per la qual es disposa el cessament de les vicedeganes de la Facultat d’Infermeria i Fisioteràpia.
Amb les funcions que em confereix l'article 38.1.g) dels Estatuts de la Universitat, havent-se complert el que preveu l'article 52.6 d’aquests i atès el procés electoral iniciat mitjançant l’Acord executiu 16020/2025, de 2 de juliol, dispòs que les professores que s’indiquen tot seguit cessin com a vicedeganes i cap d’estudis de la Facultat d’Infermeria i Fisioteràpia, les quals continuen en funcions fins al nomenament i presa de possessió dels nous vicedegans:
Nom | Estudis |
---|---|
Sra. Alba Loreto Carrero Planells | Infermeria |
Sra. Sònia Martínez Andreu | – |
Sra. Margalida Miró Bonet | – |
Així mateix es fa constar l’agraïment pels serveis prestats mentre han exercit el càrrec en el qual cessen.
Us ho comunic perquè en prengueu coneixement i tengui els efectes que corresponguin.
Palma, en la data de la signatura electrònica
El rector
Jaume Carot
Sr. vicerector de Personal Docent i Investigador, Sr. degà de la Facultat d’Infermeria i Fisioteràpia i Sra. gerenta de la Universitat.