15338. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 16 de febrer de 2024 per la qual es nomenen els vicedegans de la Facultat de Filosofia i Lletres.
Amb les funcions que em confereix l'article 38.1.g) dels Estatuts de la Universitat, havent-se complert el que preveuen a l'article 52.1 i d’acord amb el que estableix l’Acord executiu 15293/2024, de 14 de febrer, pel qual es fixa el nombre de vicedegans i subdirectors de les facultats, escoles i Centre d’Estudis de Postgrau, i atès el procés electoral iniciat mitjançant l’Acord executiu 15132/2023, de 15 de novembre, nomèn els professors que s’indiquen tot seguit com a vicedegans i caps d’estudis de la Facultat de Filosofia i Lletres, amb efectes des de la data de la presa de possessió:
Nom | Estudis |
---|---|
Sra. Eva María Pérez Rodríguez | Estudis Anglesos |
Sr. Luis Alfonso Escudero Gómez | Geografia |
Sr. Joan González Guardiola | Filosofia |
Sr. Jesús Revelles Esquirol | Llengua i Literatura Catalanes |
Sra. Estela Garcia Alcaraz | Llengua i Literatura Espanyoles |
Sr. Pere Salas Vives | Història |
Sra. Magdalena Cerdà Garriga | Història de l’Art |
Sra. Tatiana Casado de Staritzky | Treball Social |
Sra. María Sebastián Sebastián | – |
En cas de vacant, absència, malaltia, abstenció o recusació de la degana (article 52.4 dels Estatuts), l’ha de substituir el senyor Jesús Revelles Esquirol.
Us ho comunic perquè en prengueu coneixement i tingui els efectes que corresponguin.
Palma, en la data de la signatura electrònica
El Rector,
Jaume Carot
Sr. vicerector de Personal Docent i Investigador, Sra. degana de la Facultat de Filosofia i Lletres i Sra. Gerenta de la Universitat.