logo UIB Universitats - FOU

FULL OFICIAL

Núm. 547 - Any  XXXVIII - III. ALTRES DISPOSICIONS Divendres, 27 de gener de 2023
Rectorat

14788. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 12 de gener de 2023 per la qual es modifiquen les dates de la llicència per estudis atorgada a la professora M. del Carme Orte Socias.

Vista la sol·licitud presentada per la senyora M. del Carme Orte Socias, catedràtica d’universitat de l’àrea de coneixement de Teoria i Història de l’Educació del Departament de Pedagogia i Didàctiques Específiques, per la qual demana que es modifiquin les dates de la llicència d’estudis que hom li concedí mitjançant la Resolució del Rectorat 14738/2022, de 16 de novembre (FOU núm. 545, de 16 de desembre), en ús de les atribucions que em confereix l’article 38.1.k) dels Estatuts de la Universitat, modific les dates de la llicència atorgada.

En conseqüència, la professora esmentada gaudirà de la llicència per estudis durant el període comprès entre l’1 de febrer i el 16 d’abril de 2023.

Pel que fa a la resta de termes de la llicència, es mantenen tal com s’indiquen a la Resolució del Rectorat 14738/2022 esmentada.

Us ho comunic perquè en prengueu coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Palma, en la data de la signatura electrònica
El Rector,
Jaume Carot

 

 

Sr. vicerector de Personal Docent i Investigador, Sra. directora del Departament de Pedagogia i Didàctiques Específiques i Sra. Gerenta de la Universitat.