12213. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 7 d'abril de 2017 per la qual es fa pública la relació d'acords marc ratificats pel Consell de Govern del dia 12 de maig de 2016.
El Consell de Govern, a la sessió ordinària del dia 12 de maig de 2016, va ratificar els acords marc que s’indiquen a l'annex.
El text complet d’aquests documents es pot consultar a la Secretaria General i a la pàgina web <http://www.uib.es/lauib/Convenis-i-acords/>.
Ho faig publicar perquè se'n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.
Palma, 7 d’abril de 2017
El Rector,
Llorenç Huguet
Annex
Ref. | Entitat | Responsable | Objecte | Aprovació del Consell de Direcció | Data de la signatura | Vigència |
3232 | EMAYA, Empresa Municipal d’Aigües i Clavegueram, SA
| Antoni Aguiló (vicerector de Campus, Cooperació i Universitat Saludable)
| Acord de col·laboració per desenvolupar programes d’estudis conjunts i l’intercanvi i la cooperació en els camps de la tècnica, la recerca, la innovació, la docència i la formació d’estudiants | 19/4/2016 | 16/3/2017 | Mínim de quatre anys, renovable automàticament |