16056. ACORD NORMATIU del dia 24 de juliol de 2025 pel qual s’aproven diverses modificacions a la relació de llocs de treball del personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis de la UIB.
En aplicació del punt 1 de l’Acord normatiu 13787/2020, de 16 de desembre, pel qual s’aproven diverses modificacions a la relació de llocs de treball del personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis de la UIB i s’actualitza la relació de llocs de treball, i atesos les necessitats i els serveis que s’han d’oferir a la comunitat universitària, tant pel que fa a la quantitat com a la qualitat, cal introduir alguns canvis a la relació de llocs de treball per adaptar-la a aquesta realitat.
Per això, el Consell de Govern, a la sessió ordinària del dia d’avui, en virtut de l’article 128 dels Estatuts de la UIB i a proposta del Consell de Direcció, acorda les modificacions següents:
1. Per necessitats del servei, es modifiquen les característiques de les places que es detallen a continuació:
Plaça | On diu | Ha de dir |
---|---|---|
Plaça codi 5072 | Subgrup: A2/C1 Sense requisit | Subgrup: A1/A2 Requisit:
Titulació oficial universitària en l’àmbit de les tecnologies de la informació |
Plaça codi 5266 | Sense requisit | Requisit:
Titulació oficial universitària en l’àmbit de les tecnologies de la informació i les comunicacions
|
Plaça codi 5377* | Subgrup: A2/C1 | Subgrup:
A1/A2 |
Plaça codi 5156* | Subgrup: A2/C1 | Subgrup:
A1/A2
|
Plaça codi 229 | Sense requisit | Requisit:
Cicle formatiu de grau superior en Disseny i Edició de Publicacions Impreses Multimèdia |
* Amb motiu del procés de promoció interna, aquestes places han de canviar de subgrup. Els efectes són del dia de la presa de possessió a la nova escala.
2. Per necessitats del servei, es redistribueixen les places que figuren a l’annex I.
3. Es doten i es desdoten les places que figuren a l’annex II.
Ho faig publicar perquè se’n prengui coneixement i tengui els efectes que corresponguin.
Palma, en la data de la signatura electrònica
El rector
Jaume Carot