15849. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 12 de març de 2025 per la qual es disposa que el professor Rafel Crespí Cladera cessi com a director de la Càtedra Banca March de l’Empresa Familiar.
Amb les funcions que em confereix l’article 38.1.g) dels Estatuts de la Universitat, amb l’acord previ del Consell de Direcció del dia d’avui i atesa la proposta de la comissió de seguiment de la Càtedra Banca March de l’Empresa Familiar de la UB, dispòs que el professor Rafel Crespí Cladera cessi com a director de la càtedra esmentada, el qual seguirà en funcions fins al nomenament i presa de possessió del nou director.
Així mateix es fa constar l’agraïment pels serveis prestats mentre ha exercit el càrrec en el qual cessa.
Us ho comunic perquè en prengueu coneixement i tengui els efectes que corresponguin.
Palma, en la data de la signatura electrònica
El rector
Jaume Carot
Sra. vicerectora d’Innovació i Transformació Digital, Sr. director del Departament d’Economia de l’Empresa i Sra. gerenta de la Universitat.