logo UIB Universitats - FOU

FULL OFICIAL

Núm. 585 - Any  XL - II. A. NOMENAMENTS I SITUACIONS Divendres, 28 de febrer de 2025
Rectorat

15800. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 19 de febrer de 2025 per la qual es disposa que el professor Jaume Garau Amengual cessi com a director de l’Institut d’Estudis Hispànics en la Modernitat (IEHM).

Amb les funcions que em confereix l'article 38.1.g) dels Estatuts de la Universitat i de conformitat amb l’article 69 d’aquests, dispòs que el professor Jaume Garau Amengual cessi com a director de l’Institut d’Estudis Hispànics en la Modernitat (IEHM), el qual continua en funcions fins al nomenament i presa de possessió del nou director.

Així mateix es fa constar l’agraïment pels serveis prestats mentre ha exercit el càrrec en el qual cessa.

Us ho comunic perquè en prengueu coneixement i tengui els efectes que corresponguin.

Palma, en la data de la signatura electrònica
El rector
Jaume Carot

 

 

Sr. vicerector de Política Científica i Investigació, Sr. director del Departament de Filologia Espanyola, Moderna i Clàssica i Sra. gerenta de la Universitat.