12216. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 7 d'abril de 2017 per la qual es fa pública la relació de convenis, protocols i contractes generals ratificats pel Consell de Govern del dia 20 de febrer de 2017.
El Consell de Govern, a la sessió ordinària del dia 20 de febrer de 2017, va ratificar els convenis, protocols i contractes generals que s’indiquen a l'annex.
El text complet d’aquests documents es pot consultar a la Secretaria General i a la pàgina web <http://www.uib.cat/lauib/Convenis-i-acords/>.
Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.
Palma, 7 d’abril de 2017
El Rector,
Llorenç Huguet
Annex
Ref. | Entitat | Responsable | Objecte | Contingut econòmic | Aprovació del Consell de Direcció | Data de la signatura | Vigència |
3396 | Red Eléctrica de España, SAU
| Jordi Llabrés (vicerector d’Innovació i Transferència)
| Celebració d’actes institucionals per a la commemoració del Xè aniversari de la constitució de l’Institut de Física Interdisciplinària i Sistemes Complexos (IFISC) | 12.000 euros | 7/2/2017 | 22/2/2017 | Fins a l’acabament de la celebració i el desenvolupa-ment dels actes institucionals de commemoració del desè aniversari de l’IFISC. En tot cas, no es pot estendre més enllà del 21/12/2017 |