10255. ACORD EXECUTIU del dia 20 de març de 2012 pel qual es modifica l’Acord executiu 9300/2009, de 15 de desembre, pel qual es crea la Comissió Tècnica d’Avaluació Docent (CTAD).
El Consell de Direcció, a la sessió ordinària del dia 15 de desembre de 2009, va crear, mitjançant l'Acord executiu 9300/2009, la Comissió Tècnica d’Avaluació Docent (CTAD), amb l’objectiu que vetllàs per l’estructura de l’avaluació docent i la millora de la docència (FOU núm. 325, de 29 de gener de 2010).
La progressiva implantació dels títols de grau i postgrau adaptats a l’espai europeu d’educació superior (EEES), l’aplicació del sistema de garantia intern de qualitat (SGIQ) als títols esmentats i les modificacions produïdes als òrgans de govern de la UIB fan que s’hagi de modificar la normativa que regula la CTAD.
Així doncs, i d’acord amb el que s’ha plantejat, el Consell de Direcció, a la sessió ordinària del dia d’avui, fent ús de les competències que li atribueix l’article 27.1.a) i h) dels Estatuts d'aquesta universitat, ha acordat de modificar l’Acord executiu 9300/2009 en els termes següents:
Article 1
Es modifica la redacció de l’article 2.1, que queda de la forma següent:
La composició de la CTAD ha de ser la següent:
- El vicerector de Docència i Qualitat, que la presidirà.
- El vicerector d’Ordenació Acadèmica i Professorat.
- La directora del Centre de Tecnologies de la Informació.
- La cap del Servei de Recursos Humans.
- La cap del Servei d’Estadística i Qualitat Universitària.
- Altres membres que decideixi el Consell de Direcció, preferentment amb experiència acreditada en matèria d’avaluació docent del professorat.»
Article 2
Es disposa la publicació com a annex del text íntegre resultant de la modificació de l’Acord executiu 9300/2009.
Ho faig publicar perquè se’n prengui coneixement i tingui els efectes que corresponguin.
Annex
Article 1. Creació
Es crea la CTAD com a comissió permanent que vetllarà per l’estructura de l’avaluació docent i la millora de la docència.
Article 2. Composició
- La composició de la CTAD ha de ser la següent:
- El vicerector de Docència i Qualitat, que la presidirà.
- El vicerector d’Ordenació Acadèmica i Professorat.
- La directora del Centre de Tecnologies de la Informació.
- La cap del Servei de Recursos Humans.
- La cap del Servei d’Estadística i Qualitat Universitària.
- Altres membres que decideixi el Consell de Direcció, preferentment amb experiència acreditada en matèria d’avaluació docent del professorat.
- Exercirà de secretari un integrant de la CTAD, elegit per i entre els seus membres.
Article 3. Funcions
Les funcions de la CTAD són les següents:
- Preparar, actualitzar i revisar tècnicament el procés d’avaluació, promoció i reconeixement del personal docent i investigador.
- Facilitar la provisió de dades i la informació necessària als distints agents.
- Guiar i orientar l’execució del procés esmentat anteriorment.
Disposició addicional. Denominacions
Totes les denominacions d’òrgans de govern, representació, càrrecs, funcions i membres de la comunitat universitària, com qualssevol que en aquesta normativa apareguin en gènere masculí o femení, s’han d’entendre referides indistintament al gènere masculí o femení, segons el sexe del titular de qui es tracti.
Disposició final. Entrada en vigor
Aquesta normativa entrarà en vigor l’endemà de publicar-se al Full Oficial de la Universitat de les Illes Balears.
Palma, 20 de març de 2012
La Rectora,
Montserrat Casas