logo UIB Universitats - FOU

FULL OFICIAL

Núm. 443 - Any  XXXII - III. ALTRES DISPOSICIONS Divendres, 27 de gener de 2017
Rectorat

12121. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 10 de gener de 2017 per la qual s'atorga una llicència per estudis al professor Javier Rey-Maquieira Palmer.

D'acord amb l'article 107.2 dels Estatuts d'aquesta universitat, amb el que preveu l'article 8 del Reial decret 898/1985, de 30 d'abril, i amb l'informe del Departament d'Economia Aplicada, s'atorga una llicència per estudis al professor Javier Rey-Maquieira Palmer pel període comprès entre el 22 de febrer i el 10 d'abril de 2017.

Les retribucions que percebrà el professor esmentat seran el 100 per cent de les seves remuneracions, de conformitat amb l'article 1 de l'Acord executiu 9743/2011, de 5 d'abril, pel qual s'aproven les directrius sobre les retribucions de les llicències per estudis (FOU núm. 347, de 15 d'abril).

El professor Javier Rey-Maquieira Palmer gaudirà de la llicència a la Universitat de Maejo (Tailàndia).

Us ho comunic perquè en prengueu coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Palma, 10 de gener de 2017
El Rector,
Llorenç Huguet

Sra. vicerectora de Professorat i Seus Universitàries, Sra. directora del Departament d'Economia Aplicada i Sra. Gerent de la Universitat.