15191. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 15 de novembre de 2023 per la qual es nomena el senyor Stefano Longhi investigador col·laborador de l’Institut de Física Interdisciplinària i Sistemes Complexos (IFISC).
En ús de les atribucions que em confereix la legislació vigent, en virtut del que disposa l’Acord normatiu 11758/2016, de 17 de febrer, i per acord del Consell de Direcció del dia d’avui, nomèn el senyor Stefano Longhi investigador col·laborador de l’Institut de Física Interdisciplinària i Sistemes Complexos (IFISC) pel període comprès entre l’1 de desembre de 2023 i el 30 de novembre de 2024, segons el que estableix l’article 3.1 de l’acord normatiu esmentat.
Aquest nomenament no comporta cap tipus de remuneració.
Us ho comunic perquè en prengueu coneixement i tingui els efectes que corresponguin.
Palma, en la data de la signatura electrònica
El Rector,
Jaume Carot
Sr. vicerector de Personal Docent i Investigador, Sr. director de l’Institut de Física Interdisciplinària i Sistemes Complexos (IFISC) i Sra. Gerenta de la Universitat