12434. ACORD EXECUTIU del dia 19 de setembre de 2017 sobre ampliació de matrícula de determinades assignatures en virtut de les previsions de la disposició addicional primera de l'Acord normatiu 10959/2014, de 18 de març, pel qual s'aprova el Reglament acadèmic de la Universitat.
La disposició addicional primera de l’Acord normatiu 10959/2014, de 18 de març, pel qual s’aprova el Reglament de la Universitat, determina que el Consell de Direcció estudiarà les peculiaritats de l’aplicació del Reglament acadèmic i hi farà, amb l’informe previ de la Comissió Acadèmica, les adaptacions oportunes.
L’aplicació pràctica de les previsions del Reglament acadèmic ha demostrat el conflicte entre les previsions de l’article 12.1 del reglament indicat («Poden realitzar ampliació de matrícula els alumnes que hagin formalitzat matrícula dins el termini ordinari. L’ampliació només pot ser d’assignatures de segon semestre») i el fet que les assignatures del Màster en Salut Laboral 10129 - Pràctiques Professionals i 10128 - Treball de Fi de Màster estan definides com a anuals perquè hi ha estudiants que n’assoleixen els requisits d’aprenentatge el segon semestre, mentre d’altres ho fan el tercer semestre (és a dir, el primer de l’any acadèmic següent).
Per tot el que s’ha dit, el Consell de Direcció, a la sessió ordinària del dia d’avui, fent ús de la competència que li atribueix l’article 27.1.a) i h) dels Estatuts de la Universitat i atès el contingut de la disposició addicional primera del Reglament acadèmic, amb l’informe previ de la Comissió Acadèmica, ha acordat l’ampliació de matrícula de determinades assignatures en els termes següents:
Article únic
Els alumnes del Màster en Salut Laboral poden ampliar la matrícula de les assignatures 10129 - Pràctiques Professionals i 10128 - Treball de Fi de Màster en qualsevol moment.
DISPOSICIÓ ADDICIONAL
Única. Denominacions
Totes les denominacions d’òrgans de govern, representació, càrrecs, funcions i membres de la comunitat universitària, com qualssevol que en aquest acord apareguin en gènere masculí o femení, s’han d’entendre referides indistintament al gènere masculí o femení, segons el sexe del titular de qui es tracti.
DISPOSICIÓ FINAL
Única. Entrada en vigor
Aquest acord entrarà en vigor l’endemà de publicar-se al Full Oficial de la Universitat de les Illes Balears.
Ho faig publicar perquè se’n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.
Palma, 19 de setembre de 2017
El Rector,
Llorenç Huguet