14379. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 9 de febrer de 2022 per la qual es modifica la composició de la Mesa permanent de contractació dels procediments obert, obert simplificat i negociat sense publicitat.
El Consell de Direcció, a la sessió ordinària del dia 17 d'abril de 2018, va nomenar la Mesa permanent de contractació dels procediments obert simplificat, obert simplificat sumari i negociat sense publicitat. Posteriorment, a la sessió del dia 22 de gener de 2019, en va modificar la composició (Resolució del Rectorat 12993/2019, de 22 de gener, FOU núm. 476, de 15 de febrer). Més tard, a la sessió del dia 2 d'abril de 2019, va fixar la composició de la Mesa permanent de contractació dels procediments obert, obert simplificat i negociat sense publicitat (Resolució del Rectorat 13070/2019, de 2 d'abril, FOU núm. 480, de 17 d'abril). Finalment, a la sessió del dia 23 de juny de 2021 en va modificar la composició (Resolució del Rectorat 14107/2021, de 23 de juny, FOU núm. 522, de 23 de juliol).
Per altra banda, els canvis produïts en l’estructura administrativa de la Universitat obliguen a modificar la composició de la comissió esmentada.
Per tot el que s'ha dit, el Consell de Direcció, a la sessió ordinària del dia d'avui, fent ús de la competència que li atribueix l'article 27.1.a) i h) dels Estatuts d'aquesta universitat, ha acordat de modificar la composició de la Mesa permanent de contractació dels procediments obert, obert simplificat i negociat sense publicitat.
Per tant, la nova composició és aquesta:
- President: el vicerector d'Economia i Infraestructures
- Vocals:
- La Gerenta
- El cap de l'Assessoria Jurídica de la Universitat
- L'interventor de la Universitat
- Un cap de departament de la Gerència
- La cap del Servei de Contractació
- Secretari: un treballador funcionari del Servei de Contractació, amb veu i sense vot.
En cas de vacant, absència o malaltia, per alguna altra causa legal i, en general, quan concorri alguna causa justificada que impedeixi els titulars d'assistir-hi, els suplents per a cada un dels membres seran:
- President suplent: el delegat del Rector d'Universitat Saludable i Campus
- Vocals suplents:
- La vicerectora d’Innovació i Transformació Digital
- La responsable d’àrea de l'Assessoria Jurídica
- La cap del Servei de Control i Comptabilitat
- El cap del Servei de Pressupost i Tresoreria
- Un treballador funcionari del Servei de Contractació
- Secretari suplent: un treballador funcionari del Servei de Contractació, amb veu i sense vot.
Disposicions addicionals
Primera. Assessors
En els procediments oberts, podran assistir-hi els vicerectors, tècnics o assessors que el Consell de Direcció consideri convenients.
Segona. Procediment obert simplificat sumari
Respecte del procediment obert simplificat sumari, el Servei de Contractació s’encarregarà directament de tramitar-lo, atès que els criteris són preceptivament automàtics i que la tramitació s'ha d'efectuar també preceptivament en un termini molt reduït.
Tercera. Denominacions
Totes les denominacions d’òrgans de govern, representació, càrrecs, funcions i membres de la comunitat universitària, així com qualssevol que en aquesta resolució apareguin en gènere masculí o femení, s'han d'entendre referides indistintament al gènere masculí o femení, segons el sexe del titular de qui es tracti.
Disposició derogatòria
Única. Derogació normativa
Queda derogada expressament la Resolució del Rectorat 14107/2021, de 23 de juny, per la qual es modifica la composició de la Mesa permanent de contractació dels procediments obert, obert simplificat i negociat sense publicitat (FOU núm. 522, de 23 de juliol).
Disposició final
Única. Entrada en vigor
Aquesta resolució entrarà en vigor l’endemà que el Consell de Direcció de la Universitat fixi la composició de la Mesa permanent de contractació dels procediments obert, obert simplificat i negociat sense publicitat.
Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.
Palma, en la data de la signatura electrònica
El Rector
Jaume Carot