15626. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 11 de setembre de 2024 per la qual s'atorga una llicència per estudis al professor Eugenio Guillermo Iglesias Díaz.
D'acord amb l'article 107.2 dels Estatuts d'aquesta universitat, amb el que preveu l'article 8 del Reial decret 898/1985, de 30 d'abril, i amb l'informe del Departament de Filologia Espanyola, Moderna i Clàssica, s’atorga una llicència per estudis al professor Eugenio Guillermo Iglesias Díaz pel període comprès entre el 15 de setembre i el 15 de desembre de 2024.
Les retribucions que percebrà el professor esmentat seran el 100 per cent de les seves remuneracions, de conformitat amb l'article 1 de l'Acord executiu 9743/2011, de 5 d'abril, pel qual s'aproven les directrius sobre les retribucions de les llicències per estudis (FOU núm. 347, de 15 d'abril).
Aquest professor gaudirà de la llicència a la Universitat de Vigo.
Us ho comunic perquè en prengueu coneixement i tingui els efectes que corresponguin.
Palma, en la data de la signatura electrònica
El Rector,
Jaume Carot
Sr. vicerector de Personal Docent i Investigador i Sra. Gerenta de la Universitat.