logo UIB Universitats - FOU

FULL OFICIAL

Núm. 375 - Any  XXVIII - I. DISPOSICIONS GENERALS Divendres, 21 de desembre de 2012
Consell de Direcció

10479. ACORD EXECUTIU del dia 12 de desembre de 2012 pel qual es crea l’Oficina de Promoció de la Universitat de les Illes Balears.

Atesa la necessitat de fomentar la visibilitat de la Universitat de les Illes Balears i d’optimitzar les accions de promoció que es generen des dels distints centres, unitats i serveis, es fa necessària la creació d’una oficina multidisciplinària que impulsi i coordini de manera coherent la difusió de les activitats que es generen a la UIB. Aquesta oficina té com a objectiu prioritari la promoció de la imatge corporativa institucional, que ha d’ajudar a la creació de la marca UIB perquè sigui reconeguda com a tal pels agents socials, el teixit empresarial i la ciutadania.

Per tot això, el Consell de Direcció, a la sessió ordinària del dia d’avui, en virtut de les competències que li corresponen segons l’article 27.1.h) dels Estatuts de la Universitat, acorda de crear l’Oficina de Promoció de la Universitat en els termes següents:

  1. Es crea l’Oficina de Promoció de la Universitat de les Illes Balears.
  2. L’Oficina de Promoció de la Universitat de les Illes Balears depèn orgànicament del Vicerectorat de Projecció Universitària, sens perjudici de les competències d’altres vicerectorats.
  3. Les funcions de l’Oficina de Promoció de la Universitat de les Illes Balears són, entre d’altres, les que s’indiquen:
    1. Detectar les necessitats de promoció internes i externes de la Universitat.
    2. Dissenyar i coordinar les activitats puntuals de difusió internes i externes conjuntament amb altres unitats i serveis de la UIB.
    3. Proposar, coordinar i dur a terme campanyes anuals de difusió dels estudis de la UIB tot tenint en compte els agents socials amb els quals es relaciona la Universitat directament o indirectament.
    4. Proposar, coordinar i dur a terme campanyes anuals de difusió de les activitats generades per la UIB tot tenint en compte els agents socials amb els quals es relaciona la Universitat directament o indirectament.
    5. Valorar i planificar les distintes campanyes de promoció que puguin sorgir de la UIB i proposar els formats promocionals per a cada una de les accions dissenyades, d’acord, principalment, amb el Gabinet Tècnic d’Imatge i seguint el pla de comunicació de la UIB.
    6. Detectar, coordinar i gestionar les promocions comercials a la UIB, sens perjudici de les competències de Gerència i d’altres vicerectorats, i fer-ne difusió.
    7. Proposar materials que fomentin la imatge corporativa de la UIB entre els membres de la comunitat universitària i de la societat en general.
    8. Col·laborar amb el Gabinet Tècnic d’Imatge per a la correcta utilització del logotip institucional internament i externament tant en materials gràfics com a les xarxes socials.
    9. Coordinar-se amb el Servei de Comunicació, el Servei d’Informació i el Gabinet Tècnic d’Imatge en les accions que siguin comunes.
    10. Col·laborar amb el Gabinet de la Rectora en les accions que siguin comunes.
  4. L’Oficina de Promoció de la Universitat s’ha de coordinar amb els centres, serveis i unitats de la UIB per optimitzar els recursos disponibles i programar de manera eficient les accions de difusió de les activitats generades des de la UIB. De manera especial, s’ha de coordinar amb el Gabinet de la Rectora, el Gabinet Tècnic d’Imatge, el Servei de Comunicació, el Servei d’Informació i l’Oficina Web, d’acord amb les directrius i normatives del pla de comunicació de la UIB. Igualment es coordinarà amb el Consell Social en les accions que siguin comunes.
  5. La Universitat, d’acord amb les disponibilitats pressupostàries, proporcionarà els recursos necessaris per al desenvolupament de les tasques de l’Oficina de Promoció de la Universitat de les Illes Balears.
  6. El Consell de Direcció designarà el director o la directora de l’Oficina de Promoció de la Universitat de les Illes Balears.

Disposició final

El present acord entrarà en vigor l’endemà de publicar-se al Full Oficial de la Universitat de les Illes Balears.

Ho faig publicar perquè se’n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.

Palma, 12 de desembre de 2012
La Rectora,
Montserrat Casas