logo UIB Universitats - FOU

FULL OFICIAL

Núm. 531 - Any  XXXVII - I. DISPOSICIONS GENERALS Divendres, 28 de gener de 2022
Rectorat

14308. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 19 de gener de 2022 per la qual es modifica la Resolució del Rectorat 14032/2021, de 14 de juny, i es fixa una nova distribució de serveis i competències entre els membres del Consell de Direcció.

Amb les funcions que em confereixen els articles 36 i 38.1.a) dels Estatuts de la Universitat, d’acord amb el que els mateixos Estatuts preveuen als articles 26 i 27.1.a) i h), i amb l’acord previ del Consell de Direcció del dia d’avui, modific la distribució de serveis i competències entre els membres del Consell de Direcció que fixa la Resolució del Rectorat 14032/2021, de 14 de juny (FOU núm. 519, extr., de 14 de juny), corregida mitjançant la correcció d’errors 14229/2021, d’11 d’octubre. Així mateix, fix una nova distribució de serveis i competències entre els membres del Consell de Direcció.

Article 1

1. Es redueixen les competències i els serveis o unitats dependents del vicerector de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació. Les competències i els serveis o unitats dependents d’aquest vicerector respecte al que preveia la Resolució del Rectorat 14032/2021 són:

1. Competències

Dirigir i coordinar les funcions referents a:

  1. La planificació estratègica.
  2. La signatura de convenis de mobilitat.
  3. La promoció internacional de l’oferta educativa de la Universitat.
  4. L’impuls de dobles titulacions i cotuteles, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política Acadèmica de Grau i de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent.
  5. El seguiment del programa de Mentoring per als estudiants nouvinguts a la UIB en programes de mobilitat internacional.
  6. La responsabilitat i gestió de les relacions institucionals, incloent qüestions d’imatge institucional, en particular la web.
  7. La coordinació de la comunicació.
  8. La política de cooperació al desenvolupament i solidaritat.
  9. El seguiment del Pla d’igualtat.
  10. La direcció de l’Estratègia de Comunicació d’Imatge Corporativa.
  11. La gestió de la comunicació interna de la UIB.
  12. La producció audiovisual de la UIB.
  13. El Sistema Integrat d’Informació Universitària (SIIU).

2. Serveis o unitats dependents

  1. Servei de Relacions Internacionals i les comissions que en depenguin
  2. Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat i les comissions que en depenguin
  3. Servei de Recursos Audiovisuals
  4. Servei de Comunicació, en coordinació amb el Vicerectorat d’Innovació i Transformació Digital
  5. Servei d’Identitat i Cultura Institucional, en coordinació amb el Vicerectorat d’Innovació i Transformació Digital
  6. Comissió de Qualitat, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política Acadèmica de Grau i de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent
  7. Servei de Patrimoni, Contractació, Infraestructura i Unitat Tècnica, en coordinació amb el Vicerectorat d’Economia i Infraestructures i el delegat del Rector d’Universitat Saludable i Campus
  8. Servei d’Estadística i Qualitat Universitària, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent, de Gestió i Política Acadèmica de Grau i de Personal Docent i Investigador
  9. Servei Lingüístic
  10. Oficina per a la Igualtat d'Oportunitats entre Dones i Homes (OIO)

2. S’amplien les competències i els serveis o unitats dependents del delegat del Rector. Les competències i els serveis o unitats dependents d’aquest delegat respecte al que preveia la Resolució del Rectorat 14032/2021 són:

1. Competències

Dirigir i coordinar les funcions referents a:

  1. La gestió de l’esport universitari.
  2. El projecte de campus saludable.
  3. La promoció de la salut en la responsabilitat social universitària.
  4. La gestió dels espais de la UIB.
  5. La valoració de propostes de modificació i reforma d’espais de la UIB.
  6. Les reserves d’espais de la UIB, d’entitats internes i externes.
  7. L’ordenació i la planificació del campus universitari.
  8. La gestió ambiental, la mobilitat i la sostenibilitat.
  9. La gestió i el seguiment del projecte SmartUIB, en coordinació amb el Vicerectorat d’Innovació i Transformació Digital.
  10. La gestió del Servei de Prevenció.

2. Serveis o unitats dependents

  1. Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible i les comissions que en depenguin
  2. Servei de Patrimoni, Contractació, Infraestructura i Unitat Tècnica, en coordinació amb els vicerectorats d’Economia i Infraestructures i de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació
  3. Servei de Sistemes d’Informació Geogràfica i Teledetecció, en coordinació amb els vicerectorats de Política Científica i Investigació i d’Economia i Infraestructures
  4. Servei de Prevenció i les comissions que en depenguin

Article 2

Es disposa la publicació del text refós resultant de la modificació de la Resolució del Rectorat 14032/2021, de 14 de juny, per la qual es fixava la distribució de serveis i competències entre els membres del Consell de Direcció.

1. Vicerector de Política Científica i Investigació

1. Competències

Dirigir i coordinar les funcions referents a:

  1. El disseny i l’execució de la política científica.
  2. La planificació, promoció, avaluació i difusió de la investigació.
  3. Els programes de foment de la recerca.
  4. La gestió de la recerca.
  5. La tramitació de projectes d’R+D+I, en coordinació amb el Vicerectorat d'Innovació i Transformació Digital.

2. Serveis o unitats dependents

  1. Serveis Cientificotècnics
  2. Servei de Biblioteca i Documentació
  3. Comissió d’Investigació
  4. Edicions UIB
  5. Comitè d’Ètica d’Experimentació Animal
  6. Comitè d’Ètica de la Recerca
  7. Comitè d’Ètica de la Recerca Biosanitària
  8. Oficina de Suport a la Recerca
  9. Instituts universitaris de recerca
  10. Laboratoris de recerca
  11. Comitè de Bioseguretat
  12. Servei de Sistemes d’Informació Geogràfica i Teledetecció, en coordinació amb el delegat del Rector d’Universitat Saludable i Campus i el Vicerectorat d’Economia i Infraestructures

2. Vicerector de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent

1. Competències

Dirigir i coordinar les funcions referents a:

  1. L’organització de la docència de postgrau.
  2. La gestió acadèmica dels estudis de màster.
  3. La gestió acadèmica dels estudis de doctorat.
  4. La gestió acadèmica dels estudis propis de postgrau.
  5. El règim acadèmic del postgrau.
  6. Les relacions amb els centres.
  7. La política de qualitat dels títols oficials de postgrau i de formació permanent.
  8. La implantació dels títols oficials de màster i doctorat: verificació, autorització, modificació, acreditació i renovació de l’acreditació.
  9. El seguiment de l’oferta de títols oficials i propis i de noves demandes.
  10. L’impuls de dobles titulacions i cotuteles, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política Acadèmica de Grau i de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació.
  11. L’impuls, organització, disseny i coordinació d’ensenyaments en línia o semipresencials dels estudis de màster i dels títols propis de postgrau.
  12. La planificació i gestió, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política Acadèmica de Grau i de Personal Docent i Investigador, de la innovació docent.
  13. El manteniment i consolidació del Programa d’Impuls, Mobilitat i Internacionalització per a estudis de postgrau a la UIB.

2. Serveis o unitats dependents

  1. Comissió Acadèmica, en coordinació amb el Vicerectorat de Gestió i Política Acadèmica de Grau
  2. Unitat de Gestió dels Estudis de Postgrau, en coordinació amb el vicerectorat de Personal Docent i Investigador
  3. Servei d’Alumnes i Títols, en coordinació amb els vicerectorats d’Estudiants i de Gestió i Política Acadèmica de Grau
  4. Campus Digital i les comissions que en depenguin, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política Acadèmica de Grau i d’Innovació i Transformació Digital
  5. Centre d’Estudis de Postgrau i les comissions que en depenguin
  6. Escola de Doctorat i les comissions que en depenguin
  7. Comissió de Qualitat, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política Acadèmica de Grau i de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació
  8. Servei d’Estadística i Qualitat Universitària, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política Acadèmica de Grau, de Personal Docent i Investigador i de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació

3. Vicerectora d’Innovació i Transformació Digital

1. Competències

Dirigir i coordinar les funcions referents a:

  1. La gestió de la política d’innovació i transferència del coneixement.
  2. La participació en la gestió de la Fundació Universitat-Empresa de les Illes Balears (FUEIB), sens perjudici de les competències sectorials d’altres vicerectorats.
  3. La relació amb el ParcBIT i el Centre Bit de Menorca.
  4. La relació amb el món empresarial i econòmic.
  5. El foment de l’esperit emprenedor de creació de noves empreses.
  6. La tramitació de projectes d’R+D+I, en coordinació amb el Vicerectorat de Política Científica i Investigació.
  7. El foment d’iniciatives de patrocini i mecenatge.
  8. La creació i coordinació de càtedres d’empresa i/o d’innovació.
  9. La gestió i el seguiment del projecte SmartUIB, en coordinació amb el delegat del Rector d’Universitat Saludable i Campus.
  10. L’administració electrònica, en coordinació amb la Secretaria General.
  11. La política tecnològica de la Universitat, en particular, les infraestructures de les tecnologies de la informació i les comunicacions.
  12. El Clúster de Supercomputació.
  13. La política de seguretat de la informació.

2. Serveis o unitats dependents

  1. Laboratoris d’innovació
  2. Càtedres d’empresa i/o d’innovació
  3. Centre de Tecnologies de la Informació
  4. Comitè de Seguretat
  5. Campus Digital i les comissions que en depenguin, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política Acadèmica de Grau i de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent
  6. Servei de Comunicació, en coordinació amb el Vicerectorat de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació
  7. Servei d’Identitat i Cultura Institucional, en coordinació amb el Vicerectorat de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació
  8. Unitat de Processos Acadèmics (UPA), en coordinació amb la Gerència

4. Vicerectora d’Estudiants

1. Competències

Dirigir i coordinar les funcions referents a:

  1. Les relacions amb els estudiants.
  2. L’accés i l’admissió a la Universitat.
  3. El Programa d’orientació i transició a la Universitat (PortUIB).
  4. Les relacions amb el Consell d’Estudiants i les associacions d’estudiants.
  5. Les relacions amb els titulats de la UIB.
  6. Les relacions amb el Departament d’Orientació i Inserció Professional (DOIP) de la Fundació Universitat-Empresa de les Illes Balears (FUEIB) amb la potenciació del Fòrum de l’Ocupació.
  7. El suport als alumnes amb necessitats especials.
  8. El foment de programes que impulsin el talent.
  9. El programa ApSUIB (Aprenentatge-Servei).

2. Serveis o unitats dependents

  1. Secretariat Tècnic d’Accés a la Universitat
  2. Delegacions d’alumnes
  3. Oficina Universitària de Suport a Persones amb Necessitats Especials
  4. Servei d’Alumnes i Títols, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política Acadèmica de Grau i de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent

5. Vicerectora de Projecció Cultural i Universitat Oberta

1. Competències

Dirigir i coordinar les funcions referents a:

  1. Les activitats culturals, els programes d’Universitat Oberta i els cursos d’estiu.
  2. Les relacions amb els centres universitaris municipals.
  3. Les relacions amb la Pastoral Universitària.
  4. Les relacions amb institucions i entitats, públiques i privades, que tinguin la promoció de la cultura entre les seves finalitats.

2. Serveis o unitats dependents

  1. Servei d’Activitats Culturals
  2. Universitat Oberta
  3. Coral Universitat de les Illes Balears i corals filials
  4. Orquestra Universitat de les Illes Balears
  5. Centre de Documentació Contemporània
  6. Càtedres amb entitats

6. Vicerectora de Gestió i Política Acadèmica de Grau

1. Competències

Dirigir i coordinar les funcions referents a:

  1. L’organització de la docència de grau.
  2. La gestió acadèmica dels estudis de grau.
  3. El règim acadèmic de grau.
  4. Les relacions amb els centres i les seus universitàries.
  5. La implantació dels títols oficials de grau: verificació, autorització, modificació, acreditació i renovació de l’acreditació.
  6. El seguiment de l’oferta de títols oficials de grau i de noves demandes.
  7. La política de qualitat dels títols oficials de grau.
  8. La coordinació de les activitats acadèmiques i de gestió de les seus universitàries.
  9. L’impuls de dobles titulacions i cotuteles, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent i de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació.
  10. L’impuls, organització, disseny i coordinació d’ensenyaments en línia o semipresencials dels estudis de grau.
  11. La planificació i gestió, en coordinació amb el Vicerectorat de Personal Docent i Investigador, de l’acollida del nou personal docent i investigador.
  12. La planificació i gestió, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent i de Personal Docent i Investigador, de la innovació docent.

2. Serveis o unitats dependents

  1. Comissió Acadèmica, en coordinació amb el Vicerectorat de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent
  2. Unitat de Gestió dels Estudis de Grau, en coordinació amb el vicerectorat de Personal Docent i Investigador
  3. Servei d’Alumnes i Títols, en coordinació amb els vicerectorats d’Estudiants i de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent
  4. Servei d’Estadística i Qualitat Universitària, en coordinació amb els vicerectorats de Personal Docent i Investigador, de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent i de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació
  5. Seus universitàries d’Eivissa i Formentera i de Menorca
  6. Campus Digital i les comissions que en depenguin, en coordinació amb els vicerectorats d’Innovació i Transformació Digital i de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent
  7. Comissió de Qualitat, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent i de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació
  8. Comissions socials de les seus universitàries

7. Vicerector d’Economia i Infraestructures

1. Competències

Dirigir i coordinar les funcions referents a:

  1. La supervisió de tots els serveis administratius de la UIB, especialment els relacionats directament amb l’àmbit econòmic.
  2. La planificació i organització economicoadministrativa.
  3. La preparació dels pressuposts, el seguiment i la liquidació.
  4. El seguiment i la supervisió dels serveis contractats.
  5. Les relacions amb la Junta de Personal d’administració i serveis.
  6. La construcció i el manteniment de les infraestructures.
  7. El manteniment del patrimoni.
  8. Els sistemes de videoconferència.

2. Serveis o unitats dependents

  1. Servei de Control i Comptabilitat
  2. Servei de Nòmines i Seguretat Social
  3. Servei de Patrimoni, Contractació, Infraestructura i Unitat Tècnica, en coordinació amb el Vicerectorat de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació i el delegat del Rector d’Universitat Saludable i Campus
  4. Servei de Pressupost i Tresoreria
  5. Comissió Econòmica
  6. Comissió d’Inversions
  7. Servei de Sistemes d’Informació Geogràfica i Teledetecció, en coordinació amb el delegat del Rector d’Universitat Saludable i Campus i el Vicerectorat de Política Científica i Investigació

8. Vicerector de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació

1. Competències

Dirigir i coordinar les funcions referents a:

  1. La planificació estratègica.
  2. La signatura de convenis de mobilitat.
  3. La promoció internacional de l’oferta educativa de la Universitat.
  4. L’impuls de dobles titulacions i cotuteles, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política Acadèmica de Grau i de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent.
  5. El seguiment del programa de Mentoring per als estudiants nouvinguts a la UIB en programes de mobilitat internacional.
  6. La responsabilitat i gestió de les relacions institucionals, incloent qüestions d’imatge institucional, en particular la web.
  7. La coordinació de la comunicació.
  8. La política de cooperació al desenvolupament i solidaritat.
  9. El seguiment del Pla d’igualtat.
  10. La direcció de l’Estratègia de Comunicació d’Imatge Corporativa.
  11. La gestió de la comunicació interna de la UIB.
  12. La producció audiovisual de la UIB.
  13. El Sistema Integrat d’Informació Universitària (SIIU).

2. Serveis o unitats dependents

  1. Servei de Relacions Internacionals i les comissions que en depenguin
  2. Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat i les comissions que en depenguin
  3. Servei de Recursos Audiovisuals
  4. Servei de Comunicació, en coordinació amb el Vicerectorat d’Innovació i Transformació Digital
  5. Servei d’Identitat i Cultura Institucional, en coordinació amb el Vicerectorat d’Innovació i Transformació Digital
  6. Comissió de Qualitat, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política Acadèmica de Grau i de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent
  7. Servei de Patrimoni, Contractació, Infraestructura i Unitat Tècnica, en coordinació amb el Vicerectorat d’Economia i Infraestructures i el delegat del Rector d’Universitat Saludable i Campus
  8. Servei d’Estadística i Qualitat Universitària, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent, de Gestió i Política Acadèmica de Grau i de Personal Docent i Investigador
  9. Servei Lingüístic
  10. Oficina per a la Igualtat d'Oportunitats entre Dones i Homes (OIO)

9. Vicerector de Personal Docent i Investigador

1. Competències

Dirigir i coordinar les funcions referents a:

  1. Les polítiques generals de personal docent i investigador i de plantilles.
  2. La gestió del personal docent i investigador.
  3. La provisió de places i la contractació de personal docent i investigador.
  4. La política de qualitat del personal docent i investigador.
  5. Les relacions amb els departaments i les facultats.
  6. Les relacions amb els sindicats de l’àmbit del personal docent i investigador, la Junta de Personal docent i investigador i el Comitè d’Empresa.
  7. Els programes de promoció i consolidació del personal docent i investigador.
  8. Els programes de suport a la carrera acadèmica del personal docent i investigador.
  9. La planificació i gestió, en coordinació amb el Vicerectorat de Gestió i Política Acadèmica de Grau, de l’acollida del nou personal docent i investigador.
  10. La planificació i gestió de la formació permanent del personal docent i investigador.
  11. La planificació i gestió, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política Acadèmica de Grau i de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent, de la innovació docent.

2. Serveis o unitats dependents

  1. Servei de Recursos Humans, en coordinació amb la Gerència
  2. Servei d’Estadística i Qualitat Universitària, en coordinació amb els vicerectorats de Gestió i Política Acadèmica de Grau, de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent i de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació
  3. Unitat de Gestió dels Estudis de Grau, en coordinació amb el vicerectorat de Gestió i Política Acadèmica de Grau
  4. Unitat de Gestió dels Estudis de Postgrau, en coordinació amb el vicerectorat de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent

10. Secretària General

1. Competències

  1. Formar i custodiar els llibres d'actes dels òrgans col·legiats ordinaris de caràcter general de la Universitat.
  2. Expedir els documents i certificats de les actes i els acords dels òrgans col·legiats ordinaris de caràcter general de la Universitat i dels actes o fets que presenciï en la seva condició de Secretària General o que constin a la documentació oficial de la Universitat.
  3. Fer la funció de secretària dels òrgans col·legiats ordinaris de caràcter general de la Universitat.
  4. Encarregar-se de la recepció i custòdia de les actes de les proves d'avaluació realitzades.
  5. Custodiar l'arxiu general i el segell oficial de la Universitat.
  6. Elaborar la Memòria anual d'activitats de la Universitat.
  7. Dirigir i coordinar les funcions referents a: les publicacions oficials de la universitat (FOU), l’assessorament jurídic i la tramitació dels convenis.
  8. Gestionar la seu electrònica.
  9. Gestionar el compliment de la política de protecció de dades.
  10. Dirigir les actuacions sobre l’administració electrònica, en coordinació amb el Vicerectorat d’Innovació i Transformació Digital.
  11. Fer el seguiment del compliment de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
  12. Totes aquelles funcions que li atribueixin la legislació vigent, els Estatuts i els reglaments de la Universitat, així com les que li encomanin el Consell de Govern i el Rector.

2. Serveis o unitats dependents

  1. Registre General i registre electrònic
  2. Arxiu General
  3. Servei d’Assessorament Jurídic
  4. Consell Assessor d’Administració Electrònica
  5. Comissió de Transparència

11. Gerenta

1. Competències

Dirigir i coordinar les funcions referents a:

  1. Exercir de cap del personal d'administració i serveis de la Universitat, per delegació del Rector.
  2. Elaborar la proposta de la programació pluriennal i del pressupost, així com liquidar-lo al final de l'exercici.
  3. Administrar i conservar el patrimoni.
  4. Equipar els serveis generals de la Universitat.
  5. Encarregar-se de la gestió immediata dels ingressos i les despeses de la Universitat.
  6. Executar, per delegació del Rector, els acords del Consell de Govern en matèria econòmica i administrativa.
  7. Expedir els documents i certificats sobre la situació i la gestió econòmica de la Universitat demanats per les vies legals.
  8. Gestionar i supervisar els serveis administratius i econòmics de la UIB.
  9. Fer el seguiment del sistema de carrera professional horitzontal i l’avaluació de l’acompliment del personal funcionari de carrera d’administració i serveis, així com tot el referent a la provisió de llocs de treball.
  10. Planificar la formació del personal d’administració i serveis.
  11. Qualssevol altres funcions que li atribueixin la legislació vigent, els Estatuts de la Universitat i els reglaments que els desenvolupen o que li deleguin altres òrgans de govern de la Universitat.

2. Serveis o unitats dependents

  1. Tots els serveis o unitats administratives assignats en aquesta resolució en coordinació amb el vicerectorat o el delegat del Rector corresponents
  2. Unitat de Processos Acadèmics (UPA), en coordinació amb el Vicerectorat d’Innovació i Transformació Digital
  3. Comissió Assessora de Recursos Humans (CARHU)
  4. Comissió Assessora de Rendició de Comptes de la Universitat

12. Delegat del Rector d’Universitat Saludable i Campus

1. Competències

Dirigir i coordinar les funcions referents a:

  1. La gestió de l’esport universitari.
  2. El projecte de campus saludable.
  3. La promoció de la salut en la responsabilitat social universitària.
  4. La gestió dels espais de la UIB.
  5. La valoració de propostes de modificació i reforma d’espais de la UIB.
  6. Les reserves d’espais de la UIB, d’entitats internes i externes.
  7. L’ordenació i la planificació del campus universitari.
  8. La gestió ambiental, la mobilitat i la sostenibilitat.
  9. La gestió i el seguiment del projecte SmartUIB, en coordinació amb el Vicerectorat d’Innovació i Transformació Digital.
  10. La gestió del Servei de Prevenció.

2. Serveis o unitats dependents

  1. Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible i les comissions que en depenguin
  2. Servei de Patrimoni, Contractació, Infraestructura i Unitat Tècnica, en coordinació amb els vicerectorats d’Economia i Infraestructures i de Planificació Estratègica, Internacionalització i Cooperació
  3. Servei de Sistemes d’Informació Geogràfica i Teledetecció, en coordinació amb els vicerectorats de Política Científica i Investigació i d’Economia i Infraestructures
  4. Servei de Prevenció i les comissions que en depenguin

Disposició addicional

Única. Denominacions

Totes les denominacions d’òrgans de govern, representació, càrrecs, funcions i membres de la comunitat universitària, com qualssevol que en aquesta disposició apareguin en gènere masculí o femení, s’han d’entendre referides indistintament al gènere masculí o femení, segons el sexe del titular de qui es tracti.

Disposició derogatòria

Única. Derogació normativa

Es la deroga Resolució del Rectorat 14032/2021, de 14 de juny (FOU núm. 519, extr., de 14 de juny), per la qual es fixa la nova distribució de serveis i competències entre els membres del Consell de Direcció (FOU núm. 519, extr., de 14 de juny).

Ho faig publicar perquè se’n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Palma, en la data de la signatura electrònica
El Rector,
Jaume Carot