logo UIB Universitats - FOU

FULL OFICIAL

Núm. 434 - Any  XXXI - I. DISPOSICIONS GENERALS Divendres, 29 de juliol de 2016
Consell de Govern

11963. ACORD NORMATIU del dia 21 de juliol de 2016 pel qual es modifica l'Acord normatiu 11216/2014, de 17 de desembre, pel qual es regulen les indemnitzacions per raó del servei del personal al servei de la Universitat de les Illes Balears i les despeses per reunions, cursos, conferències o seminaris, estades d'investigació i d'atencions protocol·làries i de representació.

El Consell de Govern, a la sessió ordinària del dia d’avui, fent ús de les competències que li atribueix l’article 24.2.32 i 40 dels Estatuts d’aquesta universitat, ha aprovat la modificació de l’Acord normatiu 11216/2014, de 17 de desembre, pel qual es regulen les indemnitzacions per raó del servei del personal al servei de la Universitat de les Illes Balears i les despeses per reunions, cursos, conferències o seminaris, estades d’investigació i d’atencions protocol·làries i de representació.

Article 1

Es modifica la lletra c) de l’article 12 (Altres despeses indemnitzables) de l’Acord normatiu 11216/2014. La nova redacció és aquesta:

«c) El desplaçament en transport públic, el quilometratge per ús de vehicle particular o de lloguer, o el combustible del vehicle de lloguer, des del domicili de residència habitual del comissionat fins a les estacions del ferrocarril, els ports i els aeroports, i des d’aquí fins al lloc en què s’hagi d’exercir la comissió per raó del servei, com també els realitzats a la inversa amb motiu de la fi de la comissió: realment el gastat i justificat d’acord amb la documentació presentada pel comissionat. En el cas del combustible per al vehicle de lloguer, són indemnitzables despeses fins a un màxim establert per la menor de les quantitats següents: 1) el total gastat i justificat; 2) la indemnització per quilòmetre pels esmentats desplaçaments a l’inici i el final de la comissió. En aquest cas, s’ha de presentar la declaració d’itinerari i la documentació justificativa de la despesa en combustible. 

»En el cas dels projectes del pla estatal, no són elegibles com a despeses d’execució les despeses per combustible. En cas que es llogui un cotxe, s’han de presentar els tiquets o factures de combustible, i una declaració d’itinerari segons model oficial. S’imputarà al projecte en concepte de quilometratge la menor de les quantitats següents: 1) la quantia justificada amb tiquets o factures; 2) la indemnització per quilòmetre recorregut establerta en aquesta normativa. No serà abonable la despesa per combustible sense els tiquets o factures de combustible corresponents, amb independència que s’imputi al projecte el concepte de quilòmetre recorregut.»

Article 2

Es disposa la publicació com a annex del text íntegre resultant de la modificació de l’Acord normatiu 11216/2014.

Disposició final

Aquesta modificació entrarà en vigor l’endemà de publicar-se al Full Oficial de la Universitat de les Illes Balears.

Ho faig publicar perquè se’n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Palma, 21 de juliol de 2016
El Rector,
Llorenç Huguet

 

SUMARI

TITOL I. INDEMNITZACIONS PER RAÓ DEL SERVEI 

  • Article 1. Objecte i àmbit d’aplicació
  • Article 2. Supòsits d’indemnitzacions

CAPÍTOL I. COMISSIONS PER RAÓ DEL SERVEI

  • Article 3. Autorització
  • Article 4. Durada
  • Article 5. Classes d’indemnitzacions per raó del servei
  • Article 6. Indemnitzacions per dietes
  • Article 7. Indemnització per manutenció
  • Article 8. Indemnització per allotjament
  • Article 9. Indemnització per despeses de viatge. Configuració i meritació
  • Article 10. Import de la indemnització per despeses de viatge
  • Article 11. Justificació documental de les despeses de viatge
  • Article 12. Altres despeses indemnitzables

CAPÍTOL II. ASSISTÈNCIES 

  • Article 13. Configuració i supòsits
  • Article 14. Indemnització per assistència a tribunals i comissions tècniques de valoració

TÍTOL II. DESPESES PER REUNIONS, CURSOS, CONFERÈNCIES O SEMINARIS I ESTADES D’INVESTIGACIÓ

CAPÍTOL I. REUNIONS, CURSOS, CONFERÈNCIES O SEMINARIS

  • Article 15. Definició
  • Article 16. Conceptes tramitables
  • Article 17. Justificació documental
  • Article 18. Import de les despeses

CAPÍTOL II. ESTADES D’INVESTIGACIÓ

  • Article 19. Ajudes per estades d’intercanvi científic

TÍTOL III. DESPESES D’ATENCIONS PROTOCOL·LÀRIES I DE REPRESENTACIÓ

  • Article 20. Definició
  • Article 21. Justificació de la despesa
  • Article 22. Autorització de despeses

DISPOSICIONS ADDICIONALS

  • Primera. Despeses no adaptades als imports i condicions establerts
  • Segona. Interpretació i revisió
  • Tercera. Aplicació de l’impost sobre la renda
  • Quarta. Condicions específiques
  • Cinquena. Denominacions

DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA

  • Única. Derogació normativa

DISPOSICIÓ FINAL

  • Única. Entrada en vigor

TÍTOL I. INDEMNITZACIONS PER RAÓ DEL SERVEI

Article 1. Objecte i àmbit d’aplicació
  1. S’entén per indemnització per raó del servei el rescabalament que correspon a tot el personal al servei de la Universitat de les Illes Balears, sigui quina sigui la naturalesa jurídica de la relació d’ocupació o de la prestació de serveis i tingui caràcter permanent o temporal, de les despeses que hagi de realitzar per exercir les funcions que tingui atribuïdes.
  2. Aquesta normativa també és aplicable al personal no vinculat jurídicament a la UIB quan presti serveis per a la UIB que poden donar origen a les indemnitzacions o compensacions que es regulen per al personal propi.
  3. En queda exclòs el personal del Consell Social, que es regularà per la seva normativa pròpia.
Article 2. Supòsits d’indemnitzacions

Constitueixen comissions per raó del servei amb dret a indemnització, sempre que s’hagin de realitzar fora del lloc de treball del comissionat, les actuacions següents:

  1. Les comeses especials que circumstancialment s’ordenin al personal.
  2. Les assistències, expressament autoritzades, a cursos de capacitació, especialització, ampliació d’estudis o perfeccionament.

CAPÍTOL I. COMISSIONS PER RAÓ DEL SERVEI

Article 3. Autorització
  1. Tota comissió per raó del servei s’ha d’autoritzar prèviament. La sol·licitud és a la intranet de la UIB.
  2. Correspon als òrgans que seguidament s’especifiquen, segons la dependència del comissionat, d’autoritzar la comissió de serveis:
    1. Personal docent i investigador (PDI): director del departament i, si escau, director de l’institut universitari de recerca al qual està adscrit.
    2. Personal no docent (investigadors i altres): director del centre, departament o projecte d’investigació del qual depengui.
    3. Personal d’administració i serveis (PAS): Gerent.
  3. A les autoritzacions s’hi ha de fer constar:
    1. La identitat del comissionat.
    2. La categoria a la qual pertany.
    3. El motiu de la comissió per raó del servei.
    4. Expressió del dia i l’hora prevists per a la sortida i la tornada.
    5. Si s’ha de pernoctar fora del terme municipal de residència, la despesa màxima autoritzada en concepte d’allotjament.
Article 4. Durada

Qualsevol comissió per raó del servei no ha de durar més d’un mes en territori nacional ni més de tres mesos a l’estranger.

Article 5. Classes d’indemnitzacions per raó del servei

Les indemnitzacions a què poden donar lloc les comissions per raó del servei es classifiquen en dietes, despeses de viatge i altres despeses.

Article 6. Indemnitzacions per dietes
  1. La dieta és la quantitat que es merita diàriament, en concepte de manutenció i allotjament, per satisfer les despeses que origina l’estada fora del lloc de treball del comissionat.
  2. Els imports que s’hagin de percebre són els que s’indiquen als annexos I i II, d’acord amb les normes que es detallen als articles 8 i 9 d’aquesta normativa.
  3. Les dietes es meritaran d’acord amb la següent classificació del personal per grups:
    1. Grup 1: membres del Consell de Direcció.
    2. Grup 2: personal docent i investigador (PDI), personal investigador, personal funcionari d’administració i serveis i personal laboral d’administració i serveis.
Article 7. Indemnització per manutenció
  1. Per establir l’import de la indemnització per manutenció es tindran en compte els criteris següents:
    1. Comissions amb durada igual o inferior a un dia natural: en general, no es meritaran indemnitzacions per allotjament ni manutenció, excepte en cas que la durada mínima sigui de cinc hores i s’iniciï abans de les 14 hores i finalitzi després de les 16 hores; en aquest supòsit es percebrà el 50 per cent de l’import de la dieta per manutenció.
    2. Comissions amb durada igual o més curta de vint-i-quatre hores però que comprenen dos dies naturals: es meritarà l’allotjament d’un dia i les despeses de manutenció amb les condicions del dia de sortida i tornada de la lletra següent.
    3. Comissions amb durada superior a 24 hores: s’aplicaran les regles següents:
      - Dia de sortida: es meritarà l’allotjament. Si l’hora d’inici de la comissió de serveis (una hora abans de la sortida del vol, tren, vaixell, etc. ) és anterior a les 14 hores, es percebrà el 100 per cent de la dieta per manutenció. Si l’hora d’inici de la comissió de serveis (una hora abans de la sortida del vol, tren, vaixell, etc.) és posterior a les 14 hores i anterior a les 22 hores, es percebrà el 50 per cent de la dieta per manutenció.
      – Dia d’arribada: no es meritarà l’allotjament. Si l’hora d’arribada és posterior a les 14 hores, es percebrà el 50 per cent de la dieta per manutenció. Si la comissió de serveis acaba abans de les 14 hores, no es meritarà dieta de manutenció.
      – Els dies compresos entre el de sortida i el d’arribada, es meritaran dietes de manutenció al 100 per cent.
  2. Només s’accepten les dietes de manutenció dels dies corresponents a la comissió juntament amb els dies anterior i posterior a l’acte que dóna lloc a la comissió de serveis.
Article 8. Indemnització per allotjament
  1. La quantia de la indemnització per allotjament ha de coincidir amb l’import que resulti de la justificació documental presentada a aquest efecte pel comissionat, amb el màxim previst als annexos I i II (IVA exclòs), tot això sens perjudici que les despeses d’allotjament puguin ser totalment o parcialment concertades per la UIB.
  2. La factura presentada ha de detallar el tipus d’habitació, els dies d’allotjament i l’import. Només es pagarà l’allotjament de les persones comissionades.
  3. En cas que sigui impossible trobar allotjament amb el límit establert als annexos I i II, el comissionat haurà de presentar una declaració d’aquesta circumstància, la qual formarà part de l’expedient. Si aquesta despesa ha d’estar subvencionada, només serà elegible l’import màxim establert en aquests annexos, i la diferència s’haurà de carregar a una altra analítica.
  4. En cas de despeses imputables a projectes subvencionats, només s’acceptaran les despeses d’allotjament dels dies corresponents a la comissió juntament amb els dies anterior i posterior a l’acte que dóna lloc a la comissió de serveis.
Article 9. Indemnització per despeses de viatge. Configuració i meritació
  1. Les despeses de viatge són la quantitat que es merita per la utilització de qualsevol mitjà de transport com a conseqüència dels viatges que s’hagin de realitzar a causa de les comissions per raó del servei atorgades.
  2. Tota comissió per raó del servei dóna dret a viatjar per compte de la Universitat.
  3. Es procurarà que els desplaçaments s’efectuïn preferentment per línies regulars i en classe turista o anàloga, llevat que s’hagi d’utilitzar una classe superior per motius de representació, d’urgència o quan no hi hagi bitllets disponibles d’aquella classe. En el primer cas s’haurà de presentar l’autorització de la representació; en els següents, s’haurà d’adjuntar declaració del comissionat d’aquestes circumstàncies.
  4. En cas de despeses imputables a projectes subvencionats, no s’accepten les despeses del viatge que no s’hagi realitzat pel canvi o cancel·lació dels bitllets.
Article 10. Import de la indemnització per despeses de viatge

La quantia de la indemnització ha de coincidir amb l’import del bitllet o passatge corresponent, d’acord amb la justificació documental presentada a aquest efecte pel comissionat; tot això sens perjudici que les despeses de viatge puguin ser totalment o parcialment concertades per la UIB amb empreses de serveis.

Article 11. Justificació documental de les despeses de viatge

Per percebre la indemnització per les despeses a què es refereixen els articles 9 i 10 de la present normativa, cal lliurar la factura o el tiquet i el bitllet corresponent, així com les targetes d’embarcament (a falta de la targeta d’embarcament, es pot presentar certificat de l’empresa de transport –companyia aèria, marítima, etc.– que acrediti que el comissionat ha fet ús del bitllet que presenta). En el cas de taxis per trajecte de domicili particular a estació, port, aeroport, hotel de destinació o lloc on s’ha d’exercir la comissió per raó del servei i a la inversa, el tiquet del taxi ha de detallar el dia i l’import.

Article 12. Altres despeses indemnitzables

També són indemnitzables les despeses derivades de:

  1. La utilització de vehicle particular: la indemnització és l’establerta per quilòmetre recorregut a l’annex III, segons que es tracti de vehicles automòbils o de motocicletes.
  2. La utilització de taxis o vehicles de lloguer: l’import que s’hagi de percebre per despeses de viatge és el realment gastat i justificat en el lloguer del cotxe, d’acord amb la documentació presentada pel comissionat, amb el límit establert al punt 2 de l’article 7.
  3. El desplaçament en transport públic, el quilometratge per ús de vehicle particular o de lloguer, o el combustible del vehicle de lloguer, des del domicili de residència habitual del comissionat fins a les estacions del ferrocarril, els ports i els aeroports, i des d’aquí fins al lloc en què s’hagi d’exercir la comissió per raó del servei, com també els realitzats a la inversa amb motiu de la fi de la comissió: realment el gastat i justificat d’acord amb la documentació presentada pel comissionat. En el cas del combustible per al vehicle de lloguer, són indemnitzables despeses fins a un màxim establert per la menor de les quantitats següents: 1) el total gastat i justificat; 2) la indemnització per quilòmetre pels esmentats desplaçaments a l’inici i el final de la comissió. En aquest cas, s’ha de presentar la declaració d’itinerari i la documentació justificativa de la despesa en combustible. 
    En el cas dels projectes del pla estatal, no són elegibles com a despeses d’execució les despeses per combustible. En cas que es llogui un cotxe, s’han de presentar els tiquets o factures de combustible, i una declaració d’itinerari segons model oficial. S’imputarà al projecte en concepte de quilometratge la menor de les quantitats següents: 1) la quantia justificada amb tiquets o factures; 2) la indemnització per quilòmetre recorregut establerta en aquesta normativa. No serà abonable la despesa per combustible sense els tiquets o factures de combustible corresponents, amb independència que s’imputi al projecte el concepte de quilòmetre recorregut.
  4. L’ús d’aparcaments públics en aeroports, ports o estacions de transports: fins a un màxim de setanta-dues hores, o, en tot cas, per un import màxim de 60 euros.
  5. Els peatges que s’hagin de satisfer obligatòriament durant l’itinerari.
  6. La inscripció i similars en les activitats que així ho requereixin. Per percebre la indemnització per aquestes despeses cal lliurar la butlleta d’inscripció o la factura i el justificant d’assistència o participació. Si les despeses d’inscripció inclouen algun dinar o sopar, no seran indemnitzables les dietes de manutenció corresponents a aquests.

CAPÍTOL II. ASSISTÈNCIES

Article 13. Configuració i supòsits
  1. S’entén per assistència la indemnització que pertoqui abonar per la participació en òrgans de selecció i provisió de llocs de treball del personal al servei de la UIB, com també en aquells altres òrgans que, si escau, s’hagin de constituir a efectes de valorar la realització de proves o el compliment d’altres condicions la superació de les quals sigui necessària per a l’exercici d’una activitat professional.
  2. La percepció de les indemnitzacions en concepte d’assistències és compatible amb la percepció de les dietes i amb el rescabalament de les despeses de viatge previstes per a les comissions per raó del servei, en els casos en què pertoqui la meritació d’acord amb la regulació establerta als capítols I i II del títol I d’aquesta normativa.
  3. Així mateix, les persones que no siguin membres de la UIB, però que, en virtut de nomenament legal, tinguin dret a les indemnitzacions per assistència establertes en aquest capítol, poden percebre també l’import corresponent a les dietes i al rescabalament de les despeses de viatge previstes per a les comissions per raó del servei del personal de la UIB en els casos en què pertoqui la meritació.
Article 14. Indemnització per assistència a tribunals i comissions tècniques de valoració
  1. Els membres dels tribunals de selecció de personal, de les comissions tècniques de valoració per a la provisió de llocs de treball de la UIB i, en general, dels òrgans a què es refereix al punt 1 de l’article 13, així com les persones designades com a assessors o especialistes, amb independència que compleixin o no la condició de personal al servei de la UIB, tenen dret a percebre la indemnització diària per assistència establerta a l’annex IV.
  2. Les assistències indicades a l’apartat anterior es meritaran d’acord amb la següent classificació del personal per categories:
    1. Categoria primera: cossos o escales del grup A1 o categories assimilables.
    2. Categoria segona: cossos o escales dels grups A2, B i C1 o categories assimilables.
    3. Categoria tercera: cossos o escales dels grups C2 i D o categories assimilables. 

TÍTOL II. DESPESES PER REUNIONS, CURSOS, CONFERÈNCIES O SEMINARIS I ESTADES D’INVESTIGACIÓ

CAPÍTOL I. REUNIONS, CURSOS, CONFERÈNCIES O SEMINARIS

Article 15. Definició

Són despeses per reunions, cursos, conferències o seminaris les que es fan amb motiu de visites institucionals o de reunions o grups de treball en què participin persones d’un organisme per tractar o coordinar aspectes relacionats amb les funcions pròpies o necessàries per al normal funcionament dels serveis, departaments, instituts, etc. de la UIB.

Article 16. Conceptes tramitables

Els conceptes que es poden tramitar com a despeses de reunions, cursos, conferències o seminaris són:

  1. Despeses de transport, restaurant i hotel ocasionades per la celebració de reunions, cursos, conferències o seminaris, ja siguin abonades al personal de la UIB directament, com a compensacions de les despeses ocasionades, o es contractin amb l’establiment o companyia que presti el servei.
  2. Altres despeses necessàries per fer les reunions, cursos, conferències o seminaris, com lloguer de sales, traductors, hostesses, menjar dels assistents, material i unitats didàctiques.
Article 17. Justificació documental
  1. Per a la justificació de les despeses compreses en aquest capítol s’ha d’aportar una memòria explicativa del responsable de l’analítica de despesa, amb descripció detallada de l’acte del qual deriva la despesa, els motius de la seva celebració i la identificació explícita dels participants, indicant nom i entitat a la qual pertanyen.
  2. Per als casos de reunions, cursos, conferències o seminaris es podrà substituir la memòria indicada a l’apartat anterior per la publicitat de l’acte, a la qual s’adjuntarà la relació d’assistents, i en els casos de reunions, s’haurà d’adjuntar a la memòria la convocatòria de la reunió o una altra prova documental de l’acte.
Article 18. Import de les despeses
  1. Les despeses d’allotjament i transport per l’assistència a reunions, cursos i conferències s’han d’adequar als límits establerts al títol I sobre indemnitzacions per raó del servei.
  2. Si les compensacions es paguen directament a la persona que ha assistit a les reunions, cursos, conferències o seminaris, aquesta haurà d’aportar les factures o els documents acreditatius originals, així com els bitllets i targetes d’embarcament.
  3. Respecte a les despeses per àpats, s’estableix l’import màxim per comensal de 26,67 euros, IVA inclòs. En cap cas les despeses per àpats previstes en aquest article no seran compatibles amb la percepció de les dietes de manutenció. 

CAPÍTOL II. ESTADES D’INVESTIGACIÓ

Article 19. Ajudes per estades d’intercanvi científic
  1. Amb la finalitat de facilitar l’intercanvi científic amb altres organismes o institucions tant nacionals com estrangeres en el marc d’una col·laboració temporal en un projecte d’investigació, un institut de recerca o un departament, quan sigui necessària la visita d’un investigador d’aquests organismes, es podrà admetre l’abonament d’una ajuda per estada i de viatge.
  2. El responsable del projecte, director de l’institut o del departament ha de presentar una proposta al vicerector amb competències en investigació que haurà d’autoritzar el Consell de Direcció i que s’ha d’ajustar a les exigències següents:
    ― Ha de preveure un programa d’activitats a desenvolupar.
    ― S’hi ha d’incloure un pressupost amb la previsió de les despeses que inclourà l’ajuda i els documents comptables elaborats pel centre gestor corresponent.
    ― Les estades no poden ser superiors a un mes.
  3. Per a la justificació de les despeses d’aquestes estades s’exigirà la documentació següent:
    ― Fotocòpia del DNI o passaport.
    ― Una memòria d’activitats signada per l’interessat i pel responsable del projecte, departament o institut.
    ― Per a les despeses de viatge, la documentació que estableix l’article 11 d’aquest acord.
    Si la proposta preveu ajuda per allotjament, els justificants s’han de presentar d’acord amb el que estableix l’article 8 d’aquest acord.
    Es podrà pagar en concepte d’ajut de manutenció fins a un màxim de 50 euros. Aquest import estarà subjecte a gravamen per l’impost sobre la renda, d’acord amb el que preveu la disposició addicional tercera.
    A les persones que gaudeixin d’aquestes estades d’investigació i siguin no residents a Espanya, si provenen de països amb què hi hagi conveni per evitar la doble imposició, hom els aplicarà aquest conveni si presenten un certificat de residència fiscal del seu país d’origen que especifiqui aquesta circumstància.

TÍTOL III. DESPESES D’ATENCIONS PROTOCOL·LÀRIES I DE REPRESENTACIÓ

Article 20. Definició

Són despeses d’atencions protocol·làries i de representació aquelles que es produeixen com a conseqüència dels actes de protocol i/o representació que les autoritats i determinats càrrecs acadèmics de la UIB tinguin la necessitat de fer en el desenvolupament de les seves funcions, tant en territori nacional com estranger, sempre que aquestes despeses redundin en un benefici o utilitat de l’Administració i per a les quals no hi hagi crèdits específics en altres conceptes.

Article 21. Justificació de la despesa
  1. Quan la despesa en qüestió sigui un àpat, orientativament s’ha de tenir en compte el límit establert a l’article 18 d’aquesta normativa, tot i que es pugui justificar una despesa més gran. En tot cas, s’ha d’aportar una memòria explicativa del motiu de l’àpat i la identificació explícita dels participants.
  2. Per a la resta de les despeses compreses en aquest títol s’ha d’aportar una memòria explicativa de la persona competent, amb descripció detallada del motiu del qual deriva la despesa.
Article 22. Autorització de despeses

A la UIB són competents per autoritzar i realitzar les despeses a què fan referència els articles d’aquest títol els membres del Consell de Direcció, els degans i directors d’escola i els directors de departament i d’institut universitari de recerca.

DISPOSICIONS ADDICIONALS

Primera. Despeses no adaptades als imports i condicions establerts

Cap despesa que no s’adapti als imports i condicions establerts en aquest acord normatiu no podrà ser abonada per la UIB si no ho autoritza el Consell de Direcció.

Segona. Interpretació i revisió

Es faculta el Consell de Direcció per interpretar els dubtes que puguin sorgir de l’aplicació del present acord normatiu, així com per revisar periòdicament els imports de les indemnitzacions que s’hi estableixen.

Tercera. Aplicació de l’impost sobre la renda

Les quantitats fixades per a les indemnitzacions s’entenen íntegres, i atès que estan subjectes a gravamen per l’impost sobre la renda, se’n deduiran els percentatges corresponents, segons la normativa vigent, per ingressar-los al Tresor Públic.

Quarta. Condicions específiques

En cas que s’obtinguin fons finalistes per despeses que es regulen en aquesta normativa, s’aplicarà el que determini la normativa de la convocatòria, el conveni o la resolució de concessió.

Cinquena. Denominacions

Totes les denominacions d’òrgans de govern, representació, càrrecs, funcions i membres de la comunitat universitària, com qualssevol que en aquesta normativa apareguin en gènere masculí, s’han d’entendre referides indistintament al gènere masculí o femení, segons el sexe del titular de qui es tracti.

DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA

Única. Derogació normativa

Es deroga l’Acord normatiu 5895/2002, de 6 de novembre, pel qual es regulen les indemnitzacions per raó del servei del personal al servei de la Universitat (FOU núm. 210, de 22 de novembre), i l’Acord executiu 7462/2006, de 24 de gener, pel qual es revisen els imports de les indemnitzacions per raó del servei establertes a l'Acord normatiu 5895/2002, de 6 de novembre, pel qual es regulen les indemnitzacions per raó del servei del personal al servei de la Universitat de les Illes Balears (FOU núm. 262, de 17 de febrer), així com la correcció que realitza al dit acord executiu la Correcció d’error 7514/2006, de 17 de febrer (FOU núm. 264, de 17 de març).

DISPOSICIÓ FINAL

Única. Entrada en vigor

La present normativa entrarà en vigor el dia 1 de gener de 2015.

Ho faig publicar perquè se’n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Palma, 17 de desembre de 2014
El Rector,
Llorenç Huguet

  

Annex I. Dietes en territori nacional

Grup

Allotjament

Manutenció

Dieta completa

1

102,56

53,34

155,90

2

70

37,4

107,40

Annex II. Dietes d’allotjament i manutenció

 

 

Grup 1

Grup 2

País

Allotjament

Manutenció

Allotjament

Manutenció

Alemanya

155,66

68,52

132,82

59,5

Algèria

119

51,09

101,57

44,47

Andorra

54,69

44,47

46,88

37,86

Angola

158,67

66,71

135,23

59,5

Aràbia Saudita

86,55

60,7

73,92

54,09

Argentina

130,42

64,91

111,19

55,29

Austràlia

94,96

57,1

81,14

51,09

Àustria

112,39

66,11

95,56

58,9

Bèlgica

174,29

91,35

148,45

82,94

Bolívia

60,1

42,67

51,09

36,66

Bòsnia i Hercegovina

85,34

57,7

72,72

49,88

Brasil

150,25

91,35

128,02

79,33

Bulgària

62,51

44,47

53,49

37,86

Camerun

103,37

55,29

88,35

48,68

Canadà

110,59

58,3

94,36

51,69

Colòmbia

145,44

90,15

123,81

78,13

Corea

120,2

62,51

102,17

55,29

Costa d'Ivori

72,12

55,89

61,3

49,28

Costa Rica

76,93

52,29

65,51

44,47

Croàcia

85,34

57,7

72,72

49,88

Cuba

66,11

38,46

56,5

33,06

Dinamarca

144,24

72,12

122,61

64,91

Egipte

106,98

44,47

91,35

39,07

El Salvador

77,53

50,49

66,11

43,27

Equador

75,73

50,49

64,91

43,27

Eslovàquia

88,95

49,88

75,73

43,27

Espanya

102,56

53,34

70

37,4

Estats Units

168,28

77,53

143,04

69,72

Etiòpia

140,04

43,87

119,6

37,86

Filipines

84,14

45,08

71,52

39,67

Finlàndia

134,63

72,72

114,79

65,51

França

144,24

72,72

122,61

65,51

Gabon

117,8

59,5

100,37

52,89

Ghana

78,13

42,67

66,71

37,26

Grècia

81,14

45,08

69,12

39,07

Guatemala

105,18

49,28

89,55

42,67

Guinea Equatorial

102,77

56,5

87,75

50,49

Haití

52,89

43,87

45,08

37,86

Hondures

81,74

49,28

69,72

42,07

Hong Kong

142,44

57,7

121,4

51,69

Hongria

135,23

52,89

115,39

46,28

Iemen

156,26

49,28

132,82

43,27

Índia

117,2

44,47

99,77

38,46

Indonèsia

120,2

48,68

102,17

42,67

Iran

94,36

51,69

80,54

44,47

Iraq

77,53

44,47

66,11

39,07

Irlanda

109,38

54,09

93,16

48,08

Israel

108,78

63,71

92,56

56,5

Itàlia

153,86

69,72

131,02

63,11

Jamaica

90,15

51,69

76,93

46,28

Japó

187,52

108,18

159,87

96,76

Jordània

109,38

48,68

93,16

42,67

Kenya

96,76

45,08

82,34

39,67

Kuwait

144,24

50,49

122,61

44,47

La resta del món

127,41

46,88

108,78

40,87

Líban

135,23

40,87

115,39

34,86

Líbia

119,6

62,51

102,17

54,69

Luxemburg

159,27

63,11

135,83

55,89

Malàisia

108,18

39,67

91,95

34,26

Malta

54,09

37,26

46,28

31,85

Marroc

116,6

45,68

99,17

39,67

Mauritània

57,7

45,08

49,28

39,07

Mèxic

96,16

49,88

81,74

43,27

Moçambic

78,73

48,08

67,31

42,67

Nicaragua

110,59

61,9

94,36

52,89

Nigèria

138,23

51,69

117,8

46,88

Noruega

156,26

89,55

132,82

80,54

Nova Zelanda

76,93

46,28

65,51

40,27

Països Baixos

149,05

71,52

126,81

64,31

Pakistan

68,52

43,27

58,3

37,26

Panamà

75,73

42,07

64,91

36,66

Paraguai

53,49

38,46

45,68

33,06

Perú

93,76

50,49

79,93

43,27

Polònia

117,2

48,68

99,77

42,67

Portugal

114,19

51,09

97,36

43,87

R. Dominicana

75,13

42,07

64,31

36,66

Regne Unit

183,91

91,35

156,86

82,94

República Txeca

119

49,88

101,57

43,27

Romania

149,05

44,47

126,81

38,46

Rússia

267,45

83,54

227,78

73,32

Senegal

79,33

51,09

67,91

45,08

Sèrbia i Montenegro

115,39

57,7

98,57

49,88

Singapur

99,77

54,09

85,34

48,08

Síria

97,96

52,29

83,54

46,28

Sud-àfrica

75,13

55,89

64,31

48,08

Suècia

173,09

82,34

147,25

75,13

Suïssa

174,29

69,12

148,45

61,3

Tailàndia

81,14

45,08

69,12

39,07

Taiwan

96,16

54,09

81,74

48,68

Tanzània

90,15

34,86

76,93

30,05

Tunísia

60,7

54,09

51,69

46,28

Turquia

72,12

45,08

61,3

39,07

Unió dels Emirats Àrabs

119

63,71

101,57

56,5

Uruguai

67,31

48,68

57,7

41,47

Veneçuela

91,35

42,07

78,13

36,06

Xile

120,2

57,7

102,17

50,49

Xina

84,14

51,69

71,52

46,28

Zaire/Congo

119

60,7

101,57

54,09

Zimbàbue

90,15

45,08

76,93

39,07

Annex III. Quilometratge 

Cotxe

0,19 euros/quilòmetre

Motocicleta

0,078 euros/quilòmetre

Annex IV. Assistències

 

Categoria

President/Secretari

Vocals

Primera

45,89

42,83

Segona

42,83

39,78

Tercera

39,78

36,72