10293. RESOLUCIÓ del Rectorat del dia 15 de maig de 2012 per la qual s'atorga una llicència per estudis al professor Andreu Bover Bover.
D'acord amb l'article 107.2 dels Estatuts d'aquesta universitat, amb el que preveu l'article 8 del Reial decret 898/1985, de 30 d'abril, i amb l'informe del Departament d'Infermeria i Fisioteràpia, s'atorga una llicència per estudis al professor Andreu Bover Bover pel període comprès entre el 29 de juny i el 30 de juliol de 2012..
Les retribucions que percebrà el professor esmentat seran el 100 per cent de les seves remuneracions, de conformitat amb l'article 1 de l'Acord executiu 9743/2011, de 5 d’abril, pel qual s'aproven les directrius sobre les retribucions de les llicències per estudis (FOU núm. 347, de 15 d’abril).
El professor Andreu Bover Bover gaudirà de la llicència a la Universitat de Toronto (Canadà).
Us ho comunic perquè en prengueu coneixement i tingui els efectes que corresponguin.
Palma, 15 de maig de 2012
La Rectora,
Montserrat Casas
Sr. vicerector d’Ordenació Acadèmica i Professorat, Sr. director del Departament d’Infermeria i Fisioteràpia i Sra. Gerent de la Universitat.