logo UIB Universitats - FOU

FULL OFICIAL

Núm. 560 - Any  XXXIX - I. DISPOSICIONS GENERALS Divendres, 20 d'octubre de 2023
Rectorat

15088. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 17 d’octubre de 2023 per la qual es fa pública la relació de convenis, protocols i contractes generals ratificats pel Consell de Govern del dia 14 de juny de 2023.

El Consell de Govern, en la sessió ordinària del dia 14 de juny de 2023, va ratificar els convenis, protocols i contractes generals que s’indiquen a l'annex.

El text complet d’aquests documents es pot consultar a la Secretaria General i a la pàgina web <http://www.uib.cat/lauib/Convenis-i-acords/>.

Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Palma, en la data de la signatura electrònica
El Rector,
Jaume Carot

Annex

Ref.

Entitat

Responsable

Objecte

Contingut econòmic

Aprovació del Consell de Direcció

Data de la signatura

Vigència

 

4474

 

Ajuntament de sa Pobla

 

Víctor Homar (vicerector de Política Científica i Investigació)

 

Realitzar la quarta fase de la incorporació de l’arxiu municipal de sa Pobla a la Plataforma d’Arxius Històrics de les Illes Balears, que es concreta en l’organització, la millora del tractament arxivístic, digitalització, preservació i difusió en obert de la sèrie «Cúria Reial» i les fitxes descriptives auxiliars de l’arxiu municipal de sa Pobla sobre la Plataforma d’Arxius Històrics de les Illes Balears

 

10.623 euros

 

17/5/2023

 

28/9/2023

 

Dos anys