15991. RESOLUCIÓ del Vicerectorat d’Ordenació i Política Acadèmica de Grau del dia 12 de juny de 2025 per la qual es delega la firma de les resolucions d’inadmissió de les sol·licituds de finalització d’estudis per compensació d’assignatures en els administradors de centre.
El Decret 64/2010, de 14 de maig (BOIB núm. 76, de 22 de maig), pel qual s’aproven els Estatuts de la Universitat de les Illes Balears, estableix l'estructura orgànica bàsica de la institució.
La necessitat de dotar de la màxima agilitat la gestió de les resolucions d’inadmissió de les sol·licituds de finalització d’estudis per compensació d’assignatures de grau de la UIB, aconsella de delegar la firma d’aquestes resolucions.
En virtut d’això i de conformitat amb el que estableixen l’article 12 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, i l’article 40.1 dels Estatuts de la Universitat, he disposat:
Primer. Delegar els administradors de centre perquè firmin, en nom de la vicerectora d’Ordenació i Política Acadèmica de Grau, les resolucions d’inadmissió de les sol·licituds de finalització d’estudis per compensació d’assignatures.
Segon. La present delegació de firma no és cap obstacle perquè la vicerectora d’Ordenació i Política Acadèmica de Grau pugui avocar aquesta competència.
Tercer. Sempre que es faci ús de la delegació continguda a la present disposició, s'ha de fer constar al document pertinent.
Disposició derogatòria
Queda derogada la Resolució del Vicerectorat de Gestió i Política Acadèmica de Grau 15642/2024, de 9 d’octubre, per la qual es delega la firma de les resolucions d’inadmissió de les sol·licituds de finalització d’estudis per compensació d’assignatures en els administradors de centre (FOU núm. 577, de 18 d’octubre), i qualsevol altra delegació de les competències atribuïdes que s’hagi fet amb anterioritat.
Ho faig publicar perquè se’n prengui coneixement i tengui els efectes que corresponguin.
Palma, en la data de la signatura electrònica
La vicerectora d’Ordenació i Política Acadèmica de Grau
Montserrat Rodríguez