15832. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 12 de febrer de 2025 per la qual s'atorga una llicència per estudis a la professora María Teresa Vera Rojas.
D'acord amb l'article 107.2 dels Estatuts d'aquesta universitat, amb el que preveu l'article 8 del Reial decret 898/1985, de 30 d'abril, i amb l'informe del Departament de Filologia Espanyola, Moderna i Clàssica, s’atorga una llicència per estudis a la professora María Teresa Vera Rojas pel període comprès entre el 17 de març i el 27 d’abril de 2025.
Les retribucions que percebrà la professora esmentada seran el 100 per cent de les seves remuneracions, de conformitat amb l'article 1 de l'Acord executiu 9743/2011, de 5 d'abril, pel qual s'aproven les directrius sobre les retribucions de les llicències per estudis (FOU núm. 347, de 15 d'abril).
Aquesta professora gaudirà de la llicència al Centro de Estudios Caribeños de la Pontifícia Universitat Catòlica Madre y Maestra, Santo Domingo (República Dominicana).
Us ho comunic perquè en prengueu coneixement i tengui els efectes que corresponguin.
Palma, en la data de la signatura electrònica
El rector
Jaume Carot
Sr. vicerector de Personal Docent i Investigador, Sr. director del Departament de Filologia Espanyola, Moderna i Clàssica i Sra. gerenta de la Universitat.