14860. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 2 de març de 2023 per la qual es nomena el senyor Sergio Daniel Ríos investigador col·laborador del Departament de Química amb efectes retroactius.
En ús de les atribucions que em confereix la legislació vigent, en virtut del que disposa l’Acord normatiu 11758/2016, de 17 de febrer, i per acord del Consell de Direcció del dia d’avui, nomèn el senyor Sergio Daniel Ríos investigador col·laborador del Departament de Química pel període comprès entre l’1 de març de 2023 i el 28 de febrer de 2024, segons el que estableix l’article 3.1 de l’acord normatiu esmentat, amb efectes retroactius.
Aquest nomenament no comporta cap tipus de remuneració.
Us ho comunic perquè en prengueu coneixement i tingui els efectes que corresponguin.
Palma, en la data de la signatura electrònica
El Rector,
Jaume Carot
Sr. vicerector de Personal Docent i Investigador, Sra. directora del Departament de Química i Sra. Gerenta de la Universitat.